Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Hotelu Nano spędziliśmy tydzień, w pokoju 3* Pokój był schludny i ustawnie urządzony. W mojej ocenie niczego w nim nie brakowało. Klimatyzacja działała, pościel była czysta, pokój czysty. Widok z okna ok - na góry oraz sąsiednie budynki (w dalszej odległości). Standard jak na fotografiach. Minusem były ubogie śniadania - brak świeżego pieczywa i warzyw/owoców oraz niezmienne menu. Obiadokolacje za to bardzo dobre i bez zastrzeżeń. Pojawiały się i ryby i mięso a także warzywa i owoce. Dość zróżnicowane w ciągu naszego pobytu. Obsługa w kuchni bardzo miła i uczynna. Cieszyłam się na możliwość korzystania z basenu (jeden z kryteriów wyboru hotelu), jednak przez większość naszego pobytu basen był niedostępny dla gości hotelowych.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Były problemy z zakwaterowaniem w hotelu, który był wskazany w rezerwacji. Miał być drugi budynek, 4*, nowoczesny, z dwoma łóżkami. Dzięki uporowi, kontaktowi z rezydentem, udało się. Basen przez cały czas pobytu był nieczynny, a ten hotel był wybrany tylko ze względu na basen. Brakowało żeli pod prysznic, mimo naszej interwencji, trzeba było kupić w pobliskim sklepie. Jedzenie słabe, monotonne. Trzeba było być w momencie otwarcia restauracji, odstać w kolejce po jedzenie, trochę później i już mogło brakować. Położenie hotelu bardzo dobre. Plaża kamienisto-żwirkowa, ale to było wiadomo.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsce na spędzenie spokojnych wakacji super. Obsługa hotelowa w szczególności kelnerzy rekompensuje małe niedogodności w postaci braku windy w nowej części hotelu. Szkoda, że biuro podróży nie informuje o godzinach posiłków przed wyjazdem bo chyba bym się nie zdecydowała. Śniadania 7:00 - 9:00 i obiadokolacja 19:00-20:30. Jadę na wakacje nie po to by nastawiać budzik żeby nie zaspać na poranny posiłek.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma różne opinie w internecie, więc w sumie nie byliśmy pewni co zastaniemy na miejscu. Ogólnie należy stwierdzić, że oferta Rainbow ma pełne odzwierciedlenie w rzeczywistości. Mieszkaliśmy w części 4*, więc odgórnie było wiadome, że nie będziemy mieli bezpośredniego widoku na morze. Na szczęście boczny widok również jest fajny, ponieważ mamy i góry i kawałek morza. Pobyt w perspektywie czasu bardzo udany, ale nie bez wad.