Opinie o Nano

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(200 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel ok ale po raz drugi bym go nie wybrała

    M, Łódź 02.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    To już mój 3ci pobyt w Chorwacji i zdecydowanie nie jest to hotel na miarę dwóch poprzednich w których miałam okazję przebywać. Drvenik to bardzo niewielka mieścinka, w której oprócz hoteli i restauracji nie ma absolutnie nic. Ciężko znaleźć atrakcje na miejscu. Można natomiast wybrać się na wycieczki. Chorwackie autobusy pozwalają na wycieczki albo w stronę Splitu i Makarskiej albo do Dubrownika. Ma miejscu jest również niewielki stateczek który umożliwia wycieczki na korczule. Jeśli chodzi o hotel to jest to obiekt położony nad samym morzem. Plaża kamienista i bardzo waska, przeludniona juz od 10 rano. Jedzenie było ok, jednak dania się powtarzaly i ich podanie pozostawia sporo do życzenia. Basen niewielki był zamykany w samym środku dnia. Wycieczki proponowane przez biuro w Polsce na miejscu okazaly sie duzo droższe. Wycieczka do Dubrownika wg informacji którą dostaliśmy przy zakupie wyjazdu powinna kosztowac ok 35€, na miejscu rezydentka informuje że wycieczka kosztuje 50€. Ogólnie pobyt byl ok. Jedak miejscowość okazala sie dość nudna.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    45

    Tym razem - porażka

    Agnieszka 16.08.2022

    Kierując się pozytywnymi komentarzami oraz renomą Rainbow postanowiliśmy spędzić wakacje w hotelu Nano. Hotel nie spełnia standardu czterech gwiazdek. Codzienne sprzątanie ogranicza się do wyrzucania śmieci. Przez siedem dni ręczniki wymieniono nam dwa razy. O wymianie pościeli nie ma mowy. Widok od strony morza/oceanu oznacza widok na sąsiedni budynek. Pan rezydent z pozoru bardzo mily nie pamięta jak na zastrzeżenia odpowiada "przyjmuje, może Pani pisać reklamacje" ale pamięta, że nie zgłaszaliśmy zastrzeżeń dotyczących sposobu sprzątania. To żenujące! Wybierając hotel 4 gwiazdkowy mam walczyć o czysty ręcznik????? To są żarty !

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel w budowie

    Florian 08.07.2025

    Jak w tytule hotel w budowie Brak WiFi basen nie czynny brak lodówek w pokoju awarię klimatyzacji Nie wykończone łazienki brak zasłonek Kable zwisające z sufitu i ścian Stołówka mała trzeba czekać na miejsce późniejsze przybycie skutkuje brakiem posiłku jedzenie ok Plaża malutka kamienie żeby zająć miejsce 4.30… Rezydent był na 3 dzień po skargach zero odzewu

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Nano. Chorwacja.

    Dariusz, Szewce 04.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel niewarty odwiedzenia. Pokój bardzo mały, niedziałający telewizor, nie działała klima. Przez tydzień nikt nie sprzątał. Inni też miali podobne problemy. Zgłaszane na recepcje, nikt nie reagował. Posiłki. Ogólny chaos na stołówce. Zawsze kolejki po jedzenie, spowodowane bardzo małą ilością wystawianego jedzenia. Nie donoszono na czas, kto się spóźnił czekał aż zechcą donieść. Brudne stoły, kubki i talerze. Ogólnie dramat. Dziwię się że Rainbow ma cały czas podpisaną umowę z tym hotelem. Basen w remoncie!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem