Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Abora Continental

5.4/6
(375 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
5.7
Pilot
5.2
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Transport
5.7
Wyżywienie
5.4
Zakwaterowanie
3.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Udany pobyt

    Kobieta 55 lat 05.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Długo się zastanawiałam nad wyborem hotelu. Po przeczytaniu opinii miałam mieszanie odczucia. Jednoznacznie stwierdzam, że większość ludzi ma wygurowane wymagania co do hoteli 3*. Abora nie jest może najnowszym hotelem ale jest czysto i przestronnie. Jedzenie bardzo dobre na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Duża dostępność dozowników z napojami i przekąsek przez cały dzień. Atutem jest piękny ogród i położenie hotelu niedaleko promenady, plaży, sklepów, knajp i dworca autobusowego. Mały minus za sprzątanie pokoi, animacje i zakwaterowanie 3 osób w dwójce z dostawką. Ogólnie pobyt uważam za bardzo udany.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje

    Katarzyna, 06.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    zaczniemy od plusów : świetna lokalizacja, hotel bardzo duży ale zadbany, pokoje przestrzenne, jedzenie przepyszne ale często się powtarzające , obsługa bardzo przyjazna i miła. Minusy: pierwsze co bardzo mi się nie podobało to że pokojówka wchodziła do pokoju pomimo że nie wyraziliśmy chęci sprzątania. w restauracji dość często były niedomyte szklanki, leżaki rano pozajmowane później było ciężko znaleźć gdzie kolwiek miejsce, animacje mogły by być troszeczkę ulepszone i bardzo duży minus rozrabiane napoje gazowane z woda. Ale ogólnie nie ma tragedii

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Gran Canaria

    Marcin, Warszawa 04.09.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Ogólnie pobyt bardzo udany. Hotel blisko plaży, deptaka, restauracji i sklepów. W najbliższej przyszłości w bezpośrednim sąsiedztwie z Siam Park (aktualnie trwa budowa i to jest niestety psuje urok okolicy). Prawdopodobnie z tego powodu hotel jest też remontowany, ale absolutnie nie jest to uciążliwe dla gości. Super baseny, pokoje czyste, obsługa super, posiłki bardzo smaczne. Baseny czyste, animacje i animatorzy rewelacyjni. Łatwo nawiązują kontakt z gośćmi - głównie to Włosi, Niemcy, Anglicy, Francuzi, .... Polacy :)

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    61

    w zasadzie wszystko OK

    Piotr, RZESZÓW 28.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Średnio raz w roku korzystamy z usług biura Rainbow. Zazwyczaj jesteśmy zadowoleni z poziomu usług tego biura i oceniamy je powyżej średniej. Także i tym razem wycieczka nam się bardzo podobała. Niemniej mając pewne doświadczenie w korzystaniu z usług różnych biur podróży musimy zwrócić uwagę na pewne mankamenty które zmniejszyły ogólne pozytywne wrażenie z wycieczki. Po pierwsze rozumiemy budżetowość tego typu wyjazdów niemniej ilość miejsca w samolocie jakie zaoferował nam ENTERAIR oraz temperatura w kabinie, sięgająca ze pewne prawie 30 stopni, podszas trwającego ponad 5 godzin lotu, pozostawiają wiele do życzenia. Po drugie na lotnisku powitała nas rezydentka Pania Maja, z której zachowania jednoznacznie wynikało, że jest tu za karę. Była mało interaktywna i ematyczna, a podczas kolejnych spotań nie potrafiła odpowiedzieć na praktycznie żadne pytanie na temat wyspy. Co innego polscy przewodnicy lokalni, Pan Mariusz i Pani Małgorzata, którym bardzo zależało na atmosferze wycieczek po wyspie i wykazali się wiedzą, profesjonalizmem i ciepłym podejściem. Po trzecie oceniając hotel Green Field ponownie należy podkreślić, że uczestnicząc w wycieczce objazdowej nie spodziwaliśmy się szczególnych warunków lokalowych , niemniej z jednej strony położenie hotelu było dobre z uwagi na bliskość oceanu i centrum Maspalomas to jednak pokoje które zostały przydzielone nie tylko nam ale i innym uczestnikom wycieczki wywoływały uczucie jakbyśmy byli gośćmi trzeciej kategorii. Pokoje były w piwnicy 7 piętrowego hotelu, poziom -1, brak było widoku na cokolwiek, ani na morze ani na miasto ani na góry jedynie na obłażące z farby schody na basen. Należy podkreślić , że pokoje były przestronne, schludne i prawie codziennie sprzątane. W łazience jednak ze względu na położenie, codziennie, najprawdopodobniej z kratki wentylacyjnej wychodziły dżdżownice i to nie jest żart.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem