Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Abora Continental

5.4/6
(375 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
5.7
Pilot
5.2
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Transport
5.7
Wyżywienie
5.4
Zakwaterowanie
3.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Gran Canaria w pigułce

    Monika 23.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Wycieczka była ciekawa i dobrze zorganizowana, a program obejmował wszystkie najważniejsze atrakcje wyspy. Autobus zawsze przyjeżdżał punktualnie, a przewodnicy imponowali wiedzą i zaangażowaniem. Największe wrażenie zrobiła na nas wyprawa do centralnej części Gran Canarii – widoki były naprawdę zapierające dech w piersiach. W dni wolne z łatwością poruszaliśmy się komunikacją miejską, a zakup biletów był prosty i wygodny. Zdecydowanie polecamy odwiedzenie wydm – nie tylko z punktu widokowego, ale także pieszo, by doświadczyć ich wyjątkowego klimatu. Okolica latarni morskiej również zasługuje na uwagę. Plaże były czyste i zadbane, co świadczy o trosce o środowisko. Wszystkie punkty programu zostały zrealizowane, jednak jednego dnia wycieczka zakończyła się godzinę wcześniej niż przewidywano, co sprawiło, że w niektórych miejscach brakowało czasu na spokojne zwiedzanie. Jeśli chodzi o zakwaterowanie, hotel znajduje się w samym centrum, co ma swoje plusy, ale niestety na parterze działa bar z muzyką na żywo, co może być uciążliwe wieczorami. Po przyjeździe nasz pokój nie był należycie posprzątany, co natychmiast zgłosiliśmy. Początkowo trudno było się skontaktować z recepcją, ale ostatecznie udało się uzyskać pomoc i pokój został doprowadzony do porządku. Hotel ogólnie sprawia wrażenie przestarzałego – wymaga remontu, szczególnie łazienki i części wspólnych. Basen oraz leżaki były niezbyt czyste, a wielu gości rezerwowało leżaki ręcznikami, co było nieco problematyczne. Wyżywienie w hotelu oceniamy jako przeciętne – posiłki były monotonne i powtarzały się codziennie. Mieliśmy też nieporozumienie dotyczące wykupionego wyżywienia – według nas rezerwowaliśmy pobyt z obiadokolacjami, a na miejscu okazało się, że mamy tylko śniadania. Niestety nie mieliśmy dowodu w postaci zrzutu ekranu, a biuro przesłało nam jedynie ponownie umowę, bez głębszego wyjaśnienia. Kawa podawana do śniadań była bardzo słabej jakości, co nas rozczarowało, zwłaszcza że wyspa słynie z własnych plantacji kawy. Dodatkową kwestią, która zwróciła naszą uwagę, były znaczne różnice w cenie wycieczki pomiędzy uczestnikami – w naszym przypadku sięgały one ponad 1000 zł. Wszyscy uczestnicy mieli ten sam program, ten sam hotel i warunki pobytu, dlatego uważamy, że ceny powinny być bardziej jednolite. Podsumowując – jesteśmy zadowoleni z samego programu wycieczki i atrakcji, jakie udało się zobaczyć. Mamy jednak nadzieję, że zgłoszone uwagi pomogą w ulepszeniu przyszłych ofert.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Dobry hotel

    Paweł, Nowe Gulczewo 13.02.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018

    Bardzo dobre jedzenie. Hotel blisko plaży i promenady nad brzegiem oceanu. Pokoje od strony północnej głośne ze względu na bliskość drogi szybkiego ruchu. Podobnie baseny hotelowe. Ładne ale blisko ruchliwej ulicy. Dlatego polecam plażę. Bylisśmy w styczniu i temperatury były w okolicach 20-26 stopni. Tyle pokazywał lokalny termometr. Na prognozie pogody było maksymalnie 22.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Abora

    Piotr Damian, Warszawa 05.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Hotel jak najbardziej godny polecenia pod warunkiem opcji bez allinclusive , niestety do jednych z minusów muszę zaliczyć jedzenie ,które było po prostu fatalne i oboje z narzeczoną mieliśmy problemy żołądkowe, miejsce w którym znajduje się hotel jest bardzo dobrze zaopatrzone w sklepy i w przyjemnej okolicy sam hotel czysty i odnowiony , obsługa bardzo miła . Drugi minus niezależny od hotelu to niestety rezydent , zapytaliśmy Panią o godzinę transferu na lotnisko w drogę powrotną , po czym w dość nieprzyjemny sposób stwierdziła że mówiła że godziny odjazdu będą podane na tablicy informacyjnej , po pół godzinie szukania tablicy informacyjnej znaleźliśmy malutka tabliczkę w formacie a4 z godzinami odjazdu autokaru na lotnisko . Ogólnie wyjazd uważam za udany i wszystko jest jak najbardziej wporzadku natomiast odradzam opcję allinclusive .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Super hotel w świetnej lokalizacji

    Aneta, Rzeszów 19.07.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Świetne położenie hotelu, blisko zejścia na najbliższą plaże oraz niedaleko wydm. Niedaleko przystanek autobusowy który daję super opcję poruszania się w różne części wyspy. Miła obsługa, bardzo czyściutko w hotelu, jedzenie urozmaicone i bardzo smaczne. Gorąco polecam dla osób które cenią sobie super bazę wypadową i dobry standard

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem