Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Znane miejsce ,bez zastrzeżeń . Wszystko super oprócz oczywiście zajętych leżaków tych w słońcu już od 6 rano
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel doskonale położony blisko plaży choć my I tak chodziliśmy do maspalomas oddalonego ok 20 min pieszo od hotelu,gdzie plaza była bajeczna.Jedzenie zimne (niezaleznie o ktorej by sie nie poszlo)i praktycznie każdego dnia takie samo.Pokoj dostaliśmy na 1 piętrze od wejścia głównego brak klimatyzacji nie był tak uporczywy gdyż byliśmy w listopadzie.Minus taki że przy otwartym balkonie człowiek się czuł jakby po pokoju jeździły autobusy i autokary bardzo głośno!.Pokój bardzo czysty i ładny widac że świeżo odnowiony.woda w basenie lodowata a w jacuzzi to juz nie wspomne lodowata!!!!reszta opini poszczególne opisana ponizej
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dałam 3 gwiazdki, bo na tyle oceniam ten hotel i nic więcej, niby po remoncie, ale tego nie widać, poza tym to co jest najgorsze w pobycie to ostatni dzień, bo w momencie wymeldowania o 12 w dzień przez 12 godzin (samolot do W-wy jest o 12 w nocy) jest się bez wyżywienia, hotel pozbawia możliwości zjedzenia lunchu czy kolacji mimo, a kolacja się należy, bo pierwszego dnia przylot jest o 22.00, a meldowanie o 15. Rainbow o tym wie, jednak rezydent po moim pytaniu, co w takiej sytuacji zaproponował mi wyjście na miasto do restauracji lub wykupienie wycieczki ostatniego dnia, w której jest kolacja....... z tego powodu nie polecam tego hotelu osobom lecącym z W-wy. Druga przykra sytuacja to kasowanie dodatkowej opłaty 10EU za noc za wyższe (od 4) piętra w hotelu. Ale wybiórczo część gości dostała pokoje na 5 piętrze z automatu bez żadnych opłat. Bardzo słabe praktyki stosuje ten hotel. Plusem jest różnorodne wyżywienie, lokalizacja i to, że zabierają ręczniki z leżaków na basenach jeśli za długo nie ma właścicieli. Hotel ma 3 baseny dość dużo miejsca i wybór jest wybór. Baseny nie są czyszczone codziennie więc w wodzie jest brudno. Pokoje mają małe szafie na dwa tygodnie dla dwóch osób brakuje miejsca. Plaża nie jest daleko jednak ciemna, ciemny błotnisty piach. Nie polecam wycieczki do Las Palmas stracone pieniądze, poza tym inne ok, warto pojechać do Palmitos Park samemu autobusem, bardzo miłe miejsce.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niestety przestaje zachowywać dotychczasowy standard. Po remoncie a w zasadzie po odświerzeniu bo tak to powinno się nazwać zapanowała taniość z IKEA. Teraz restauracja wyglada jak stołówka zakładowa, zniknęły białe obrusy, są za to papierowe podkładki, nawet przy kolacji gdzie wymagany jest strój wieczorowy co jest teraz dość śmieszne, Ponadto znacznie okrojone menu i już nie tak smaczne jak dotychczas,po prostu zwykle i dość monotonne. Brak filiżanek do kawy i zastąpienie ich papierowymi kubkami w lobby to już przesada ! Animacje to obecnie zwykły dudel i pajacowanie przy głośnej muzyce nic po zatem, nie ma już przedstawień teatralnych z choreografia i sceneria ☹️ A zdjęte zadaszenie z nad niby sceny roznosi niebywały hałas na cały hotel. Pokoje sprzątane pobieranie, trzy dni nie umyte lustra mimo widocznych zabrudzeń, w pokoju odmalowane na biało stare szafy wymieniona wannę na tani prysznic i pozostawione odszypane zlewy to cały remont. A i jeszcze zamiast szafek nocnych „ taborety” z Ikea na których nie wiele się mieści. Szkoda to był hotel do którego wielokrotnie wracaliśmy co roku teraz stracił wiele na swoim standardzie mimo „ remontu”.