Obiekt

Pokoje

Hotel posiada łącznie 230 pokoi.

Pokój typu standard: komfortowy, dwuosobowy z możliwością dwóch dostawek, z łazienką (prysznic, WC, suszarka do włosów). Wyposażony w indywidualnie sterowaną klimatyzację, telefon, TV SAT, mini-bar (płatny dodatkowo). Widok na morze za dopłatą.

Pokój typu family: komfortowy, dwuosobowy z możliwością dwóch dostawek, o większej powierzchni. Wyposażenie jak w pokoju standardowym.

Kategoria lokalna

Gwiazdki: ****

Wyżywienie

All Inclusive: śniadanie w godzinach 7:00-10:00, obiad od 13:00 do 14:30 i kolacja 19:00-22:00 w formie bufetu w restauracji głównej. Lekkie przekąski w ciągu dnia w barze przy basenie i w barze na tarasie (12:30-15:00, 16:00-18:00). Napoje bezalkoholowe (soft drinki, napoje i woda mineralna) i lokalne napoje alkoholowe (piwo, wina białe, różowe i czerwone, lokalne wódki, gin, rum, whisky, brandy, ouzo) w godzinach 10:00-23:00 w wyznaczonych barach.

Program sportowy i animacyjny

Bezpłatnie: duży basen przedzielony mostkami, centrum fitness, stretching, aqua aerobic, rzutki, szachy, siatkówka.

Odpłatnie: 2 korty tenisowe z oświetleniem (ok. 20$/60 min) i wypożyczalnią sprzętu (kaucja: 20 $/dzień), tenis stołowy, bilard, sauna, łaźnia parowa, masaże, baza sportów wodnych na plaży: windsurfing, narty wodne, centrum nurkowe. Dzienny i wieczorny program animacyjny.

Dodatkowe informacje

Wizy

Wiza
Każdy podróżny musi mieć paszport ważny przynajmniej 6 miesięcy od daty wyjazdu z Egiptu. Obywatele polscy uzyskują wizę przy przekraczaniu granicy egipskiej (na lotnisku). Wiza ważna jest 30 dni, jest stemplowana do paszportu i kosztuje 25 USD/os.

Świadczenia

Cena podstawowa obejmuje: przelot samolotem, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, obsługę polskiego przedstawiciela podczas odprawy na lotnisku w Polsce, opiekę polskojęzycznego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa wariant podstawowy (NNW, KL i bagaż).

Cena podstawowa nie obejmuje: wizy egipskiej (płatna na lotnisku ok. 25 USD/os.), wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.

 

 

Inne

EGIPT HURGHADA - informacje ogólne

Waluta
EGP - funt egipski. 1 USD = ok. 16,5 EGP; 1 EUR = ok. 18,5 EGP. Warto zabrać euro lub dolary (nie są akceptowane banknoty wydane przed 1996 r.) . Pieniądze można wymienić w licznych kantorach lub maszynach do wymiany walut w hotelach, a także w bankach. Należy zabrać gotówkę, płacenie kartami kredytowymi i korzystanie z bankomatów może być utrudnione.

Napiwki
Przyjęte jest zostawianie drobnych sum jako napiwków. Zarobki w Egipcie są niskie i napiwki są często dużą pomocą finansową. Szczególnie dotyczy to kierowców na wycieczkach lokalnych i kelnerów w restauracjach, ale jest również przyjęte w hotelach dla personelu sprzątającego.

Wiza
Każdy podróżny musi mieć paszport ważny przynajmniej 6 miesięcy od daty wyjazdu z Egiptu. Obywatele polscy uzyskują wizę przy przekraczaniu granicy egipskiej (na lotnisku). Wiza ważna jest 30 dni, jest stemplowana do paszportu i kosztuje 25 USD.

Czas
Zimą +1 godzinę w stosunku do czasu polskiego, latem taki sam jak w Polsce.

Orientacyjne ceny
Obiad w restauracji od 50 EGP; woda 1l - 6 EGP; piwo w barze od 16 EGP; kawa w kawiarni od 15 EGP. Należy się targować, szczególnie przy większych zakupach i kupnie pamiątek. Warto jednak przestrzegać zasady: nigdy nie oferuj ceny której nie jesteś w stanie zapłacić oraz przy kupowaniu nie można się śpieszyć. W wielu obiektach zabytkowych wprowadzone zostały opłaty za fotografowanie, które mogą wynosić od 50 do nawet 400 EGP. Prosimy pytać przewodnika podczas wycieczek.

Poczta
Znaczek na pocztówkę do Polski kosztuje od 4 EGP. Cena jest ustalona urzędowo. Należy zaznaczyć przy zakupie znaczka, że do Polski.

Elektryczność
Napięcie 220 V, 50 Hz. Urządzenia z polskimi wtyczkami działają bez problemów.

Telefony
Telefony komórkowe działają w miejscowościach turystycznych i w miastach. Rozmowy lokalne są tanie, natomiast zagraniczne - bardzo drogie. Koszty połączeń w roamingu polskich sieci komórkowych prosimy sprawdzać przed wyjazdem u operatora.

W regionie

Hurghada

Najpopularniejsza miejscowość wakacyjna nad Morzem Czerwonym, będąca połączeniem szerokich piaszczystych plaż, błękitnego morza oraz gwarancji słonecznej pogody. Wyrosła od małej wioski rybackiej na ciągnącą się kilometrami oazę słońca i czystego morza – obecnie strefa turystyczna rozciąga się na ok. 40 km wzdłuż wybrzeża! To jeden z niewielu kurortów turystycznych, gdzie większość hoteli leży tuż przy plaży, kusząc amatorów leniwego wypoczynku nad morzem. Dzięki bliskości cudów starożytnego świata, takich jak Luksor z Doliną Królów czy Kom Ombo, jednocześnie stanowi fantastyczną bazę wypadową dla wycieczek objazdowych. Także miłośnicy sportów wodnych znajdą tutaj ogrom atrakcji – liczne centra nurkowe i kitesurfingu mieszczące się w hotelach oferują aktywny wypoczynek.

Wyloty z: Warszawy, Katowic, Poznania, Wrocławia oraz Gdańska. Zbiórka na 2 godz. Przed planowanym wylotem przy stanowisku Rainbow na lotnisku. Aktualne rozkłady lotów prosimy sprawdzać na: r.pl/rozkłady.

Sezonowość

Zwykle wysoki sezon turystyczny w Egipcie trwa od początku czerwca do końca września.

Grand Seas Hostmark

3.8/6 (20 opinii)

Udostępnij
Dodaj do schowka
Grand Seas Hostmark
Galeria (20)
Grand Seas Hostmark
Grand Seas Hostmark
Grand Seas Hostmark
Grand Seas Hostmark

Atuty oferty

Hotel cieszący się dużą popularnością wśród osób pragnących spokoju i relaksu oraz bliskości miasta.

Cena podstawowa obejmuje: przelot samolotem, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, obsługę polskiego przedstawiciela podczas odprawy na lotnisku w Polsce, opiekę polskojęzycznego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa wariant podstawowy (NNW, KL i bagaż).

Cena podstawowa nie obejmuje: wizy egipskiej (płatna na lotnisku ok. 25 USD/os.), wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.

 

 

Położenie

Usytuowany na rozległym terenie z pięknym ogrodem, długą plażą, oferuje zawsze dobry serwis i przyjazną atmosferę.Położony ok. 15 km od centrum Hurghady i nowego centrum Sakkala, dokąd możemy dojechać bezpłatnym busem hotelowym (o częstotliwości decyduje hotel, wcześniejsza rezerwacja w recepcji). Bezpośrednio przy piaszczysto-żwirowej, prywatnej plaży. Odległość od portu lotniczego w Hurghadzie wynosi ok. 10 km.

Mapa

Do dyspozycji gości

Recepcja 24-godz., lobby, restauracja główna Marhaba, restauracje à la carte: Giovanni – kuchnia włoska, bar w lobby, bar Bon Appetite, disco-bar, bar przy basenie, bar na plaży, sejf w recepcji (bezpłatny), bankomat, punkt wymiany walut (maszyna), mały pasaż handlowy, internet (około 3 $/60 min.), amfiteatr, dyskoteka, przy basenie i na plaży bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki.

Obiekt

Wyżywienie

Program sportowy i animacyjny

Atrakcje regionu

Inne hotele w regionie

Dodatkowe informacje

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze

Oferta nie jest obecnie w sprzedaży

pani z lornetka

Marzysz o odpoczynku w tej okolicy?
Mamy dla Ciebie wiele innych propozycji!

Sprawdź inne oferty w okolicy

Opinie klientów

Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
5.2
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
3.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

6.0/6

Monika 30.11.2017

Hostmark

Byłam w tym hotelu w listopadzie 2017. Moim zdaniem to bardzo dobry hotel, całkowicie spełniający moje potrzeby. Nie jest zbyt duży, człowiek nie czuje się tam jak na lotnisku. Ja miałam pokój praktycznie na samym końcu, niemalże dwa kroki do plaży, do basenu też blisko, a do budynku głównego też nie kilometry. Sam pokój nie był może szczytem nowoczesności, ale było bardzo czysto, codziennie było sprzątane, bardzo fajny balkon i widok na morze i basen. Ja miałam pokój raczej z tych mniejszych, ale moim zdaniem wystarczajacy, nie jakaś mała klitka, natomiast widziałam też inne pokoje, które były zdecydowanie większe, więc jak ktoś potrzebuje przestrzeni to bez problemu taki pokój mu ją zapewni. Przed wyjazdem czytałam opinie o monotonnym jedzeniu. Może faktycznie nie było ono jakoś szczególnie zróżnicowane, ale za każdym razem było tego tyle, że bez probloemu można było codziennie wybrać sobie coś innego. Kuchnia raczej stonowana, nastawiona głównie na gusta europejskie, więc amatorzy potraw lokalnych mogą czuć się odrobinę zawiedzeni, ale mimo wszystko można było znaleźć coś orientalnego. No i na koniec obsługa. Dla mnie rewelacja. Jak ci ludzie dawali radę być cały dzień tacy uśmiechnięci i uczynni to nie wiem. A jednocześnie podkreślić należy, że nie oczekiwali za swój serwis żadnych napiwków. Owszem, chodzili i namawiali np. na różne usługi dodatkowe, np. masażę, ale jak się powiedziało nie, to bez problemu dwali spokój. Kelnerzy, obsługa basenu, sprzątanie zawsze gotowi do pracy. Podsumowując, bardzo polecam ten hotel, szczególnie dla osób, które nie oczekują nieustannych rozrywek, zabawiania, a cenią sobie dobry serwis i święty spokój.

5.5/6

Jarosław, Wrocław 16.09.2019

GODNY POLECENIA!!!!!!!!!!!

Spędziłem w Grand S.H. 8 cudownych i niczym nie zakłóconych dni. Spokój, cisza i błogie lenistwo ta największa zaleta tego hotelu. Basen zamykają ok. godziny 18 i nam to w niczym nie przeszkadzało. Zacznę od początku 1.RECEPCJA- nie mam żadnych zastrzeżeń, mieliśmy prawie codziennie problem z kartą do drzwi i codziennie panowie na recepcji beż żadnych problemów kodowali ją od nowa lub wymieniali na nową. 5 dnia wieczorem znów problem i znów wizyta na recepcji i moje pytanie "co się dzieje z tym zamkiem"?. Pan poprosił abym chwilę poczekał po czym, przyszedł z jakimś serwisantem, poszliśmy razem do pokoju i okazało się, że trzeba w zamku tylko wymienić dwie baterie. Problemy natychmiast ustały. 2. POKÓJ, CZYSTOŚĆ I SPRZĄTANIE. I znów bez zastrzeżeń. Codziennie nowa pościel, nowe i wbrew opinii innych, czyste ręczniki. Wymyta codziennie popielniczka, wymyte codziennie lustro w łazience, pozamiatany przedpokój, pokój i balkon. 3.MEBLE na pewno lata świetności mają już za sobą, ale nie były jakieś bardzo zniszczone. Przede wszystkim wszystkie elementy umeblowania były sprawne, wszystkie kompletne i czyste ( półki, szuflady). 4. OBSŁUGA I tym razem nie napiszę nic złego, ponownie wbrew opinii innych. Panowie w barze hotelowym i w barze na plaży mili, uśmiechnięci i bynajmniej my nie odczuliśmy ani razu, że robią nam łaskę nalewając drinki, piwo, czy inne alkohole. I co dziwne, ani razu nie daliśmy im dolara. 5 REZYDENTKA p.Klaudia młoda, sympatyczna, ale zarazem stanowcza i bardzo pomocna. Zaraz po przyjeździe okazało się, że mamy zatkany zlew. Poszła ze mną do recepcji i tak długo rozmawiała z recepcjonistą, aż ten wykonał telefon i na drugi dzień zlew był już sprawny. W sumie mało mieliśmy z nią kontaktu, ale bardzo nam pomogła przekazując w ostatni dzień informację, że należy nam się obiad i wieczorem pokój na 40 minut w celu odświeżenia przed podróżą.(wykwaterowanie o godz. 12 o transfer na lotnisko o 23.50). Osobiście życzyłbym sobie, aby na każdych naszych wczasach była taka p.Klaudia. Wielki szacunek dla Rainbow za taką rezydentką. 5. OKOLICA hotel usytuowany na obrzeżach Hurgady, coś idealnie dla ludzi ceniących spokój. Na popołudniowo-wieczorne spacerki polecam Spinneys Market ( odpowiednik polskich galerii handlowych), po wyjściu z hotelu idziemy na lewo ok. 1,5 km jak również, wieczorny wyjazd taksówką do centrum Hurgady i spacer po głównej alei handlowej ul. Sheraton. Prawie codziennie chodziliśmy i nie było żadnych zaczepek ze strony miejscowej ludności. PLAŻA I ANIMACJE plaża czysta, codziennie sprzątana, codziennie układane leżaki. Zdarzyło nam się, że w południe potrafili chodzić panowie z serwisu i opróżniać popielniczki. Żadnego problemu z leżakami o której godzinie byśmy nie przyszli. Sama w sobie plaża ma duży potencjał i dużo wolnego miejsca na postawienie następnych parasoli. 6. ANIMACJE Były super, szczególnie jedna, czarnoskóra animatorka wkładała w nie ogrom zaangażowania. Potrafiła naprawdę bawić ludzi na basenie. Rewelacja. 7. Jedzenie.....no i tu pojawiła się wisienka na torcie - szkoda, że kwaśna i gorzka. Oprócz śniadania to obiad i kolacja były poniżej jakiejkolwiek krytyki. Brak wyboru, brak jakiegokolwiek pomysłu na smaczne i oryginalne dania. Codziennie kurczak w różnych postaciach, makaron z sosem pomidorowym, nawet trudno to nazwać spaghetti, ryż , ziemniaki niedogotowane ( wręcz półsurowe), tłuste mięso niewiadomego pochodzenia, różne ryby......naprawdę mały wybór.
Pokaż więcej opinii (18)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem