Opinie o Kavros Beach

Kategoria lokalna: B

4.3/6
(677 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dramat i koszmar w jednym.

    Eunika, Warszawa 25.07.2021

    Niestety nie przeczytaliśmy opinii o hotelu i jedzeniu przed zakupem. Zdecydowanie nie są to jednak warunki 3*, ani 2*. Ponoć część pokoi została odnowiona, jednak widziałam 6 z nich i każdy wołał o pomstę do nieba - niedziałające spłuczki w sedesie, kamień na bateriach uniemożliwiający ich użytkowanie, zagrzybiałe i zapleśniałe fugi w łazienkach, pęknięte ramy łóżek, brak światła w łazienkach, wyrzucanie korków, niedziałająca/zagrzybiała klimatyzacja, brak możliwości zamknięcia pokoi z powodu uszkodzonych zamków (w kilku niezależnych pokojach awarie usuwane były przez 3-4 dni, czyli połowę pobytu), pokoje niesprzątnięte przed zakwaterowaniem, niedziałające telewizory, pozrywane zasłony okienne czy też brak zasłony prycznicowej lub innego zamknięcia wokół brodzika w jednym z oglądanych przez nas pokoi. W Kavros Garden nie znajdują się bary all inclusive (mimo takiej informacji w ofercie) - jedynie dystrybutor z dwoma sokami i wodą. Aby dostać się na plażę lub do hotelu Kavros Beach, gdzie są "restauracje", konieczne jest przejście przez ruchliwą ulicę pozbawioną przejścia dla pieszych. Tunel podziemny, który jest stosunkowo niedaleko, jest trasą samochodową i niestety nie jest bezpieczny dla pieszych. Jedzenie w Kavros Beach tragiczne - monotonne, bez przypraw, brak greckich specjałów - to, co było pod dostatkiem to cebula. Stołowanie się w ramach all inclusive zakończyło się zatruciem pokarmowym u kilku osób. W dobie pandemii, oczekuje się od turystów stosowania się do reżimu sanitarnego, jednak obsługa hotelu pracuje bez masek, a jedzenie na paterach dotyka i przekłada gołymi rękoma (oczywiście w ramach wspomnianego reżimu turysta do "restauracji" musi wchodzić w masce i rękawiczkach jednorazowych). Obsługa obiektu skandaliczna - brak sprzątania nawet na życzenie, papier toaletowy trzeba kupować samemu, nawet niebezpieczne usterki (takie jak zwarcia i iskry ze skrzynki elektrycznej umieszczonej w pokoju) usuwane są dopiero po kilku dniach - konieczność mycia się po ciemku z latarką w telefonie, brak możliwości naładowania telefonu itd. Managerka hotelu (starsza blondynka) niegrzeczna, opryskliwa, wulgarna i złośliwa. Rainbow Tours nie informuje klientów o faktycznych warunkach zakwaterowania. Przeinacza fakty i zataja informacje. Obiekt nie nadaje się do użytku, zwłaszcza w dobie pandemii, a koszt wyjazdu z zakwaterowaniem w tym miejscu nie powinien mieścić się w kwotach 2800-5500 zł, ponieważ jest to złodziejstwo w biały dzień. Łącznie w połowie lipca 2021 na jednym z tygodniowych "turnusów" oszukanych klientów było nas 24 osoby.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Ogolnie całokształt Miernie

    Bartłomiej, Kraków 14.09.2022

    Postaram się opisać wiarygodna opinie taką jaka sam chciałbym przeczytać. Proszę uważać na pozytywne opinie bo raczej sa pisane przez kogoś z obsługi bo na pewno hotel nie zasługuje na 6/6 Jest to hotel 3 gwiazdkowy wiec wiadomo nie można za duzo wymagać ale sa pewne granice. Pamiętajcie ze jeśli przyjedziecie rano to do 15:00 będziecie czekać na pokój. Jeśli chodzi o pokoje to jest to trochę loteria na który się trafi, no chyba ze kupujecie droższa opcje z widokiem na morze. Kompleks składa się z trzech Hoteli. My początkowo trafiliśmy do pokoju w 2 hotelu oddalonego o kilkadziesiąt metrów od głównego hotelu ale jest także 3 hotel oddalony o 400 m za ruchliwa ulica. Pierwszy pokój to dramat, wczesny PRL, łóżko podlamane, do tego materace strasznie twarde i niewygodne, brak kotary w oknie, jedynie cienka zasłonka przez która wszystko było widać. Musieliśmy sami założyć na karnisz narzute z łóżka aby nie było tak jasno. Klimatyzacja także pamięta Gierka, zagrzybiona i ledwo działająca. Kolejna atrakcja był hałas z zewnątrz a dokładnie szczekające o 2 w nocy psy i co ciekawe gęgające gesi do samego rana bo obok hotelu były prywatne domy z własna ferajną. Bez zatyczek do uszu nie dało się spać. Na nasze szczęście po dwóch dniach padła klimatyzacja i nie dalo się jej reanimowac wiec dostaliśmy inny pokój w części głównej . Do tego pokoju nie mielismy żadnych zastrzeżeń. Wygodne łóżka i nowa klimatyzacja. Kolejny mankament to wspomniane w wielu komentarzach jedzenie. Śniadania to jakaś porażka. Praktycznie nic nie dało się dobrego znaleźć. Jajecznica z proszku, ser i szynka, parówki najgorszej jakości niejadalne. Jedynie co można było zjeść to jajka na twardo, chleb z oliwa bo margaryna paskudna oraz biała i czerwona kapusta lub na słodko chleb z dżemem oraz musli z mlekiem to tyle. Lunche i kolacje na szczęście lepsze codziennie byl jeden posiłek nawet smaczny np wolowina lub baranina ale zamiast świeżych warzyw w większości wszystko z mrożonek, marchewka, fasolka, dobrze ze była kapusta ze śniadania. Napoje to tez słabo, rano kawa i herbata i chemiczne soki pomarańczowy i jabłkowy, do kolacji i obiadów można pójść do baru przy basenie po wino i piwo dosc rozwodnione. Wspólnie stwierdziliśmy ze jeśli chodzi o jedzenie to było najgorsze ze wszystkich hoteli w których byliśmy. Dodatkowo brak jakichkolwiek animacji w ciągu dnia oraz wieczorem do tego o 22 zamykają bar. Jesli chodzi o plusy to plaża całkiem Ok z leżakami, do tego super ciepłe morze i chyba tyle Polecamy wycieczkę na Samarię czyli 16 km spacer wśród malowniczych kanionów oraz podjechanie ciuchcia lub przejście pieszo na jeziorko kouras ( 4 km od hotelu ) Reasumując my do tego hotelu nigdy byśmy nie wrócili, główne minusy to loteria jeśli chodzi o pokoje, jedzenie tragedia, brak animacji oraz często unoszący fetor z kanalizacji. Ogólnie nie mieliśmy problemów żołądkowych ale słyszeliśmy o zatruciach wiec uważajcie. Humorystycznie jest to chyba hotel dla pocovidowcow, którzy nie maja smaku i węchu, to jakoś tu bez narzekań przetrwają😀

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dobrze że te wakacje już dobiegły końca.

    Karolina 07.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Jedyne plusy tego hotelu to ładny basen i lokalizacja bezpośrednio przy plaży (jeśli trafisz do budynku Kavros Beach). Na tym się kończy. Przy zameldowaniu okazuje się że pokój ekonomiczny jest 300 metrów dalej w budynku Kavros Garden - po przejściu przez drogę krajową BEZ PASÓW!! A w pokoju wydaje się jakby nie było sprzątane po ostatnim gościu. Zero serwisu sprzątającego, po zgłoszeniu po 2 dniach na 3 minuty przyszły jakieś panie posprzątać. Łazienka mimo że w miarę nowoczesna brudna. Cała umywalka brudna, zacieki na lustrze, prysznicu, widać że nie było sprzątane. Na dodatek w lodówce - czyjaś kanapka. Pycha. Wifi oczywiscie nie widać, nie słychać. Stwierdziliśmy że zapytamy czy jest opcja dopłaty do pokoju w budynku głównym jako że tam znajduje się cała infrastruktura hotelu za którą zapłaciliśmy, a codziennie wycieczki kilka razy dziennie tam i z powrotem przez ruchliwą drogę nam średnio pasowały. Po przyjściu do recepcji zapytaliśmy się o możliwość zmiany pokoju. No to się zaczęło. Starsza managerka wredna, chamska, na nasze grzeczne pytanie zaczęła krzyczeć i pytać jaki jest nasz problem, co nam się nie podoba. Tłumaczę że chcę tylko wiedzieć czy jest taka opcja. Na to ona że nie. Koniec dyskusji. Zostaliśmy w tym pokoju. Wszystko byłoby okej, gdyby nie ten brud. Zdecydowanie nie zasługuje nawet na 2 gwiazdki. Żeby skorzystać z posiłków trzeba wracać się do budynku Kavros Beach. Jedzenie monotonne, 6/10. Zdarzaly się dobre rzeczy, mięsa nie odważyłam się spróbować. Co zapamiętam z tego wyjazdu - jak szybko przejść przez ruchliwą ulicę żeby nie zginąć. Okropna menagerka. Wspólczuję tamtejszym pracownikom. Jest też baaardzo dużo dzieciaków - to akurat nie jest wina ani hotelu ani biura, ale jeżeli komuś to przeszkadza to warto przemyśleć. uwaga aktualizacja po kilku godzinach, myślałam że gorzej już być nie może a tu - oczekiwanie na bagaże 2h. Od 3:10 do 4:55. Panie na lotnisku z obsługi twierdzą że to wina przewoźnika smartwings. Rezydentki brak. Dobrze że te wakacje już dobiegły końca.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    KATASTROFA

    MAŁGORZATA, STARGARD 10.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Ogolnie najpierw zostalismy osadzeni w innym hotelu niz to bylo w umowie i zeby bylo ciekawiej to pewne rzeczy nie dzialaly. Zglosilismy pani rezydent to tylko czesc naprawili a takie cos jak sploczka dalej bylo popsute. Jedzenie w zasadzie caly czas takie same . Bedac w grecji liczylem na to ze pojem sobie oliwek , serow czy jakichs owocow morza,nic bardziej mylnego totalne zero tych dan . Basen otwarty od 10 do 18 !!! . a bufet do 22 oczywiscie dla polakow, bo zabojady drinki braly jeszcze o 22.30 a jak poprosilem o cole to powiedzial mi barman ze juz zamkniete. Wycieczki fakultatywne jak wykupowalismy u rezydenta to nawet nie wspomnial ze kosz np do Knossos bedzie wyzszy o 15 euro za glowe tylko dowiedzielismy sie dopiero w autokarze . Same widoki jak najbardziej super, ale cala reszta to katastrofa. Ogolnie odnioslem wrazenie ze polacy sa tam zlem koniecznym, skoro zaplacili to ok juz niech siedza . Napoje gazowane np cola , fanta itp dostepne dopiero od obiadu , zeby sie kawy napic do kolacji ....zapomnij tylko do sniadania .Tak jak podkreslam sama grecja bardzo fajna natomiast hotel to jakas katastofa . Ogolnie ODRADZAM wszystkim ten akurat hotel .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem