Dodał(a): Barbara Ewa Duda, Warszawa, 56-65 lat | ze znajomymi | Termin pobytu: Lipiec 2019
4 z 6 osób uznało tą opinie za pomocną
Kuba 2019
Pokój 4.0
Wyżywienie 6.0
Obsługa hotelowa 6.0
Rezydent 6.0
Położenie i okolica 6.0
Plaża 6.0
Sport i rozrywka 6.0
Dodał(a): Pobyt 14 dni, 26-35 lat | z rodziną | Termin pobytu: Marzec 2019
21 z 26 osób uznało tą opinie za pomocną
Iberostar Laguna Azul
Witam.
Krótko zwięźle i na temat. Zaczynamy. Plaża - super. Ocean - super. Słońce - palące. Super. Polecam kupić na miejscu krem do opalania. Nasze z Polski tak sobie się sprawdziły.
Hotel - ... hmm - nie wiem od czego zacząć. Pokoje ok - niby były codziennie sprzątane. ręczniki były wymieniane ale zdarzyło sie dwa razy że Pani nam odwiesiła te z podłogi na suszarkę :/ . Oczywiście wizyta w lobby i rozmowa i prośba o czyste ręczniki.
Jedzenie... temat rzeka. Nie miało to nic wspólnego z pięcioma gwiazdkami. Brak soku jabłkowego. Brak owoców morza których podobno na Kubie nie brakuje.Czystość sztućcy, talerzy, kubków pozostawiała wiele do życzenia. sam fakt że zanim położyłem coś do jedzenia na talerzu musiałem go wycierać serwetkami. Obsługa - jesli nie dasz tipa w postaci 2 - 3 peso kubańskich - zapomnij że ktoś Cię obsłuży na restauracji. Na każdym kroku tylko wszedzie sie oglądają za tipami. Dosłownie wszędzie. Pani sprzątaczka, Pani na restauracji, Pani w kawiarni, Pan na barze na plaży, Pan w snack barze. Dramat. Odnośnie baru na plaży - czasami stało sie po 20 minut aby zamówić drinka. Panowie bez pośpiechu obsługiwali i raczej mieli wszystko gdzieś. W mojej ocenie napiwek powinien byc za miłą fajną obsługę i wg mojego uznania - a nie z przymusu. Jesli nie dasz to mają Cię głeboko w ....! Jedzenie jak wspomniałem - dramat i to na serio. W porównaniu do innych Iberrostarów - to czegoś takiego nie widziałem. Jak dla mnie ten hotel chyba przez przypadek nazywa sie Iberrostar. Jednego wieczoru - jedzenie faktycznie było super ... Akurat wizytacja z Hiszpani przyleciała. No to wtedy wszystko było. Ale kolejnego dnia ... smutny powrót do rzeczywistości. Nie tego oczekiwałem od hotelu o nazwie Iberrostar. Dwa razy po dwa dni pod rząd - zdarzyło się że mieliśmy zimną wode w pokojach. :( Brak ciepłej. Podobno przez awarię. :)
Kuba - wyspa. Coś pięknego. Kontrasty ludzi. Kolorowa Havana. Super widoki. Ekstra wycieczki. Zwłaszcza na Katamaranie i pływanie z delfinami :) Nawet buziaka delfiny dają. Ekstra.
Kuba - wyspa - polecam.
Hotel - nie polecam.
Pokój 3.5
Wyżywienie 0.5
Obsługa hotelowa 4.0
Rezydent 3.0
Położenie i okolica 4.0
Plaża 5.5
Sport i rozrywka 5.5
Atrakcje dla dzieci 3.5
Witam.
Krótko zwięźle i na temat. Zaczynamy. Plaża - super. Ocean - super. Słońce - palące. Super. Polecam kupić na miejscu krem do opalania. Nasze z Polski tak sobie się sprawdziły.
Hotel - ... hmm - nie wiem od czego zacząć. Pokoje ok - niby były codziennie sprzątane. ręczniki były wymieniane ale zdarzyło sie dwa razy że Pani nam odwiesiła te z podłogi na suszarkę :/ . Oczywiście wizyta w lobby i rozmowa i prośba o czyste ręczniki.
Jedzenie... temat rzeka. Nie miało to nic wspólnego z pięcioma gwiazdkami. Brak soku jabłkowego. Brak owoców morza których podobno na Kubie nie brakuje.Czystość sztućcy, talerzy, kubków pozostawiała wiele do życzenia. sam fakt że zanim położyłem coś do jedzenia na talerzu musiałem go wycierać serwetkami. Obsługa - jesli nie dasz tipa w postaci 2 - 3 peso kubańskich - zapomnij że ktoś Cię obsłuży na restauracji. Na każdym kroku tylko wszedzie sie oglądają za tipami. Dosłownie wszędzie. Pani sprzątaczka, Pani na restauracji, Pani w kawiarni, Pan na barze na plaży, Pan w snack barze. Dramat. Odnośnie baru na plaży - czasami stało sie po 20 minut aby zamówić drinka. Panowie bez pośpiechu obsługiwali i raczej mieli wszystko gdzieś. W mojej ocenie napiwek powinien byc za miłą fajną obsługę i wg mojego uznania - a nie z przymusu. Jesli nie dasz to mają Cię głeboko w ....! Jedzenie jak wspomniałem - dramat i to na serio. W porównaniu do innych Iberrostarów - to czegoś takiego nie widziałem. Jak dla mnie ten hotel chyba przez przypadek nazywa sie Iberrostar. Jednego wieczoru - jedzenie faktycznie było super ... Akurat wizytacja z Hiszpani przyleciała. No to wtedy wszystko było. Ale kolejnego dnia ... smutny powrót do rzeczywistości. Nie tego oczekiwałem od hotelu o nazwie Iberrostar. Dwa razy po dwa dni pod rząd - zdarzyło się że mieliśmy zimną wode w pokojach. :( Brak ciepłej. Podobno przez awarię. :)
Kuba - wyspa. Coś pięknego. Kontrasty ludzi. Kolorowa Havana. Super widoki. Ekstra wycieczki. Zwłaszcza na Katamaranie i pływanie z delfinami :) Nawet buziaka delfiny dają. Ekstra.
Kuba - wyspa - polecam.
Hotel - nie polecam.
Plaża, Słońce, Ocean, Leżaki darmowe,
Obsługa - tipy,
Jedzenie,
Czystość na restauracji
Dodał(a): Barbara Anna, Węgrzce Wielkie, 46-55 lat | z rodziną | Termin pobytu: Luty 2019
4 z 4 osób uznało tą opinie za pomocną
Raj na ziemii
Cudowne miejsce z piękną plażą, zadbanym ogrodem, świetną obsługą hotelową, wspaniałym jedzeniem - po prostu raj na ziemi !!!
Pokój 6.0
Wyżywienie 6.0
Obsługa hotelowa 6.0
Położenie i okolica 6.0
Plaża 6.0
Sport i rozrywka 6.0
Cudowne miejsce z piękną plażą, zadbanym ogrodem, świetną obsługą hotelową, wspaniałym jedzeniem - po prostu raj na ziemi !!!
Dodał(a): ROBERT, WARSZAWA, 26-35 lat | z rodziną | Termin pobytu: Luty 2019
17 z 20 osób uznało tą opinie za pomocną
Bardzo dobry duży hotel polecam
z minusów brak sauny i basenu dostępnego do późnych godzin nocnych / brak zjeżdzalni dla dzieci ale w sumie bardzo mało dzieci było ogólnie;
z plusów przemiła obsługa / dobre jedzenie / restauracje / animacje / bar w basenie / świetnie zlokalizowany amfiteatr oraz dyskoteka (jeśli ktoś nie miał ochoty nic nie słyszał) / rewelacyjne show / ludzie z całego świata
Ogólnie warto zobaczyć Kubę / fantastyczny kraj / wyjad który uczy i bawi / jest wszystko polecam
Pokój 6.0
Wyżywienie 6.0
Obsługa hotelowa 6.0
Rezydent 6.0
Położenie i okolica 6.0
Plaża 6.0
Sport i rozrywka 6.0
Atrakcje dla dzieci 6.0
z minusów brak sauny i basenu dostępnego do późnych godzin nocnych / brak zjeżdzalni dla dzieci ale w sumie bardzo mało dzieci było ogólnie;
z plusów przemiła obsługa / dobre jedzenie / restauracje / animacje / bar w basenie / świetnie zlokalizowany amfiteatr oraz dyskoteka (jeśli ktoś nie miał ochoty nic nie słyszał) / rewelacyjne show / ludzie z całego świata
Ogólnie warto zobaczyć Kubę / fantastyczny kraj / wyjad który uczy i bawi / jest wszystko polecam
z plusów przemiła obsługa / dobre jedzenie / restauracje / animacje / bar w basenie / świetnie zlokalizowany amfiteatr oraz dyskoteka (jeśli ktoś nie miał ochoty nic nie słyszał) / rewelacyjne show / ludzie z całego świata / dreamliner/Rainbow = komfort podróży
brak sauny i basenu dostępnego do późnych godzin nocnych / brak zjeżdzalni dla dzieci ale w sumie bardzo mało dzieci było ogólnie w hotelu
gadźety z Polski (golarki; długopisy, ołówki; kredki) ; elektrolity; filtr+50; dobry krem po opalaniu; nakrycie głowy; dużo wody; coca-cola; coś mocniejszego od nas:)
Dodał(a): JUSTYNA, Kudowa Zdrój, 46-55 lat | w parze | Termin pobytu: Luty 2019
13 z 15 osób uznało tą opinie za pomocną
Wakacje marzec
Warunki w hotelu beznadziejne .Brak ciepłej wody ,papieru toaletowego,ręczników.
W miejscu zwanym restauracją brudno ,stoły nie sprzątane po wyjściu klienta.Aby spożyć posiłek należało sobie posprzątać stół -:) Brak należytej obsługi kelnerskiej kawa, herbata zimne napoje we własnym zakresie (brak automatów gdzie można by było zaopatrzyć się w kawę więc należy szukać kelnera który nas uszczęsliwi filiżanką tego napoju).Potrawy mimo tego że w podgrzewanych pojemnikach były zimne .Talerze brudne.Warunki kubańskie nie adekwatne do ceny.
Pokój 1.0
Wyżywienie 1.0
Obsługa hotelowa 1.0
Rezydent 1.0
Położenie i okolica 5.0
Plaża 5.0
Sport i rozrywka 5.0
Atrakcje dla dzieci 3.0
Warunki w hotelu beznadziejne .Brak ciepłej wody ,papieru toaletowego,ręczników.
W miejscu zwanym restauracją brudno ,stoły nie sprzątane po wyjściu klienta.Aby spożyć posiłek należało sobie posprzątać stół -:) Brak należytej obsługi kelnerskiej kawa, herbata zimne napoje we własnym zakresie (brak automatów gdzie można by było zaopatrzyć się w kawę więc należy szukać kelnera który nas uszczęsliwi filiżanką tego napoju).Potrawy mimo tego że w podgrzewanych pojemnikach były zimne .Talerze brudne.Warunki kubańskie nie adekwatne do ceny.
pogoda ,piękna plaża
brudno,brudno ,brudno
Dodał(a): Ryszard, Wałcz, powyżej 65 lat | w parze | Termin pobytu: Luty 2019
24 z 27 osób uznało tą opinie za pomocną
Zła organizacja na lotnisku, Piękna Kuba
proszę poniższą opinię przekazać do kierownictwa firmy Rainbow.
Ta wycieczka dla mnie rozpoczęła się zdecydowanie źle. Winę za to ponosi niewłaściwa organizacja wypełnienia wizy kubańskiej tzw. Karty Turysty. Jestem pewien, że nikt z kierownictwa firmy Rainbow nie przeszedł tej procedury, bo pewno by to zmienili. Na czy polega dziadostwo : w momencie przybycia na lotnisko 3 godziny przed odlotem, w punkcie odpraw Lot-u , osoba wydająca karty pokładowe ogłosiła, że należy z paszportem załączyć PRAWIDŁOWO wypełnioną kartę turysty- uśmiechając się delikatnie pod wąsem- teraz wiem dlaczego.
Więc biegniemy bo biura Rainbow, a tam cały samolot , ponad 200 osób stoi w kolejce. Każdemu kolejnemu turyście tłumaczy Pan z biura Rainbow, jak wypełnić druk, i żeby się nie pomylić , bo druczek kosztuje 170 zł. Godzina w kolejce i wreszcie mam mój druczek, jeszcze znaleźć długopis i jakieś miejsce do wypełniania, bo tam nie ma oczekujących na turystów biurek do wypełniania druczków. No i pomyliłem się , wpisałem zamiast na dole to u góry rubryczki. Okazało się ,że wcale nie jestem jedyny i z powrotem w kolejkę i oczywiście wysupłać 170zł. Ile i jakich słów niecenzuralnych usłyszałem na temat organizacji tego wypełniania wizy, nie będę pisał.Nasuwa się jednak prosty wniosek z obserwacji polskiej organizacji. Nie umiemy porządnie zorganizować niczego, Arab, Azjata, Murzyn potrafią , a jak Polak za coś się weźmie to spieprzy. Nie oczekuję na żadne Wasze tłumaczenia, jesteście mi winni 170 zł , ciekawe może tak chcecie dorobić ? Wydawajcie wypełnione wizy bo wszystkie potrzebne dane są u Was co najmniej 30 dni przed odlotem - bo od tego właśnie jesteście i za to bierzecie pieniądze !!! Mam nadzieję na podziękowanie za zwrócenie uwagi.
Z poważaniem
Ryszard Kania
PS
Wycieczka poza tym wspaniała , Kuba piękna , Kubańczycy zorganizowali wycieczki fakultatywne i nie było żadnych problemów. Hotel Azul , możliwy te 5 gw. trochę na wyrost, ale było fajnie.
Pokój 4.0
Wyżywienie 5.0
Obsługa hotelowa 3.5
Rezydent 5.0
Położenie i okolica 6.0
Plaża 5.5
Sport i rozrywka 6.0
Atrakcje dla dzieci 5.5
proszę poniższą opinię przekazać do kierownictwa firmy Rainbow.
Ta wycieczka dla mnie rozpoczęła się zdecydowanie źle. Winę za to ponosi niewłaściwa organizacja wypełnienia wizy kubańskiej tzw. Karty Turysty. Jestem pewien, że nikt z kierownictwa firmy Rainbow nie przeszedł tej procedury, bo pewno by to zmienili. Na czy polega dziadostwo : w momencie przybycia na lotnisko 3 godziny przed odlotem, w punkcie odpraw Lot-u , osoba wydająca karty pokładowe ogłosiła, że należy z paszportem załączyć PRAWIDŁOWO wypełnioną kartę turysty- uśmiechając się delikatnie pod wąsem- teraz wiem dlaczego.
Więc biegniemy bo biura Rainbow, a tam cały samolot , ponad 200 osób stoi w kolejce. Każdemu kolejnemu turyście tłumaczy Pan z biura Rainbow, jak wypełnić druk, i żeby się nie pomylić , bo druczek kosztuje 170 zł. Godzina w kolejce i wreszcie mam mój druczek, jeszcze znaleźć długopis i jakieś miejsce do wypełniania, bo tam nie ma oczekujących na turystów biurek do wypełniania druczków. No i pomyliłem się , wpisałem zamiast na dole to u góry rubryczki. Okazało się ,że wcale nie jestem jedyny i z powrotem w kolejkę i oczywiście wysupłać 170zł. Ile i jakich słów niecenzuralnych usłyszałem na temat organizacji tego wypełniania wizy, nie będę pisał.Nasuwa się jednak prosty wniosek z obserwacji polskiej organizacji. Nie umiemy porządnie zorganizować niczego, Arab, Azjata, Murzyn potrafią , a jak Polak za coś się weźmie to spieprzy. Nie oczekuję na żadne Wasze tłumaczenia, jesteście mi winni 170 zł , ciekawe może tak chcecie dorobić ? Wydawajcie wypełnione wizy bo wszystkie potrzebne dane są u Was co najmniej 30 dni przed odlotem - bo od tego właśnie jesteście i za to bierzecie pieniądze !!! Mam nadzieję na podziękowanie za zwrócenie uwagi.
Z poważaniem
Ryszard Kania
PS
Wycieczka poza tym wspaniała , Kuba piękna , Kubańczycy zorganizowali wycieczki fakultatywne i nie było żadnych problemów. Hotel Azul , możliwy te 5 gw. trochę na wyrost, ale było fajnie.
-piękna , dzika przyroda
- brudno , jak na 5 gw.