Opinie klientów o Tivoli

4.2 /6
12 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
4.5
Pilot
5.5
Plaża
5.0
Pokój
3.9
Położenie i okolica
4.8
Program wycieczki
5.5
Rezydent
3.7
Sport i rozrywka
3.1
Transport
5.5
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

JADWIGA 12.03.2017
Termin pobytu: marzec 2017

Pobyt w Agadirze..

Wspaniały wypoczynek w marcu .Hotel Tivoli w stylu marokańskim .Ja osobiście uważam że wart tej ceny ...Blisko oceanu i centrum ,położenie na wypady super. Jedzenie ,dużo i dobre ,jest w czym wybierać .Choć napewno znajdą się osoby marudne ...pokoje służą do spania ,więc dla mnie ok...Codziennie sprzątane , zmoeniane ręczniki ,nie ma się do czego przyczepć .Wszyscy z obsługi uśmiechnięci ,pomocni ,oczywiście bakczysz był ...Co do rezydenta z biura ,to taka dziunia bez ikry,spotkanie informacyjne bez entuzjazmu ,mam porownania do innych rezydentów ,bo wyjeżdzam często..Musi się troche doszkolić z wiedzy o Maroku i pracy z wczasowiczami....Polecam wczasy w Maroku ,warto.

6.0/6

Michał, Kraków 02.11.2018
Termin pobytu: październik 2018

Hotel Tivoli

Super hotelik niedaleko do Oceanu. Obsługa bardzo fajna, jedzenie różnorodne i codziennie inne zestawy potraw. W pokojach czysto i codziennie posprzątane. Jedyny minus to późny wylot i 10 godzin koczowania na basenie bez zagwarantowanego posiłku. Jakoś turyści którzy zakupili ten sam hotel przez Itakę mieli po opuszczeniu pokoju zagwarantowany jeden posiłek. Jeśli chodzi o rezydenta to mógłby sie trochę bardziej postarać, a nie tylko mapkę rozdać.

6.0/6

Jacek, Sosnowiec 15.01.2017
Termin pobytu: styczeń 2017

wszystko w porządku

Daję "6" nie z powodu jakichś zachwytów ale dlatego, że po prostu wszystko było OK. Hotel średniej klasy, za przyzwoite pieniądze... Praktycznie do niczego nie można było się "przyczepić", co zresztą było tematem żartów z Panią rezydentką. Byliśmy na początku stycznia, chyba w czasie "niskiego sezonu", więc nie było tłoku, wszystko zorganizowane sprawnie, na czas, włącznie z przyjazdem, zakwaterowaniem i wyjazdem. Często dziwią mnie wpisy niektórych uczestników odnośnie wyżywienia czy hotelu... Może kogoś drażnił miauczący kot albo latające koło balkonów ptaki ? Swoją drogą, rodacy często "dają ognia" - wynoszenie jedzenia ze stołówki, filmowanie Senegalczyków w czasie mszy w kościele katolickim... Po raz kolejny stwierdzam, że Rainbow to biuro godne polecenia !

6.0/6

Anna, Częstochowa 19.12.2017
Termin pobytu: listopad 2017

Tivoli

Dobry hotel, ładne pokoje, zróżnicowane jedzenie, miła obsługa. Dobry hotel na tygodniowy pobyt w atrakcyjnej cenie. Trochę zimna woda w basenie 😉
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem