Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zachwyca swoją przepiękną lokalizacją i wspaniałą rafą koralową. Jedzenie było wyśmienite, a wybór potraw naprawdę duży i każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Czystość w hotelu była na wysokim poziomie, jednak zauważyliśmy zmianę dotyczącą serwowania napojów na plaży. W przeciwieństwie do poprzednich wizyt, tym razem były one podawane we wspólnych i czasem brudnych plastikowych kubkach zamiast w jednorazowych. Niestety, nasza rodzina miała bardzo nieprzyjemne doświadczenie bowiem wszyscy zaraziliśmy się bakterią E. coli. Najpierw zachorowałam ja, później nasze dwuletnie dziecko, jeszcze podczas pobytu. Musiało ono przyjąć antybiotyk na problemy żołądkowe, aby przetrwać podróż powrotną (wydany przez lekarza na miejscu). Okazało się jednak, że lek nie był właściwy na przyczynę choroby. Po powrocie do domu choroba dopadła również mojego męża. W związku z nieustępującymi objawami zrobiliśmy badania, które wykazały bardzo zakaźną odmianę bakterii E. coli. Kilka tygodni wyjętych z życia, a z powodu tej odmiany E. coli byliśmy zmuszeni odbyć kwarantannę. Nie będę rozpisywać się na temat przebiegu choroby, bo była to bardzo nieprzyjemna sytuacja. Podkreślam, że nie jedliśmy jedzenia poza hotelowym. Piliśmy wyłącznie wodę butelkowaną, także do mycia zębów, i przestrzegaliśmy zasad higieny. Podróżujemy od 20 lat, a to nasza pierwsza taka sytuacja. To nasza druga wizyta w tym hotelu i chyba ostatnia. Szkoda, bo to naprawdę piękny hotel.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem zażenowana Państwa wycieczką! Czas pobytu został źle zarezerwowany. Wykupiliśmy wycieczkę na 7 dób hotelowych w terminie 13-21.07. Do hotelu dowieziono nas 14.07, na miejscu byliśmy o godz. ok. 7:00. W dniu powrotu zostaliśmy wyrzuceni z pokoju 10 godzin przed planowanym transferem na lotnisko! Jak się okazało Państwo biuro podróży zarezerwowało pokój od dnia 13.07 w którym nie mogliśmy być fizycznie w hotelu co potwierdził personel hotelu. Powinniście zarezerwować pobyt od 14.07 godz. 14:00 (check-in w hotelu Hilton Nubian Resort Marsa Alan). W związku z tym narazili Nas Państwo na bezsensowne koszty - opłacono z Naszych pieniędzy pokój, który stał pusty przez 17h doby hotelowej także gdy byliśmy jeszcze w Polsce! Ponadto byliśmy zmuszeni, żeby zapłacić za kolejne godziny pobytu w hotelu (€10 za 1h przedłużenia pobytu za pokój), aby nie głodować i nie być pozbawionym dostępu do butelkowanej wody. Liczę na szybką odpowiedź z Państwa strony celem ustalenia formy zwrotu kosztów związanych z wszystkimi zbędnymi wydatkami. Dodam, że posiadamy dowody w postaci paragonów oraz wydruków z hotelu, które poświadczają powyższe informacje, a powyższa opinia zostanie opublikowana w każdym możliwym miejscu w social mediach - mam tu na myśli także komentarze pod każdym Państwa postem na Facebooku, grupach podróżniczych, Instagramie, Twitterze, Tiktoku i innych mediach. Rezydent Ahmed z Rainbow Tours nie pomógł nam w ogóle!