Opinie klientów o Pożegnanie lata

5.5 /6
48 
opinii
Intensywność programu
4.9
Pilot
5.7
Program wycieczki
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Justyna, Gdańsk 14.10.2019

Fantastyczne pożegnanie lata

Dziękuję za udany urlop. Idealna zgrana wycieczka, program zrealizowany w 100%. Polecam każdemu, kto chce się odstresować i zresetować. Napięty program pozwala na to, aby jak najintensywniej poznać Bałkany. Fantastyczne widoki, fantastyczni ludzi, fantastyczne jedzenie. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Moje serce zostało w Albani. Kraj, który najbardziej mnie zaskoczył na plus. Na pewno nie raz jeszcze odwiedzę Bałkany.

6.0/6

Anna, Toruń 13.10.2014

Wspaniałe Bałkany

Właśnie wróciliśmy z takiej wycieczki/ 30.09-09.10/. Piękna wyprawa, ale mega męcząca! Organizatorzy powinni zaplanować minimum jeden dzień wyłącznie na wypoczynek. Każdy organizm, młody czy starszy, musi mieć możliwość regeneracji po intensywnym zwiedzaniu, przemieszczaniu się autokarem setki kilometrów każdego dnia, codziennym, wczesnorannym pakowaniu walizek i permanentnym pośpiechu . W połowie imprezy należy zrobić "reset"- nikt nie będzie miał nic przeciwko wydłużeniu wycieczki o jeden dzień. Organizator powinien też zadbać o to, aby wszyscy uczestnicy mieli jednakowe warunki zakwaterowania/ np. na Korfu/. Większość zakwaterowano w bardzo dobrych pokojach, z balkonem, a kilka osób w warunkach obrzydliwie obrzydliwych. Podobnie w Tiranie: hotele Liwia i Stella różniły lata świetlne- szkoda, że nasza Pani Pilot umieściła się w Stelli/przypadek???/, a nie w tym drugim, bo zapewne poparłaby tę uwagę. Ogólnie wycieczka super, hotele wspaniałe, Pani Basia cudowna, Bałkany przedziwne, pełne kontrastów i warte zwiedzania, nawet przerażająca trasa agrafkami kotorskimi do zniesienia/uffff!/. Noszę jeszcze cały czas w głowie te widoki, klimaty, zapachy, jeszcze ich sobie nie poukładałam. Trzeba doczytać, przemyśleć, uporządkować. Pozdrawiam serdecznie cała naszą/ wielce zdyscyplinowaną/grupę. Do zobaczenia na trasach RAINBOW! Anna

6.0/6

Blanka, Łódź 14.04.2014

Bałkany w październiku

Fantastyczne wrażenia w bardzo krótkim czasie.

6.0/6

JACEK, WARSZAWA 18.10.2019

Opinia wycieczki pożegnanie lata w okresie 5.10.2019 do 15.10.2019r.

Wspaniały przewodnik Pani Anna tj. inteligencja, kultura, wiedza, super organizacja zwiedzania. Ciekawe wykłady dotyczące odwiedzanych miejsc i historii. Dobry kontakt z miejscowymi przewodnikami (dobry wybór przewodników). Jedynym mankamentem był niewłaściwy dobór uczestników wycieczki. Grupka uczestników tej wycieczki stworzyła nieprzyjemną atmosferę poprzez wymuszanie na Przewodniczce zmianę trasy wycieczki z powodu terminu wyborów do sejmu i senatu (dodatkowy przejazd do Zagrzebia). Pani Ania kilkakrotnie tłumaczyła, że nie jest możliwa taka zmiana programu. Nękanie Pani Przewodnik trwało praktycznie od początku do końca wycieczki. Atmosfera była bardzo napięta nie tylko dla Pani Ani ale również dla pozostałych uczestników wycieczki. Przewodnik zdała powyższą próbę doskonale i zachowała pełny profesjonalizm i kulturę. W związku z tym moja uwaga dotyczy niepodjęcia przed wyjazdem przez Biuro Rainbow środków zapobiegawczych polegających na przykład: na poinformowaniu uczestników wycieczki o braku możliwości udziału w głosowaniu w wyborach poza granicami kraju. Moim zdaniem organizator miał świadomość (doświadczenie z poprzednimi grupami), że może dojść o takiej sytuacji. Dodatkowo proponuję, o ile jest to możliwe, przed wyjazdem dokonać właściwej selekcji uczestników wycieczek. Doradcy klienta (w moim przypadku Pani Katarzyna) posiadają umiejętności podziału klientów pod względem np. inteligencji, kultury (lub jego braku), możliwości stwarzania problemów i innych utrudnień potencjalnych klientów dla przewodników i pozostałych uczestników wycieczki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem