Kto jest administratorem danych?
Administratorem Twoich danych jest RAINBOW TOURS S.A. Nasza siedziba jest w Łodzi (90–361), przy ul. Piotrkowskiej 270. Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000178650, kapitał zakładowy 1 455 200 zł (w całości opłacony), NIP 7251868136.
Jak możesz się z nami skontaktować?
listownie: ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź,
e-mailem na adres:
sekretariat@r.pl
Czy administrator powołał Inspektora Ochrony Danych?
Tak, możesz się z nim skontaktować pod adresem:
rodo@r.pl .
Jakie masz prawa?
- dostępu do Twoich danych,
- ich poprawiania,
- żądania ich usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych,
- przenoszenia Twoich danych.
Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi
Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy?
- wykonania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na umożliwieniu Ci złożenia rezerwacji i zawarcia z nami umowy o świadczenie usług turystycznych.
- analizy skuteczności prowadzonych przez nas działań reklamowych, co polega na weryfikacji, czy przed zawarciem z nami umowy wszedłeś w interakcję z wyświetloną Ci reklamą i jaka była to reklama.
- marketingowym polegającym na promowaniu nas oraz naszych usług, poprzez wyświetlanie Ci w naszym serwisie treści dopasowanych do tego, co w nim oglądałeś, a także prezentowania Ci na innych stronach internetowych reklam dotyczących produktów, które oglądałeś w naszym serwisie.
Czy musisz podawać nam swoje dane?
Jest to dobrowolne, jednak bez ich podania nie będziesz mógł dokonać rezerwacji.
Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?
- Art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli wykonanie umowy, którą z Tobą zawieramy.
- Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes.
Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest prowadzenie naszego marketingu polegającego na dopasowywaniu do Twoich zainteresowań: kierowanych do Ciebie reklam, w tym tych wyświetlanych na innych stronach www oraz treści wyświetlanych Ci w naszym serwisie. Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest także badanie skuteczności prowadzonych przez nas działań reklamowych.
Komu przekażemy Twoje dane?
-
Dostawcom narzędzi do:
- analityki ruchu na stronie,
- prowadzenia marketingu.
- Kurierom oraz poczcie.
- Podmiotom dostarczającym narzędzia do wyświetlania reklam oraz analizy skuteczności naszych działań reklamowych, a w szczególności spółkom należącym do grupy Google.
- Liniom lotniczym, hotelom oraz towarzystwom ubezpieczeń.
- Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie.
- Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) naszej strony oraz danych osobowych dla nas.
Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Przez czas:
- trwania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na umożliwieniu Ci dokonania rezerwacji i zawarcia z nami umowy o świadczenie usług turystycznych oraz czas niezbędny do wykazania wykonania tej umowy, czyli długość terminu przedawnienia roszczeń,
- prowadzenia działań marketingowych, w tym analizy ich skuteczności, przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych.
Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Tak. Z uwagi na to, że świadczymy usługi na całym świecie, Twoje dane osobowe, w związku z wybraną przez Ciebie destynacją, mogą zostać lub będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy w zakresie niezbędnym do wykonania zawartej przez Ciebie umowy, w tym również do krajów, które nie zostały uznane przez Komisję Europejską za zapewniające odpowiedni stopień ochrony danych osobowych. Więcej informacji na temat krajów w zapewniających odpowiedni stopień ochrony danych osobowych znajdziesz pod adresem https://giodo.gov.pl/163/id_art/1519/j/pl.
Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu?
Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:
- na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać
- na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.