Obiekt

Pokoje

W hotelu znajduje się 220 komfortowych pokoi różnego typu. Łóżeczko dla dziecka do 2 lat gratis (na potwierdzenie). Dziecko do 2 lat wlicza się w maksymalne obłożenie pokoju.

Internet

Wifi gratis w całym hotelu.

Kategoria lokalna

****

Wyżywienie

Śniadania w formie bufetu. Istnieje możliwość dopłaty do obiadokolacji lub do All Inclusive. All Inclusive: śniadania, obiady i obiadokolacje, przekąski w ciągu dnia, lokalne i międzynarodowe napoje alkoholowe oraz bezalkoholowe w godzinach wyznaczonych przez hotel.

Program sportowy i animacyjny

Siłownia gratis. Strefa wellness płatna (łaźnia turecka, jacuzzi, kryty basen).

Dodatkowe informacje

Świadczenia

Cena podstawowa obejmuje: przelot samolotem, opłaty lotniskowe, zakwaterowanie (7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych) w wybranych hotelach, transfery lotnisko - hotele - lotnisko, wyżywienie jak w opisach obiektów, opiekę polskich rezydentów, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż), opłaty lotniskowe.

Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, wydatków osobistych oraz innych nie ujętych powyżej kosztów.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Iberostar Selection Lagos Algarve

5.6/6 (4 opinie)

Udostępnij
Dodaj do schowka
Iberostar Selection Lagos Algarve
Galeria (16)
Iberostar Selection Lagos Algarve
Iberostar Selection Lagos Algarve
Iberostar Selection Lagos Algarve
Iberostar Selection Lagos Algarve

Atuty oferty

Jedyna jak na razie jedyna inwestycja sieci Iberostar w Algarve. W chwili pisania katalogu sieć Iberostar przejmowała hotel i adaptowała go do swoich standardów hotelu 5*, kompletne informacje o dostępnej infrastrukturze zostaną podane najpóźniej w styczniu 2019 roku. Komfortowe pokoje, bogate wyżywienie, doskonała obsługa oraz długa i szeroka piaszczysta plaża gwarantowane.

Cena podstawowa obejmuje: przelot samolotem, opłaty lotniskowe, zakwaterowanie (7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych) w wybranych hotelach, transfery lotnisko - hotele - lotnisko, wyżywienie jak w opisach obiektów, opiekę polskich rezydentów, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż), opłaty lotniskowe.

Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek lokalnych, wydatków osobistych oraz innych nie ujętych powyżej kosztów.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Położenie

Wybudowany w 2012 roku hotel znajduje się na obrzeżach kurortu. Do centrum Lagos ok. 3,5 km (tam szeroki wybór sklepów, barów i restauracji). W Lagos warta odwiedzenia jest także starówka, a od zachodniej strony miasteczka znajdują się malownicze zatokowe plaże z formacjami skalnymi charakterystycznymi dla Algarve. Wzdłuż plaży i wybrzeża z Portimao do Lagos kursuje kolejka – przystanek ok. 550 m od hotelu. Do lotniska w Faro ok. 85 km. Cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego w wysokości ok.1,5 Eur/os./dzień. Podatek jest obligatoryjny i płatny bezpośrednio w recepcji, przed zakwaterowaniem Klientów w hotelu.

Mapa

Plaża

Meia Praia – ok. 100 m od hotelu, długa, szeroka i piaszczysta (przejście przez ulicę). Na plaży leżaki i parasole płatne (ok. 10 Eur/os).

Do dyspozycji gości

Recepcja, lobby, restauracja, taras słoneczny z leżakami i parasolami, basen i brodzik, pralnia (płatna), room service (płatny), sala konferencyjna, parking (płatny). Hotel zapewnia ręczniki basenowe (płatne). Hotel nie akceptuje zwierząt.

Obiekt

Wyżywienie

Program sportowy i animacyjny

Atrakcje regionu

Inne hotele w regionie

Dodatkowe informacje

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze

Oferta nie jest obecnie w sprzedaży

pani z lornetka

Marzysz o odpoczynku w tej okolicy?
Mamy dla Ciebie wiele innych propozycji!

Sprawdź inne oferty w okolicy

Opinie klientów

Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.8
Pokój
5.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

6.0/6

Pola, Grudziądz 15.10.2021

Wysoka jakość wypoczynku

Pobyt w Algarve bardzo udany. Pogoda wspaniała. Hotel o wysokim standardzie. Wanna w pokoju. Przytulnie. Na wyposażeniu pokoju był ekspres do kawy, ale nie było czajnika. Do ekspresu były 4 kapsułki do zrobienia kawy. Niestety przez cały pobyt nie zostały doniesione kolejne. Ale to tylko taki mały minusik. Hotel ma fajną aplikację do pobrania na telefon z której można zamawiać posiłki do pokoju lub zgłaszać usterki, a także jest program zajęć sportowych itd. Mieliśmy problem z sejfem, napisaliśmy w aplikacji i w ciągu 30 min był Pan, który nam naprawił sejf. Posiłki smaczne o wysokim standardzie. Zdecydowanie polecamy.

6.0/6

Andrzej S. 12.06.2023

Wycieczka do raju w Iberostar Selection Lagos Algarve

Tygodniowy pobyt w tym hotelu nakierowany był na zwiedzanie bajecznego wybrzeża Algarve. Byliśmy już w kilku hotelach tej sieci i wybieraliśmy je zawsze ze względu na ich wysoką jakość i standardy obsługi klienta. I szczerze mówiąc nie liczyliśmy specjalnie, że tu będzie inaczej. Jak się jednak okazało, w tym hotelu można jego gości zaskoczyć jakością obsługi i atmosferą komfortu rzadko spotykaną w innych obiektach. Od samego wejścia i procesu zameldowania czuliśmy się jak goście kategorii VIP. Personel recepcji - specjalne podziękowania i pozdrowienia dla Vitora, Mateusa, Oleha i Andrea, którzy przez cały nasz pobyt niemal czytali w naszych myślach, troszcząc się o komfort naszego pobytu, pomagając nam w organizacji naszej aktywności w samym hotelu jak i poza nim. Posiłki w hotelowej restauracji to wzniesiona na wyżyny, niemal pałacowa jakość obsługi z indywidualnym podejściem (concierge) do każdego pojawiającego gościa, z odprowadzeniem do wybranego przez niego stolika (do wyboru: wewnątrz/ na zewnątrz: na słońcu/pod parasolem/ w cieniu... Po zajęciu miejsca wyrastał jak z pod ziemi kelner/kelnerka przyjmujący zamówienie na wybrane napoje, a my kierowaliśmy się do przebogatego zestawu szwedzkich stołów, które codziennie zaskakiwały nas czymś nowym. Nie będę rozpisywał się nad dostępną listą dań z oferty hotelowej restauracji, bo musiałbym na ten temat napisać osobny artykuł, wspomnę tylko, iż mimo wielu prób nie udało nam się w ciągu tygodnia spróbować wszystkiego, na co mieliśmy ochotę... P.S. O sprawności restauracyjnej obsługi świadczy fakt, iż każdy talerz po zjedzeniu kolejnej potrawy nie stał dłużej na naszym stoliku niż pół minuty, zabierany przez kelnerów i dający miejsce nowo przyniesionym potrawom. Jeśli chodzi o strefę około basenową (są 3), to jeden z nielicznych hoteli, w którym przez cały pobyt nie było ani razu problemu z dostępnością leżaków i parasoli. Wisienką na torcie w tym obszarze byli krążący co chwilę wśród parasoli kelnerzy, zbierający od gości zamówienia z bogatego katalogu napojów i drinków. I wreszcie sfera porządku i czystości: pokoje sprzątane codziennie, panie sprzątaczki bez problemu dostosowywały się do wygodnego dla gości czasu realizacji swoich obowiązków, często nawet popołudniową porą. Dodam, że sprzątanie było przeprowadzane wzorcowo. To sama ocena odnosi się do utrzymania czystości w całym obiekcie, w tym również strefy basenów. I na koniec chyba najważniejsze: wspólnym mianownikiem wszystkich opisanych powyżej sytuacji był permanentny (i naturalny) uśmiech na twarzach WSZYSTKICH osób z obsługi hotelu, z którymi mieliśmy kontakt. Nigdy przedtem niczego takiego nie doświadczyliśmy. Pisałem na początku, że celem naszej wycieczki do Algarve było zwiedzanie jego pięknego wybrzeża - pierwszy raz na wakacjach mieliśmy z żoną dylemat, czy spędzać czas w hotelu, pławiąc się w oferowanym przez hotel luksusie i jego perfekcyjnej obsługi, czy realizować planowany cel zwiedzania... Na szczęście finalnie udało nam się pogodzić oba te aspekty, choć nie w założonej dla zwiedzania proporcji czasu. Na pewno tu wrócimy.
Pokaż więcej opinii (2)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem