W dniu 4. października w Hotelu Hilton w Łodzi miała miejsce Gala Orły tygodnika „Wprost”. Wyróżnienia tygodnika „Wprost” dla najbardziej dynamicznych przedsiębiorstw otrzymały najlepsze firmy z województwa łódzkiego. Na gali Orły tygodnika „Wprost” gościły firmy, które osiągnęły najwyższy średni zysk netto w ciągu ostatnich trzech lat, a także największy średni procentowy wzrost zysku netto. Zestawienie liderów biznesu zostało opracowane wspólnie przez redakcję tygodnika „Wprost” oraz firmę Bisnode. Wyróżnienie dla Rainbow Tours S.A., Dyplom Orzeł Tygodnika „Wprost” odebrał Piotr Burwicz, Członek Zarządu spółki.
Prestiżowa statuetka w kategorii Performance Marketing/E-commerce to kolejne wyróżnienie przyznane za efekty współpracy Rainbow i Bluerank.
Kampania Rainbow „Liczby, nie domysły” obejmowała zintegrowane działania w Google Ads, Facebook Ads i Programmatic, bazując na innowacyjnym wykorzystaniu narzędzi Google Marketing Platform: Campaign Managera, Display & Video 360, Studio oraz Search Ads 360. Kluczowe dla projektu było stworzenie dedykowanego modelu atrybucji konwersji z wykorzystaniem Google Analytics i łańcuchów Markova oraz wykorzystanie zaawansowanej personalizacji, za którą odpowiadał zespół Hitspot Media.
Effie Awards to szczególne wyróżnienie, cenione na całym świecie. Ten prestiżowy konkurs dla branży marketingowej, który nagradza najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe jest obecnie organizowany w 40 krajach na świecie, a jego historia sięga 1968 r. Warunkami koniecznym do zdobycia nagrody są innowacyjność, interdyscyplinarny charakter projektu oraz skuteczność działań, w odniesieniu do założeń strategicznych i wyznaczonych celów. Jednocześnie bardzo ważnym aspektem jest też sama współpraca pomiędzy agencją a klientem, która jest bardzo istotną składową wspólnego sukcesu.
W 11. edycji konkursu MIXX Awards 2017, Rainbow otrzymał brąz w kategorii „Best Use of Technology”.
MIXX Awards to najważniejsze wydarzenie dla polskiej branży reklamowej. Podczas uroczystej Gali nagrody przyznawane są twórcom kampanii reklamowych, wykorzystujących do ich realizacji przynajmniej jeden kanał digital. Konkurs co roku wyróżnia także osoby oraz firmy o wyjątkowych zasługach dla digitalowego środowiska.
Jury, które składa się z najbardziej doświadczonych specjalistów w branży, przyznało brąz w kategorii „Best Use of Technology” dla kampanii Rainbow przygotowanej we współpracy z firmą Bluerank. Nagrodzono sukces wdrożenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które skutecznie wsparły sprzedaż wycieczek online drugiego największego operatora turystycznego w Polsce.
Sukces efektywności kampanii polegał na umiejętnym zastosowaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych oraz reklamie, która okazała się nadzwyczaj efektywna.
Kampania reklamowa Rainbow obok brązu MIXX Awards
zdobyła w 2017 jeszcze dwie inne nagrody, European
Search Awards – w kategoriach: „Best Use Of Search
– Travel/Leisure” i „Innovation –
Campaign”. (
Z przyjemnością informujemy, że nasza nowa strona
internetowa R.pl zwyciężyła w kategorii media
internetowe w plebiscycie "Róża Kolumba"
organizowanym przez Wiadomości Turystyczne. Serdecznie
dziękujemy. (
Nagroda w polskiej edycji Business Travellera
w plebiscycie na firmę przyjazną biznesowym podróżom.
Ocena i wyniki w oparciu o wyniki ankiet wypełnionych
przez biznesmenów. (
W środę 16 marca, podczas uroczystej gali w Domu Towarzystwa Kredytowego przy ul. Pomorskiej 21 w Łodzi, zostały wręczone Diamenty Forbesa. Trafiły one do firm, które w latach 2012-2014 najszybciej zwiększały swoją wartość. Z przyjemnością informujemy, że to właśnie nam przypadła nagroda w kategorii spółek z przychodami powyżej 250 mln zł.
15 października podczas otwarcia Targów Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon w Poznaniu ogłoszono wyniki V Konkursu Touroperator Roku.
Z przyjemnością informujemy, że zajęliśmy I Miejsce. Konkurs organizowany jest od pięciu lat przez Izbę Turystyki RP, Izby Regionalne Turystyki i TTG Polska.
12 października odebraliśmy bardzo prestiżową nagrodę – Brązowe Effie w kategorii Usługi w konkursie Effie Awards 2015.
Wyróżnienie dotyczy kampanii „Zwierzaki" – Lato 2015. W konkursie nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.
Dziękujemy naszej agencji Fat Baby oraz domowi mediowemu Blueway Com.
26 lutego odebraliśmy wyjątkową nagrodę – Diament Forbesa za zajęcie pierwszego miejsca w kategorii Duża Firma (przychody powyżej 250 mln złotych) w województwie łódzkim.
W rankingu ogólnopolskim uzyskaliśmy 16. lokatę z przychodami za 2013 rok, które wyniosły prawie 770 mln złotych. Jak to się stało, że jesteśmy DIAMENTEM? Zaczęło się od zebrania danych o wszystkich podmiotach gospodarczych, które złożyły w terminie raporty do Krajowego Rejestru Sądowego w 2014 roku.
Na tej podstawie powstała baza przedsiębiorstw, którym w tym roku przyznano pozytywny rating wiarygodności, a więc takich, które są rentowne, mają wysoką płynność bieżącą i nie zalegają z płatnościami.
Przedsiębiorstwa spełniające wszystkie te warunki musiały również wykazać się dodatnim wynikiem finansowym oraz wartością kapitałów własnych.
Pod uwagę wzięto firmy, które w 2013 roku osiągnęły przychody ze sprzedaży na poziomie co najmniej 5 mln złotych.
6 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow odebrał 2 statuetki w konkursie Effie Awards 2014. Srebrne Effie za kampanię "Zwierzaki" – Lato 2014 oraz Brązowe Effie za kampanię „Prawdziwa Egzotyka” – Egzotyka 2013/14. Są to kolejne nasze wyróżnienia w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.
4.04.2014 dwutygodnik branży turystycznej – „Wiadomości Turystyczne” uhonorował nas wyróżnieniem w plebiscycie „Róża Kolumba 2014” na najlepszy produkt do komunikacji z klientem w biurze podróży w kategorii Strona WWW.
Po raz ósmy Lotnisko Chopina w Warszawie przyznało nagrody „Skrzydła Sukcesu” swoim najważniejszym partnerom biznesowym: przewoźnikom lotniczym, touroperatorom oraz najemcom powierzchni handlowo-usługowych. Statuetki zostały wręczone w 11 kategoriach.
Otrzymaliśmy nagrodę – Za największy wzrost ruchu pasażerskiego na lotnisku Chopina w segmencie przewozów czarterowych dla touroperatora – za wzrost o 13 310 pasażerów.
14 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow odebrał brązową statuetkę w konkursie Effie Awards 2013 za kampanię „Plażowanie i zwiedzanie”. Jest to kolejne wyróżnienie dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.
Nasz katalog na Lato 2013 – Wypoczynek Świat zdobył nagrodę „Róża Kolumba”, przyznawaną już od 5 lat przez Wiadomości Turystyczne – dwutygodnik branży turystycznej w kategorii Najlepszy Katalog. Dyplom odebraliśmy 19 kwietnia podczas uroczystej gali.
Podczas Targów Tour Salon 2012 odbywających się w Poznaniu, w trakcie oficjalnej gali odebraliśmy dwie bardzo ważne nagrody.
Pierwsze z wyróżnień to: II miejsce w konkursie Touroperator Roku organizowanym przez Izbę Turystyki RP, Izby Regionalne Turystyki i TTG Polska.
Drugą z nagród jest:
Wszystkim serdecznie dziękujemy!