WYJAZDY DLA FIRM

ORGANIZACJA KONGRESÓW, KONFERENCJI I SZKOLEŃ

Zespół Biura Kongresów Rainbow, w opraciu o wieloletnie doświadczenie pracowników oraz profesjonalne umowy branżowe, gwarantuje wysoki poziom świadczonych usług, każdorazowo przygotowując ofertę "szytą na miarę", w pełni odpowidającą oczekiwaniom i wymaganiom klienta.

Oferujemy naszą pomoc w zakresie:

  • fachowego doradztwa przy wyborze miejsca organizacji wydarzenia uwzględniając wszystkie oczekiwania i potrzeby klienta
  • obsługi finansowej i rejestracji on-line uczestników
  • rezerwacji miejsc noclegowych w obiektach hotelowych o zróżnicowanym standardzie i lokalizacji uwzględniającej miejsca obrad, program oraz budżet
  • wynajmu sal konferencyjnych wyposażonych w najnowszy sprzęt audiowizualny
  • organizacji wystaw, przygotowania zabudowy, oprawy plastycznej miejsca
  • opracowania i druku materiałów konferencyjnych (formularze zgłoszeniowe,
    teczki, certyfikaty, zaproszenia)
  • cateringu w miejscu konferencji oraz innych lokalizacjach
  • kompleksowej organizacji bankietów, kolacji - również w nietypowych wnętrzach oraz w plenerze wraz z oprawą artystyczną
  • usług transportowych (autokary, busy, samochody osobowe) wraz z logistyką
  • przygotowania atrakcyjnego programu turystycznego i kulturalnego zarówno przed, po i w trakcie trwania konferencji adresowanego do uczestników i osób im towarzyszących

Biuro Kongresów Rainbow

Poznań, ul. Wysoka 5 a/1

DLACZEGO RAINBOW?

35

lat na rynku

1900

zrealizowanych projektów

78

odwiedzonych krajów

245 tys

zmotywowanych i zadowolonych osób