Opinie klientów o Hotel MPM Arsena

5.0 /6
opinie
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
6.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
6.0
Rezydent
6.0
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Katarzyna, Koluszki 25.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

cudowne wakacje

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu, hotel spełnił nasze oczekiwania. Wyżywienie urozmaicone i co najważniejsze przepyszne, każdy z nas, a byliśmy z nastolatkiem znalazł zawsze coś dla siebie. W trakcie pobytu mieliśmy okazję spróbować w hotelu kuchni bułgarskiej oraz obejrzeć wieczorem przedstawienie folklorystyczne. Bliskość Starego Nesebyru sprawiła, że praktycznie codziennie spacerowaliśmy jego uliczkami, odkrywając coraz to nowe miejsca, próbowaliśmy lokalnej kuchni i cieszyliśmy się piękną wrześniową pogodą. Miejsce cudowne, godne polecenia, mam nadzieje, że jeszcze tam wrócimy.

4.0/6

Paweł, Bydgoszcz 19.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Nesebyr przed sezonem

Byliśmy do połowy czerwca i uczucia mamy mieszane. Na wyróżnienie zasługuje plaża i położenie hotelu. Hotel położony w Nowym Nesebarze, z fajnym widokiem na Stary Nesebar (2km spacerek do starego miasta). Dookoła restauracje, sklepiki, lokaliki. Plaża top - piaszczysta z muszelkami, szeroka, przepiękna, dużo leżaków, woda przejrzysta, łagodne zejście do morza. Blisko też z lotniska, transfer zajmuje z pół godziny. Obsługa miła, uśmiechnięta, gotowa do pomocy. Z częścią personelu nie dogadasz się po angielsku ale mix polskiego, bułgarskiego, angielskiego i migowego zdaje egzamin :) Pokój przystępny, klimatyzacja sprawna, bardzo duże i miękkie łóżko. Akurat dostaliśmy widok na ulicę, ale to drobnostka. Natomiast z czystością było słabo - na dzień dobry przywitał nas brudny, osikany sedes. Oczywiście wstążka "zdezynfekowano" naklejona, ale to chyba jedyne co przy ubikacji zrobiono. Pani sprzątająca przychodziła codziennie rano, ale mam wrażenie, że to sprzątanie ograniczało się do wymiany ręcznika, zaścielenia łóżka i dołożenia kosmetyków jeśli się skończyły. Przez tydzień nie było wytarte lustro (brudne już na wejściu), piasek w łazience, paprochy na podłodze, kurz na półkach, pajęczyny w pokoju. A więc części wspólne (lobby,restauracja,bar, korytarze) były czyste, ale pokój niestety nie. Posiłki - wybór sensowny, choć nie za duży. Codziennie na obiad i kolacje do wyboru po dwie zupy, dwa rodzaje makaronów, parę mięs, kilka rodzajów ziemniaków i surówki/sałatki do wyboru. Codziennie parę innych potraw, raczej się nie powtarzały. Dość dobre, ale bez szału. Niestety w pulpecie trafiliśmy na dość duży kawałek plastiku (1cm x 1cm), na szczęście nic się nie stało. Śniadania były najmniej zróżnicowane i najbardziej monotonne. Drinki ku miłemu zaskoczeniu całkeim mocne jak na All Inclusive. A już w ogóle jak się dobrze z barmanem/ką żyło, wtedy robili coś spoza karty drinków i te to kopały mocno, mocniej nawet niż ja bym polewał :). Ale i co do barów muszę się przyczepić - w ofercie mamy bar w lobby, bar przy basenie (oba otwarte do 23:00) i bar na plaży. Może to kwestia tego, że jeszcze sezon się nie zaczął, ale baru na plaży nie udało nam się zlokalizować, a ten przy basenie zamykał się w godzinach popołudniowych. Także wieczorem mieliśmy tylko bar w lobby. Animacje miały być codziennie wieczorem, ale raz były a raz nie, też pewnie kwestia terminu wyjazdu i ilości gości, bo ludzi w hotelu było mało.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem