Usługa Pewności Niezmiennej Ceny imprezy turystycznej (dalej zwana „Usługą”) gwarantuje stałość ceny zakupionej imprezy turystycznej bez względu na zmiany:
kosztów paliwa lub innych źródeł zasilania;
wysokości podatków lub opłat do usług turystycznych objętych umową, nałożonych przez podmioty, które nie biorą bezpośredniego udziału w realizacji imprezy turystycznej;
opłat lotniskowych lub opłaty za wejście i zejście na ląd w portach oraz lotniskach;
kursów walut mających znaczenie dla imprezy turystycznej.
Usługa nie obejmuje kosztów usługi pośrednictwa wizowego, cen zakupu wycieczek lokalnych/fakultatywnych, kosztów uczestnictwa w programach: imprez turystycznych objazdowych, imprez turystycznych realizowanych w formule 7+7 oraz imprez turystycznych typu „light”.
Usługa może zostać zakupiona jako usługa dodatkowa do umowy o udział w imprezie turystycznej. Nie ma możliwości dokupienia usługi do umowy zakupu usługi turystycznej obejmującej sam przelot.
Usługa może zostać zakupiona nie później niż w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy o udział w imprezie turystycznej, z tym zastrzeżeniem, że usługi nie można dokupić do umowy o udział w imprezie turystycznej, rozpoczynającej się w terminie do 20 dni od daty zawarcia umowy o udział w imprezie turystycznej.
Usługa musi zostać zakupiona przez wszystkich Podróżnych objętych jedną umową o udział w imprezie turystycznej. Warunek ten nie dotyczy Podróżnych w wieku do lat dwóch.
Usługę można zakupić w biurach sprzedaży stacjonarnej, za pośrednictwem infolinii, strony internetowej Rainbow (www.r.pl), po zalogowaniu do konta Moje Rainbow bądź też w aplikacji mobilnej.
Informacje na temat ceny Usługi do danej imprezy turystycznej można uzyskać w biurach sprzedaży stacjonarnej, za pośrednictwem infolinii lub w panelu rezerwacyjnym na stronie internetowej Rainbow (www.r.pl) bądź w aplikacji mobilnej.
Reklamacje dotyczące Usługi można składać w formie pisemnej - listem poleconym na adres siedziby głównej Rainbow (ul. Piotrkowska 270, 90-361 Łódź) bądź elektronicznie przez formularz na stronie internetowej Rainbow (www.r.pl/kontakt; „Zgłoszenie reklamacji”). Reklamacja powinna być złożona w terminie do 30 dni od daty zajścia zdarzenia objętego reklamacją.
Organizator ma prawo do odwołania bądź zmiany Regulaminu w każdym czasie, bez podania przyczyny, z tym zastrzeżeniem, że odwołanie bądź zmiany Regulaminu nie mogą wpłynąć na prawa i obowiązki Podróżnego i Rainbow powstałe w odniesieniu do umów zakupu Usługi zawartych przed datą odwołania bądź zmiany Regulaminu. Informacje o zmianie Regulaminu zostaną opublikowane na stronie internetowej Organizatora pod adresem: https://r.pl/usluga-pewnosc-niezmiennej-ceny.
W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie mają odpowiednie zastosowanie przepisy ustawy Kodeks Cywilny, ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych oraz postanowienia Ogólnych Warunków Uczestnictwa w imprezach turystycznych organizowanych przez Rainbow (dalej: „OWU”).