Karta Stałego Klienta
Zachęcamy do zostania posiadaczem naszej karty stałego klienta.
Niewielka opłata 299 zł daje wiele korzyści przy kolejnych wyjazdach.
Przypominamy:
-
Karta Stałego Klienta jest imienna. Zniżka przysługuje posiadaczowi Karty a także jednej osobie towarzyszącej oraz maksymalnie czwórce dzieci, które nie ukończyły 18 roku życia a podróżują razem z posiadaczem Karty. Osoby, które w czasie trwania wyjazdu ukończą 18 rok życia są traktowane jako osoby dorosłe i muszą mieć własną Kartę Stałego Klienta.
-
Rabat udzielany jest od podstawowej ceny imprezy /bez dodatkowych opłat/.
-
Karta nie jest kartą płatniczą.
-
Karta jest ważna bezterminowo. Jeśli jednak nie zostanie użyta w ciągu 5 lat od jej wyrobienia zostanie automatycznie zablokowana.
-
Zaginięcie lub zniszczenie karty należy zgłosić w jednym z salonów Rainbow lub w biurze agencyjnym. Duplikat może zostać wydany za opłatą 19 PLN.
-
Po 3 zrealizowanych wyjazdach z biurem podróży Rainbow Klient może otrzymać Kartę GRATIS! Warunkiem otrzymania Karty gratis jest podanie przez Klienta 3 imprez, w których uczestniczył. Nie podanie przez Klienta imprez jest równoznaczne z faktem, iż karta jest płatna. Zakup samego biletu lotniczego na liniach tradycyjnych oraz low cost nie zalicza się do „karty gratis”.
-
Czas oczekiwania na Kartę wynosi ok. 30 dni.
-
Karta Stałego Klienta przysługuje jedynie osobom pełnoletnim, dlatego należy bezwzględnie podać datę urodzenia.
-
Należy wyrazić zgodę na posiadanie Karty Stałego Klienta, gdyż wiąże się z tym otrzymywanie różnych informacji, między innymi o promocjach, wydarzeniach, itp. Brak zgody na otrzymywanie informacji jest równoznaczne z tym, że Klient nie może zostać posiadaczem Karty Stałego Klienta.
-
Należy podać aktualny adres korespondencyjny. Jeśli Klient nie będzie chciał podać adresu korespondencyjnego nie może zostać posiadaczem Karty Stałego Klienta.
-
Kartę wysyłamy tylko i wyłącznie na adres Klienta listem zwykłym.
-
Kartę Stałego Klienta należy wpisywać w momencie zakładania rezerwacji. Do już istniejących rezerwacji nie ma możliwości dopisania Karty Stałego Klienta.