Opinie klientów o Studia Afroditi

2.3 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
1.5
Obsługa hotelowa
0.5
Plaża
3.0
Pokój
1.8
Położenie i okolica
6.0
Rezydent
5.8
Sport i rozrywka
1.0
Wyżywienie
2.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Robert 14.08.2016
Termin pobytu: wrzesień 2016

W Studia Afroditi w czerwcu nie działało Wi-fi , za to daje duży minus , ponieważ w dzisiejszych czasach bez internetu to jak bez ręki ,do reszty się nie czepiam bo nie mam specyjalnie do czego , okolice Kokkino Nero są bardzo ładne kilka plaż do wyboru , a jak sie komuś znudzi morze , to można sie wybrać w góry na wodospady Kalipso , ogólnie 2 tygodnie spędzone w Kokkino Nero oceniam pozytywnie być może jeszce wrócę w to miejsce !!!

0.5/6

Jankowska 14.07.2016

Zostasłam okłamana

Pobyt w Afroditi studio to był dla mnie koszmar. Nie miałam pojęcia, że 2 i pół gwiazdki to moje powinności w stylu: zaopatrzenie w środki czystości, ręczniki, papier toaletowy, sprzątanie i niemoc w uruchomieniu klimatyzacji, mimo chęci opłaty. To także brak jakiekogokolwiek kanału TV, nawet obcego i brak wi-fi, o istnieniu którego mnie zapewniano przed wyjazdem. Czy to ważne? Owszem, bo poskutkowało wiezieniem komputera, który się nie przydał, dźwiganiem akumulatora po nic. Informowałam biuro, że jako osoba samotna, chciałam wieczorami mieć jakieś zajęcie, kontakt, wiadomości z Polski. Rezerwacji dokonałam wiele miesięcy wcześniej, niby objęto mnie promocjami. Rano po nocnej długiej i wyczerpującej jeździe nie było klucza do pokoju i musiałam się szwendać z walizką po innych obiektach, zupełnie nieprzystosowanych do zamieszkania. Ostatecznie, po jakimś czasie klucz się znalazł, znowu dźwiganie walizki, przenosiny, a w pokoju pusto i trzeba było szukać ręcznika, papieru toaletowego, szmaty i środka czystości do umycia miejsca na prysznic i wc. 21 wiek, a w pokoju /2 i pół gwiazdki/ ręcznik obywatelu sobie wieź te parę tysięcy km. Papier kup, zanim wejdziesz do pokoju, bo możesz mieć problem. Biuro nie sprawdza z kim podpisuje umowę? Dlaczego kłamie, że jest TV, wi-fi, klimatyzacja? Bo cena niska? Nie ma niskiej ceny dla brudu, anie wybaczenia dla kłamstwa o jakości usług. Jeśli takie coś ma niską jakość to albo się rezygnuje, albo rzetelnie informuje klienta. Na miejscu okazało sie, że mieszkający w hotelu, mimo, że często mniej zapłacili niż ja, mają dostęp do mediów, ręczniki, sprzątanie i do większej ilości usług i lepszego wyboru w barze. Szok, tam też się dzieli Polaków! Na jakiej podstawie? Oznaczono ich innym kolorem pasków, bo lepsi. To dopiero skandal. Nie było wyboru na lepszych i gorszych podczas rezerwacji, prawda? Ja nie mam żadnych wysokich wymagań, oczekuję jasności i prawdy o jakości usługi. Należało mi powiedzieć, napisać, że będę sprzątać, kupować środki czystości, mam mieć swoje ręczniki i, że nie ma nic, ani radia, ani tv, ani wifi. Wtedy na pewno nie dokonałabym rezerwacji. Owszem była uwaga o ręcznikach, ale zrozumiałam, że dotyczy plażowych, bo kto w 21 wieku wozi ręczniki? Okłamywanie Polaków służy Grekom, leniwym i zarozumiałym, którzy bezczelnie nami pogardzają. Oferta skromna nie oznacza, że może być taki brud! Strach dotknąć ceraty w brodziku i co robić, kupić inną? Zdjąć? To jak się umyć? Wymagania biur podróży mogą zmobilizować Greka do wysiłku, on musi rozumieć, że ma powinności, że umowa zobowiązuje i czas skończyć z poniżaniem Polaków. Jeśli rezeruję ponad pół roku wcześniej, jeśli od razu wpłacam zaliczkę, to jestem chyba nieco lepszym klientem dla biura niż ten, który dokonuje zakupu na 2 dni przed wylotem, bo on bierze co zostało, a nie z wyboru, czyż nie? Loty pół roku wcześniej są tańsze, jest czas na dokładne analizy i sprawdzenie warunków i kontakt z klientem, na ewentualną zmianę. Były 3 posiłki, nie all inclusive, prawda? To nie ma dla mnie wiekszego znaczenia, ale piszcie prawdę! Inaczej ktoś pomyśli, że oczekuję nie wiem czego za grosze. Byłam za granicą kilkadziesiąt razy, bywało różnie, ale nie tak, jak tym razem. Bardzo to przykre!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem