Opinie klientów o Euphoria Batumi

4.9 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
2.9
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
2.7
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Tomasz, Szczecin 22.06.2017
Termin pobytu: maj 2017

Batumi jest bardzo ok

super ludzie , pyszne jedzenie " na mieście " , bezpiecznie - super lokalny przewodnik Sofia

5.0/6

Aga 08.08.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Wypoczynek w Batumi

Nowy hotel, jeszcze cały czas w budowie, duże pokoje, dobrze wyposażona łazienka, czysto

5.0/6

Bogusława, Łódź 03.08.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

piękne Batumi

Batumi zachwyci każdego, ale z pogodą bywa tam różnie, bo bywa w lipcu deszczowo. Niemiła niespodzianka - Po przylocie na lotnisko Okęcie w drodze powrotnej bagaże nie zostały wyładowane przez obsługę lotniskową o 19.35 zgodnie z zapowiedzią ( zapis na tablicy) w hali odbioru bagażu, ale po trzykrotnym obwieszczeniu ,że opóznienie będzie trwało 50 minut (3x50 mnut), odbiór bagaży został zrealizowany dopiero o godzinie 22.30. Hala odbioru bagażu nie jest przystosowana do dłuższych oczekiwań przez podróznych(brak siedzeń w wystarczającej ilości, jedyny automat z batonami zaraz się zepsuł), a my zostalismy uwięzieni bez możliwości wydostania się poza halę odbioru bagażu. Obsługa wydawała nam wodę w butelkach.Inne przyloty miały realizowane odbiory bagażów, tylko samolot Small Planet, którym przylecieliśmy z Batumi z niewiadomych powodów nie był obsługiwany. Biorąc pod uwagę róznicę w czasie 2 godzin (Gruzja i Polska) oznaczało to umęczenie podróznych i wprowadzenie ich w dalsze kłopoty związane z dostaniem się do swoich miejsc zamieszkania.

3.5/6

DANUTA 03.07.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Hotel nie dla wczasowiczów.

Pokoje spore ale brak balkonów i możliwości wysuszenia czegokolwiek tak po deszczu jak i kąpieli. Położony nad morzem przy ładnej promenadzie, ale plaży jeszcze brak. Do centrum trzeba autobusem. Śniadania "wypasione". Baseny ratują pobyt, ale szlafroków na wyposażeniu pokoi brak. Obiekt nowy, czysto. Kontrola zwrokowa i przy każdym wejściu na śniadanie drażni. /Może opaski przy dłoni byłyby mniejszym złem/. Hotel polecam na 2 do 3 noclegi podczas zwiedzania Gruzji . Bliskość lotniska jest jeszcze plusem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem