Opinie klientów o Melia Las Americas

5.1 /6
opinie
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
6.0
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
3.5
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

AGNIESZKA, PABIANICE 12.01.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

melia las americas

Hotel ma swoje lata i standard pokoju nie jest 5 gwiazdkowy,mimo to czysto, bardzo serdeczna obsługa, wyżywienie bdb, niczego nie brakowało, restauracje Ala carte również na plus, animacje zarówno dzienne jak i wieczorne super.

5.0/6

Kasia 11.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

nie polecam. hotel nie zasługuje na 3*

Słaby serwis, brudno, spore braki produktowe, monotonne jedzenie. Przed 2 tygodnie pobytu tylko 2 razy dostaliśmy herbatę do śniadania, bo w pozostałe dni kelnerki byly tak zajęte, a raczej obojętne, że nie zdążyły przynieść herbaty w ciągu 30-40 minut... Napiwki i prezenty nie pomagały. Z plusów to piękna plaża, duży ładny apartament w strefie "the level" ale niestety słabo sprzątany. Niedoprane poplamione ręczniki, okna tak brudne że był zielony nalot na szybach, grzyb pod prysznicem. Opcja " the level" to kpina.

5.0/6

AGNIESZKA 14.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Listopadowa odskocznia

Wyjazd na Kubę okazał się ciekawym doświadczeniem. Hotel Melia Las Americas spełnił moje oczekiwania pomimo, iż będąc w takim regionie można spodziewać się wszystkiego. Razem z mężem mieliśmy pokój wykupione w strefie Level i to było bardzo dobre posunięcie. Dedykowana restauracja, osobny bar przy basenie, osobna recepcja i późniejsze godziny wymeldowania zmacznie poprawiał komfort usług świadczonych przez hotel. Niestety nie obyło się bez niedogodności, które zafundowało nam biuro podróży RAINBOW. Wykupując wycieczkę w umowie miałam informację o samolocie dreamliner i przewoźniku LOT. Znam ten samolot i wiedziałam że podróż przebiegnie komfortowo. Kilka miesięcy później wykupiłam miejsca w samolocie zgodnie z wcześniejszymi informacjami. Po jakimś czasie otrzymuję informacje ze samolot został zmieniony na Airbus A330-203 i miejsca które wybrałam nie były już dostępne. Samolot może duży ale wnętrze bardziej przypominało boeing 737 czyli raczej tramwaj. Lot, który trwał 11 godzin 40 minut w samolocie gdzie osoby o przeciętnych rozmiarach mają ciasno jest poprostu porażką.

5.0/6

Tomasz, Kraków 26.02.2023
Termin pobytu: luty 2023

Wspomnienie dawnych czasów

Hotel niestety pamięta dawne czasy. Pokoje lata 80 a lobby początek wieku (21!!!). Obsługa stara się utrzymać wszystko w porządku ale pewnych rzeczy nie można już zmienić. Internet tylko w lobby co jest nawet odświerzające :-) PIĘKNA plaża! Pole golfowe tuż obok znacznie podwyższa wartość hotelu. (tee time najlepiej rezerwować na stronie internetowej)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem