Opinie klientów o Oasis Palm

4.2 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.8
Pokój
3.3
Położenie i okolica
6.0
Rezydent
3.7
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

BARBARA, Rożniątów 29.11.2016

Wszystko ok

Hotel nie najnowszy ale zadbany, pokoje codziennie sprzątane. Trochę mała plaża przy hotelu ale leżaki zawsze jakieś wolne się znalazły. Bardzo dobre jedzenie - sushi w ramach all inclusiv - rewelacja! Bardzo dobre wina do kolacji.

5.0/6

Jolanta, Dąbrowa Górnicza 02.04.2015

MEKSYK --MARZEC 2015

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu. :) Jedynym zgrzytem była rezydentka , która służyła pomocą dopiero po upomnieniach z naszej strony. Jesteśmy osobami nie umiejącymi języka angielskiego, jak również hiszpańskiego --co dyskwalifikuje nas jako turystów u tej Pani.Tłumaczenia , że recepcja powiadomi nas na karteczkach wsuniętych pod drzwi o jakichkolwiek zmianach w programie zakrawa na ignorancję. Pani była oburzona , że mamy jakiekolwiek pytania i zastrzeżenia do jej pracy. Poza tym proponuję przeanalizować"zbieranie " uczestników wycieczek fakultatywnych. Turyści z CANCUM jadąc zwiedzać zabytki mają najdalszy punk początkowy co powinno być ważną wskazówką . My jadąc do Cobe --przez prawie 3 godziny zbieraliśmy uczestników po trasie. co jest bardzo frustrujące i męczące. Dużo sprawniej był zorganizowany powrót. Rozwieziono uczestników busami co usprawniło całą wycieczkę. Pozdrawiam

1.5/6

Sławek 11.02.2016
Termin pobytu: luty 2016

Frustrujący przykład naciągania i braku kompetencji = proszę to koniecznie przeczytać zanim dacie się nabrać Rainbow.

Pokój śmierdzący, brudny, zapchana umywalka, zapchany sedes, prysznic obrzydliwy. dwa ręczniki na 4 osoby, ręczniki cuchnące, wyposażenie pamiętające Hiszpanów. Zmiana pokoju trwała dwa dni. Rezydentka nie specjalnie miała czas i ochotę się w to angażować. Kolejny pokój lepszy pod tym względem że nie śmierdzi aż tak jak poprzedni. Nadal brak ręczników, wody w butelkach!, nie działa pilot. Kolejne batalie o traktowanie jak ludzi. Zmarnowany czas i nerwy na urlopie. Niestety powiedziano nam że jest szczyt sezonu, hotel przyjmuje 120 procent swoich rezerwacji, więc pokoi ogólnie brak i trzeba się zadowolić tym co dają. Szkoda że Rainbow o tym nie informuje sprzedając wycieczkę. Dodam że wycieczka z dwójką dzieci 2 lata i 5 lat miała być czym niezapomnianym. I na pewno będzie :) Zachęcam do przeczytania mojej oceny szczegółowej.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem