Opinie klientów o Sylwester w Dubaju

0.5 /6
opinia
Intensywność programu
3.0
Pilot
0.5
Program wycieczki
4.0
Transport
3.5
Wyżywienie
0.5
Zakwaterowanie
0.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Turystki Olsztyn 18.01.2017
Termin pobytu: grudzień 2016

Firma Rainbow okazała się nierzetelna

Poniżej część z mojej reklamacji: Z programu imprezy jednoznacznie wynika, że zakwaterowanie w miejscowości Fudżajra miało mieć miejsce w hotelu Rotana Nour Arjaan. Jest to hotel o wysokich standardach, posiadający cztery gwiazdki. Na takie właśnie warunki wyraziliśmy zgodę podpisując umowę z biurem podróży Rainbow. Wiedząc, że warunki nie będą wyglądały jak te określone w umowie, w żadnym razie nie skorzystałabym z Państwa usług. Zamiast zakwaterowania w hotelu określonym w umowie miało ono miejsce z hotelu sieci Novotel, co było od początku niezgodne z umową. Na te niewykonanie umowy zwracaliśmy uwagę pilotowi wycieczki, która nas zbywała uwagami nieodpowiedniej treści. Zakwaterowanie w Dubaju miało mieć miejsce w Hotelu Ibis. Jest to hotel o standardzie trzygwiazdkowym położony w centralnej części Dubaju, zgodnie z programem imprezy „pomiędzy tętniącą życiem i pełną atrakcji dzielnicą Dubai Marina a centrum miasta”. Niedalekimi atrakcjami miały być: najwyższy budynek świata – Burj Khalifa, największe centrum handlowe - Dubai Mall oraz sztuczna wyspa – The Palm. Na takie właśnie warunki się zgodziliśmy, a zaoferowanie przez biuro podróży takich warunków spowodowało podjęcie decyzji o wyjeździe. Tym razem w dniu 28.12.2016 roku zakwaterowanie miało miejsce z hotelu Grand Dubai by Fortune, co również było niezgodne z programem wycieczki. Hotel ten położony jest na obrzeżach Dubaju i zdecydowanie nie spełniał warunków trzygwiazdkowego hotelu. Był to hotel jak wynika z opisu biura położony na przedmieściach Dubaju, a nie w Centrum. Rezerwując wyjazd wielokrotnie upewniałam się co do oferty i wybrałam ją ze względu na lokalizację hotelu i jego europejski charakter. Zamiast tego otrzymałam wraz ze znajomymi, których namówiłam na wyjazd hinduski hotel bez żadnych udogodnień. Basen tego hotelu służył jako wyjście na papierosa dla położonych w hotelu klubów typu go-go. Wokół hotelu porozrzucane były ulotki usług towarzyskich barów znajdujących się na terenie hotelu, a podjeżdżający goście tych barów i głośna nocna muzyka uniemożliwiły nocy odpoczynek. Nawet skorzystanie z takiego basenu dla turystów pochodzenia europejskiego było odrażające.Czujemy się oszukani działaniami biura turystycznego Rainbow. Takiego hotelu nie powinno być w ogóle w ofercie biura. Przebywanie w tym hotelu było poniżej naszej godności. Śniadania w tym hotelu nie spełniły żadnych norm i byliśmy zadowoleni, iż nie skorzystaliśmy z opcji wykupienia obiadokolacji, bowiem inne osoby, które wykupiły tę opcję były rozczarowane. W łazienkach położonych w pokojach znajdował się grzyb, a w całym hotelu rozprzestrzeniał się nieprzyjemny, uciążliwy zapach. W kolejnych dniach nie było możliwe bez szkody dla zdrowia, używanie wody z kranu oraz wypicie kawy, czy też herbaty. O tym poinformowała nas Pani pilot w momencie rozdawania kart meldunkowych. Na tego typu zakwaterowanie nie wyrażaliśmy zgody ani ja, ani moi znajomi, których jak wskazuję namówiłam na wyjazd. Co więcej wszelkie zmiany zostały dokonane bez naszej zgody i bez uprzedniego nas poinformowania. Mimo ciągłych działań uczestników wycieczki w celu prawidłowego zrealizowania umowy zawartej z biurem podróży, sytuacja nie uległa zmianie. Informacje zostały przekazane pilotowi wycieczki, a także osobiście kontaktowałam się drogą e-mailową i sms-ową z biurem podróży w Polsce. Niestety w odpowiedzi zostałam poinformowana, że zmiana zakwaterowania na prawidłową, czyli tę wynikającą z umowy (hotel Ibis) jest niemożliwa ze względu na brak miejsc. Przecież rezerwując wyjazd pod koniec września byłam zapewniana o tej lokalizacji. Nawet chciałam zamieniać za dopłatą kategorię hotelu, ale odpowiedziano mi, że hotel Ibis spełni wszystkie moje wymagania. Gdyby było inaczej nie skorzystałabym z tej oferty. Zamiast wypoczynku uzyskałam awantury w autobusie rozwścieklonych klientów, agresję i złe emocje nad którymi w ogóle nie potrafiła zapanować Pani pilot. Wmawiała nam rzeczy, które nie polegały na prawdzie. Na nasze zapytania, dlaczego zmieniono lokalizację i hotel poza centrum, w sposób bardzo nieprofesjonalny pytała o które „centrum” nam chodzi. Tak się przedstawiciel biura nie może zachowywać. Przecież wiedzieliśmy, iż dokonujemy rezerwacji hotelu, jak wynika z oferty biura „to świetny wybór dla osób szukających bliskości pełnego atrakcji Dubaju. Dodatkowo przynależność do dobrze znanej sieci hotelowej Ibis, gwarantuje sprawdzoną jakość usług”, a dostaliśmy hinduski hotel stanowiący bazę tzw. usług towarzyskich dla mężczyzn. Tak samo moi znajomi nigdy nie wybraliby oferty nie spełniającej w sumie żadnych standardów. Nie zaproponowano nam żadnego świadczenia zastępczego. Nawet przedstawiona ugoda na miejscu była w sposób nieodpowiedni, z argumentem albo zrzekamy się wszystkich roszczeń w stosunku do biura, to pojedziemy na wycieczkę zwiedzania ogrodów, albo nie będzie nam nic przysługiwało. Zatem dlaczego sam organizator imprezy turystycznej nie przestrzega warunków, które sam stworzył i które to warunki nie były indywidualnie z nami uzgadniane. Kolejnym elementem, który odbiegał od jakichkolwiek standardów, a przede wszystkim od tego do czego biuro podróży zobowiązało się zrealizować, była wycieczka na Safari w dniu 28 grudnia 2016 roku. Zgodnie z programem imprezy podczas wyjazdu miała się odbyć także kolacja. Miała ona miejsce, jednakże cywilizowaną nie można by jej nazwać. Jedzenia było na tyle mało, że nie wystarczyło dla wszystkich. Nie tak powinny wyglądać warunki podczas luksusowej wycieczki, bo taką właśnie u państwa zakupywaliśmy. O takiej wycieczce byłam w chwili nabywania imprezy zapewniana. Zamiast oglądać występy musieliśmy stawać w kolejce do baru, po otwarciu którego wszyscy rzucili się na jedzenie. Były osoby, którym podawano jedzenie do stolików, ale dlaczego nam nie tego już nie wytłumaczono. Również nie zapewniono bezpieczeństwa na tej imprezie, w trakcie której doszło do poważnej bójki z użyciem niebezpiecznych narzędzi przez miejscowych, którzy uczestniczyli w tej imprezie. Na uwagę zasługuje także zachowanie pilota wycieczki , która w żaden sposób nie chciała udzielić nam konkretnych informacji dotyczących zakwaterowania. Nie możliwe było dowiedzenie się, dlaczego miejsce zakwaterowania się zmieniło i gdzie ostatecznie odbędzie się kolacja sylwestrowa, która stanowiła kluczowe wydarzenie wyjazdu. Brak możliwości używania wody z kranu w hotelu Grand Dubai by Fortune uzasadniała czyszczeniem rur w całym Dubaju. Przecież tego typu tłumaczenia są niedorzeczne i godzą w inteligencję państwa klientów, a nadto naruszają ich godność. Mówiła nam, że fajerwerki sylwestrowe w Dunaju najlepiej wyglądają w telewizji, a w sytuacji, gdy nerwy puszczały uczestnikom wycieczki stwierdzała, iż „ takich ludzi należy izolować od reszty”.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem