Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
Joanna, Lublin 01.03.2024
Ibis - orintalny eliksir
W hotelu byłam zameldowana z dziecmi i męzem w lutym 2024r (pokoje 2+2). Hotel czysty, zadbany; codzienna wymiana ręczników i sprzątanie pokoju. Jednorazowe produkty na wyposażeniu - szampon, mydło, żel pod prysznic, szczoteczka do zębów ( już z pastą), suszarka. Wyciszenie pokoju - średnie; jednak należy posiadać korki do uszu (dużo turystów wyjeżdżających i wracających do hotelu o różnych porach). Jedyny minus - ogromne poduszki do spania (=ból karku :) :) :) Śniadania OK - bardzo duży wybór, na ciepło (parówki, jajecznica) i na zimno, produkty mleczne - musli, jogurty, sery, dżemy, mięsne; sałatki, wrzywa; różne pieczywo, naleśniki itp....tylko troche obsługa nie nadążała z przynoszeniem czystych sztućców. Ekspres do kawy - takie średni ale ogówlnie dało się spokojnie wypić (kawa, czekolada...takie z proszku raczej). Niedaleko stacja metra; obok 3 sklepy spożywcze/supermarkety. Ogólnie jak na 3 gwiazki - spokojnie można polecić; jeden z lepszych 3-gwiazkowych w jakim byłam. Recepcja super ! Na dole w hotelu restauracja, bar, filia Starbucksa. Polecam!
Pobierz aplikację mobilną Rainbow
i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!