Opinie klientów o Beneluks - Małe potęgi Europy - Comfort

5.4 /6
71 
opinii
Intensywność programu
5.0
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
5.0
Zakwaterowanie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Bożena, Dąbrowska 14.09.2015

Benelux

ok jeśli chodzi o zmianę wydłużony czas w Muzeun w Amsterdamie zbiory bogate warto zwiedzać jeszcze samodzielnie 1h czasu wolnego na terenie muzeum załatwiłoby sprawę

3.5/6

RYSZARD, Bydgoszcz 06.06.2022

My i Beneluks

Jak zwykle Rainbow na wysokim poziomie, z małym ale. Tempo zwiedzania dla sportowców, brak czasu na zachwyty nad zabytkami. Przewodniczki lokalne jak zwykle na najwyższym poziomie.

3.0/6

Podróżniczka 16.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Beneluks dla osób starszych

Wycieczka niestety była realizowana w tempie odpowiednim dla starszych osób, które stanowiły zdecydowanie większą część grupy. Program wycieczki był w porządku, chociaż nie należy przywiązywać się do harmonogramu dostępnego na stronie biura podróży, ponieważ każdego dnia kolejność odwiedzanych atrakcji była niezgodna z udostępnionym wcześniej planem. Naszą sugestią byłoby jedynie usunięcie Madurodamu z programu (przyjemna atrakcja, ale zdecydowanie dla dzieci), na przykład na rzecz dodatkowego czasu w Rotterdamie, w którym zatrzymywaliśmy się tylko w celu wjazdu na Euromast. Jeśli chodzi natomiast o pilotkę wycieczki, panią Olę, to chociaż była ona niewątpliwie bardzo sympatyczną osobą, jednak często nie potrafiła odpowiednio zorganizować czasu grupie. Ciężko jednoznacznie określić nasze odczucia związane ze zwiedzaniem, ponieważ pilotka miała 2 tryby pracy: w jednym dosłownie biegała dookoła grupy i przykładowo nie czekała aż cała grupa wysiądzie z autokaru, tylko ruszała od razu w drogę, natomiast w drugim dosłownie spacerowym powolnym tempem prowadziła przez atrakcje. Zdecydowanie brakowało w tym wszystkim balansu. Na wielki plus ogromna wiedza pilotki, jeśli chodzi o historię i zwyczaje krajów Beneluksu, chociaż mam wrażenie, że przez ilość znanych ciekawostek, którymi chciała się z nami podzielić, często w jej wypowiedzi wkradał się chaos i ciężko było coś z nich zrozumieć. Czasami spędzaliśmy również kilkadziesiąt minut na czekaniu na panią pilotkę, która biegała po restauracjach i kawiarniach w poszukiwaniu toalety dla kilku bardziej „potrzebujących” osób w grupie. Na przyszłość - najlepiej po prostu dać całej grupie 30 minut wolnego i w tym czasie szukać toalety, ponieważ dla większości osób był to po prostu stracony czas, który dodatkowo poskutkował opóźnieniami w planie wycieczki. Podsumowując pilotka jest bardzo przyjazną osobą, jednak bez dobrej organizacji pracy i bez odpowiedniego opanowania w sytuacjach stresowych (jak np. trzymanie całej grupy w autobusie w nocy przed ostatnim noclegiem, zamiast po prostu dać nam wysiąść i dopiero po tym szukać miejsca parkingowego, na którego znalezienie ludzie i tak nie mieli wpływu). Hotele na plus, szczególnie Novotel w Amsterdamie. Śniadania na podobnym dobrym poziomie, jedyny minus to wyznaczone godziny śniadania od 7:15 do 7:45 w hotelu B&B w Wetzler przy wyjeździe o 10 (!). Transport przebiegał bardzo dobrze, sympatyczni panowie kierowcy, chociaż autobus zdecydowanie należał do tych starszych (klimatyzacja jednak na szczęście działała). Bardzo duży minus, jeśli chodzi natomiast o wykupione kolacje. Za cenę 21 euro za jeden posiłek za osobę bez żadnego problemu jest się w stanie zjeść coś lepszego, tymczasem w żadnej restauracji jedzenie po prostu nie było smaczne. Dodatkowo do wspomnianej kwoty należy doliczyć napoje, które nie są wliczone w cenę. Z perspektywy czasu zdecydowanie lepiej nie wykupować kolacji (a już w szczególności dla osób z różnymi szczególnymi potrzebami w zakresie jedzenia). Znaczącym utrudnieniem była natomiast dla nas zmiana miejsca odjazdu i przyjazdu. Na tydzień przed wyjazdem dostałam wiadomość, w której powiadamiano o anulowaniu miejsca wyjazdu. Po kontakcie telefonicznym ze strony przedstawicielki biura wybrałam nowe miejsce wyjazdu, jednak zapewniono mnie przez telefon, że miejsce przyjazdu się nie zmieni. W panelu klienta jednak zmieniano obie lokalizacje, a pilotka również nie miała informacji o tym, że chciałyśmy pozostać przy wybranym początkowo miejscu przyjazdu. Sytuacja i zachowanie biura na duży minus, ponieważ wybrane lokalizacje dzieliła spora odległość. Ogólnie rzecz biorąc wycieczkę można określić jako stosunkowo dobrą, chociaż podkreślam, że wycieczka przeznaczona jest szczególnie dla osób starszych.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem