Opinie klientów o Hacienda Beach

4.3 /6
236 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
5.3
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.1
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

MIROSŁAW, BRZOZA 23.09.2019

Warunki b. Slabe

B. Słabe

1.0/6

Aneta, Łódź 12.09.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Totalna żenada - szkoda nerw i pieniędzy

Na początku wspomnę, że nie mam pojęcia skąd te dobre opinie o hotelu. Ewidentnie są opłacone, ponieważ ten hotel i ta oferta nie zasługuje nawet na 2 gwiazdki. Mieliśmy wykupiony apartament z widokiem na park - w rzeczywistości dostaliśmy pokój z widokiem na spalone pozostałości parku z wyrzuconymi do niego pozostałości remontu (który nie wiadomo kiedy był, bo stan pokoi na to nie wskazuje). W pokojach brudno, pierwsza noc to polowanie na robaki, dziury w drzwiach do łazienki (klitki, w której drzwi do końca nie można otworzyć bo zawadza toaleta). Winda w budynkach nie działa, a wokół niej i obok pokoi porozstawiane worki z pościelą i ręcznikami, które są uzupełniane gościom jako 'świeże'. W trakcie naszego pobytu pokój nawet raz nie był sprzątany. Jedzenie monotonne, codziennie rano i wieczorem to samo i bardzo mały wybór, obiady się różniły, lecz to frytki znikały najszybciej, a w dzień w który nie były podane ludzie tłoczyli się w barze z przekąskami przy basenie (i bez tego trzeba było czekać w kolejce po 30-40 min żeby cokolwiek zjeść). Koleżanka tak struła się tymi łakociami, że 3 ostatnie dni naszego pobytu zmagała się z grypą żołądkową. W trakcie naszego pobytu dwa razy była burza, która spowodowała osunięcie się na nasz balkon nadpalonego drzewa z 'parku' i uszkodzenie dachu - obsługa nic z tym nie zrobiła mimo że nasze bezpieczeństwo zostało zagrożone (mieszkaliśmy na najwyższym piętrze). Basen nie czyszczony, łatwo złapać infekcję. W umowie wpisane mieliśmy wieczory z muzyką na żywo - kiedy zwróciliśmy na to uwagę jednej z animatorek usłyszeliśmy 'jak Pani chce to ja Pani zaśpiewam'. Zarówno Pani Rezydent, jak i animatorki totalny brak kompetencji i jakiejkolwiek pomocy - Panie twierdziły że nic nie mogą zrobić na zgłaszane przez Nas problemy i za to nie odpowiadają, jednocześnie nosząc logo Rainbow na piersi 😂 Jakby ich nie było, byłoby tak samo. Jedyny plus to położenie hotelu. Rzut kamieniem do pięknej, piaszczystej plaży z długą linią brzegową. Podsumowując - nie polecamy, lepiej pieniądze zainwestować w inny kierunek lub totalnie inny hotel, w tym jedynie stracicie pieniądze i nerwy i nie wypoczniecie.

1.0/6

Barbara, Nysa 10.09.2021

Kradzieże w hotelu!

Normalnie dałbym ocenę 5/6. Pokoje w miarę ok (duże ale podniszczone, wychodzą kontakty z kablami, brak wykończeń, ułamany syfon w wannie, światło na balkonie nie działało itp), sam kompleks fajny i ładny, fajny basen, jedzenie dla mnie było świetne, czasem trochę monotonne ale bardzo dobre. Wybór na stołówce pomimo iż dosyć monotonny był na tyle duży, że spokojnie dało się w każdy dzień jeść co innego. Dużo ciast, masa jedzenia na słono, na słodko. Ogólnie duży plus za jedzenie. D tego drinki, piwo, wina, soki napoje. Szczególnie wybór drinków był dosyć spory - do tego były bardzo dobre. Plaża blisko, szkoda tylko że Hacienda Beach nie ma swoich parasolek, przez co trzeba było kawałek lecieć dalej żeby przejść na "wolną strefę" bez opłat. Woda cieplutka jak zupka i bardzo płytka. To teraz powód dla którego daję 0/6. Kradzieże. Nagminne kradzieże w pokojach. Sejfy były darmowe ale na tyle małe, że w środku nie mieściła się każda wartościowa rzecz. Chowaliśmy do sejfów portfele, dokumenty, może jakąś bardziej wartościową biżuterię. Nikt się nie spodziewał, że z pokoi będą znikać kredki, tusze do rzęs, leki, zakupione pamiątki, pieniądze (bo nie każdy na początku chował je do sejfu). Każda grupka Polaków w hotelu zgłaszała od pierwszego dnia pobytu kradzieże. W odpowiedzi słyszano, że nic się nie da zrobić bo nie można tych kradzieży udowodnić. Mojej mamie na początku zginęło 20 lwów, później miarka się przebrała bo pomiędzy śniadaniem a obiadem zginął jej tusz do rzęs wart niemal 100zł (ktoś musiał ostro grzebać bo tusze były schowane, co ciekawe w torbie mama miała 2 tusze, jeden tańszy za ok 30zł a drugi droższy za ok 100zł. Ktoś musiał się dobrze znać bo ukradli tylko ten droższy). My z żoną nie mieliśmy w pokoju nic o większej wartości, wszystkie ciuchy nie-markowe, tak samo inne rzeczy. Jak myśleliśmy już, że jesteśmy "bezpieczni" to w przedostatni dzień sprzątaczki wypytywały czy wyjeżdżamy jutro. Po otrzymaniu twierdzącej odpowiedzi, zaraz po śniadaniu wróciliśmy do pokoju i okazało się, że brakuje pół wagona pampersów dla naszego dziecka (ok40 sztuk). Tym samym zostaliśmy na 2 ostatnie dni z 5 sztukami pampersów. Na szczęście wystarczyło na styk ale jakby brakowało to ciekawe gdzie ja bym łaził i starał się kupić pampersy dla dziecka. Na recepcji spisali tylko numer pokoju i rzeczy które zginęły. Stwierdzili, że następnego dnia ochrona przeszuka pokojówki ale, że to mogli być inni turyści xD Bardzo ciekawe, że inni turyści mieli klucze do pokojów innych gości, bo po kradzieżach pokoje były wysprzątane i zamknięte na klucz (kradzieże miały miejsce zawsze między śniadaniem a obiadem - czyli w okresie gdy pokojówki chodziły po pokojach). ŻENADA. NIE POLECAM!!!

1.0/6

Karolina 22.07.2023

Góra 2 gwiazdki

Hotel bardzo duży parę budynków .Po przyjeździe na miejsce w nocy szukaliśmy 30 minut odpowiedniego budynku ,nikt nas nie zaprowadził. Pokoje duże przestronne dwie sypialnie , korytarz , łazienka. Po wejściu do pokoju zaczęłam sprzątać .. omiatać pająki I ręcznikami na kolanach myć podłogę. Rano po przebudzeniu widok z okna na wysypisko śmieci .. nasz budynek C w którym spali pracownicy i cała obsługa hotelu nad restauracja z której było czuć zapachy i szumienie wentylatora. Winda nie działa na 4 piętro trzeba iść .Korytarz brudny . Panie codziennie wynosiły śmieci , dawały ręczniki i papier i to tyle. Inne budynki z tego co mówili inni ludzie wcale nie lepsze , ciekło z brodzików całe łazienki mieli zalane i myli ściany z pleśni. Hotel działa chyba tylko w sezonie wszystko jest zaniedbane i ogólny zapach nawet jedzenia czuć było zatechlizna. Posiłki ogólnie ok ,obsługa się starała każdy coś dla siebie znalazł. Basen ok , lecz wokół wcale nie był myty. Balkony malutkie i na każdym klimatyzatory z których się lało - idąc koło budynków kapało na głowę z balkonów. Bardzo denerwowało mnie palenie w restauracji,chodź jestem osobą paląca wychodzę zapalić na bok a nie przy innych ludziach czy dzieciach podczas jedzenia . Animacje dla dzieci były ok, jakieś malowanki ,zumba-fajne dziewczyny prowadziły. . Wszystko jest zrobione prowizorycznie ,, na sztukę ". Do morza blisko . Dwie gwiazdki to max.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem