Opinie klientów o Hacienda Beach

4.3 /6
236 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
5.3
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.1
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Bartłomiej, Nowa Wola 02.07.2021

Piękna plaza i nic wiecej

Na plus : piękna plaża blisko hotelu, czysta woda, dobre jedzenie Na minus : pokoje, brak sprzątania, brak wymiany ręczników, nieciekawa okolica, nieprzyjemny personel ( w większości ) , długie oczekiwanie na naprawę zgłoszonej awarii Podsumowując : na pewno więcej tam nie pojadę i nie polecę nikomu tego miejsca Bardzo fajna rezydentka Ola

0.5/6

Izabela, Sulejówek 06.08.2022

Hacienda Beach - najgorszy hotel w jakim byliśmy

Byliśmy w tym przybytku z dwójką dzieci, w terminie 5-12.07.2022 r. Gdyby nie polscy przemili animatorzy, dzięki którym nasze dzieciaki fajnie spędzały czas, te wakacje by nas całkiem załamały. 1) RECEPCJA poziom obsługi żenujący. Zero uśmiechu, jakiejś życzliwości. Po prostu rozkładają ręce na zgłoszony problem. W czasie pobytu byliśmy zmuszeni prosić o wiele rzeczy, czasem kilka razy o to samo. Wymiana ręczników graniczy z cudem. Niektórzy ręczników nie dostali w ogóle. Ponadto ciężko się porozumieć. Jedna z pań nie zna ani słowa w języku angielskim...2) POKÓJ tragedia. Nasz miał niewiele wspólnego ze zdjęciami w ofercie Rainbow. Zero krzesła, brak szczotki do WC (to ich przerosło), brudno, zasyfione zasłony, w szafie brak drążka i wieszaków, był czajnik i szklanki ale ich czystość pozostawiała wiele do życzenia. Łazienka niewielka ale to nie stanowiłoby problemu, gdyby była tam choćby półka na postawienie niezbędnych rzeczy. Trzymaliśmy kosmetyki w pokoju. W pokoju był sejf, miał być bezpłatny. Niestety okazało się, że w całym hotelu nie ma klucza do sejfu w naszym pokoju...i tak chodziliśmy z dokumentami i gotówką w saszetce (przed wyjazdem pojawiły się opinie o kradzieżach w tym hotelu). W czasie naszego pobytu pokój posprzątano raz i to na naszą prośbę. No i na koniec perełka...przedostatniego wieczora łazienka w naszym pokoju pływała, ponieważ woda ciekła z sufitu, dokładnie spod żarówki. Na nasze zgłoszenie również nastąpiło rozłożenie rąk i sugestia aby nie włączać światła...taka właśnie jest obsługa w Hacienda Beach. Tego było już za wiele i mąż doprowadził do zmiany pokoju. Wtedy okazało się, że dostaliśmy pokój w części dla Bułgarów, o podwyższonym standardzie. Tam już było wszystko czego potrzebowaliśmy i było względnie czysto. Niestety tak właśnie jest, że Polacy nie są traktowani na równi z Bułgarami. Widać to było także w restauracji, a właściwie stołówce...3) RESTAURACJA następny obłęd. Stoliki brudne, na nich podkładki materiałowe, które obsługa przecierała ścierą. Walka o wolny stolik, bo albo był zarezerwowany dla Bułgarów albo nie został sprzątnięty z brudnych naczyń. Bar wewnątrz restauracji też porażka...żeby napić się czegoś do posiłku trzeba było swoje odstać w kolejce. Na blacie baru nastawiane rzędy brudnych szklanek, czasem barman nie miał nawet miejsca żeby postawić na blacie zamówione napoje. Jedzenie niezbyt smaczne i bardzo monotonne. Dzieciaki nie narzekały bo pojawiały się frytki, czy gofry na śniadanie. Sery owszem smaczne, lecz wiecznie ich brakowało. Zresztą nie tylko serów, czasem po prostu kończyło się jedzenie, piwo albo wino albo tonik...brakowało sztućców, szklanek do kawy...pozostawało czekać aż doniosą albo pić kawę w plastikowych kubeczkach. Toaleta wewnątrz restauracji zasyfiona. 4) BASEN niby fajny, dość spory o głębokości około 1,4m. Niestety niezbyt czysty...5) BAR PRZY BASENIE jedyne przyjemne miejsce do posiedzenia w obrębie hotelu. Obsługa też całkiem miła. Panowie nawet potrafili się uśmiechnąć. Niestety w barze też często brakowało napoi. W ciągu dnia przy barze do zamrażarki były wkładane lody, jednak zamrażarka tak działała, że lody pływały...były też przekąski typu pizza czy naleśniki. To na plus. 5) PLAŻA przy hotelu ładna, z płatnymi leżakami. Dojście do plaży ścieżką wzdłuż hotelu, przed plażą sterty śmieci. 6) OKOLICA piękny Sozopol, my pojechaliśmy taksówką. Bardzo fajny zamek Ravadinovo.

0.5/6

Danuta, Kędzierzyn-Koźle 23.08.2022

Nieudane wakacje

Brak ręczników, brak wody do picia, nie sprzątają, jedzenie przez dwa tygodnie takie same- tłuste, okropne, animacje słabe, wycieczka katamaranem udana, proszę Rainbow o zweryfikowanie ilości gwiazdek i formuły all inclusive. Nie polecam.

0.5/6

Krzysztof 17.08.2022

Żenada a nie hotel

Witam, nim rozpoczęliśmy pobyt w tym żenującym miejscu pisałem zaniepokojony do R.pl gdyż było dużo NEGATYWNYCH komentarzy pani Marta W. odpisała, że jest to topowy hotel i jest gwarancja r.pl- chyba Ta pani nigdy nie była w tym czymś, bo skończmy to nazywać hotelem. To miejsce ma ma jedną wadę- BRAK ZALET!. zacznijmy od pokoju.. w łazience jest hodowla grzybów- zdjęcie w załączeniu, sprzątanie... przez 12 dni 1raz łaskawie po prośbach, groźbach zarówno u menager klubu oraz pani rezydent. Sprzątanie polega na wyrzuceniu śmieci, sam musiałem zamieść podłogę bo było pełno piasku ( basen nieczynny) wymiana ręczników- praktycznie nie wykonalna, sam sobie musisz przynieść papier toaletowy... taki standard 4* szafa bez drzwi... tzn. są ale z boku szafy... sejf... przez cały pobyt nie doprosiłem się... a tylko wspomnę , że kradzież pieniędzy się zdarza. jedzenie... monotonne, chleb w jajku, coś co przypomina parówki, jakaś mortadela, coś co przypomina jajecznice ( w środku można znaleźć starte jajka -nie chce wiedzieć skąd), owoce są ok - nie neguje. ZAWSZE brakuje sztucy, kubków, talerzy wody w automacie, a ta z baru na którym jest wiecznie pełno brudnych rzeczy smakuje jak chlor, a o filiżanki do kawy po prostu nie mają... pragnę przypomnieć , że mówimy o "hotelu" topowym R.pl 4* piękna "biała" pościel na sam widok masz ochotę wrócić do pl. Basen i ratownik... basen był nieczynny przez 4-5 dni naszego pobytu miał "piękny" lazurowy kolor... i generalnie nikt w tym nie widział problemu...z wyjątkiem wczasowiczów, którzy musieli korzystać z płatnych leżaków 40L od 4 os. z dna basenu odpadają płytki zatem można się przeciąć co niestety może skutkować konsultacją lekarską zdjęcia czystości tego co Oni nazywają basenem w załączeniu. Reasumując ten TOPOWY budynek dl R.pl nie spełnia żadnych kryteriów. w trakcie Naszego pobytu nie spotkaliśmy się z pozytywnym odzewem ze strony rodaków, każdy niestety niezadowolony i będzie szukał winnego i zadośćuczynienia za zmarnowany czas i urlop. z tego miejsca "pragnę podziękować" pani Marcie W. za " Wysyłamy tam co tydzień dużą ilość Klientów (hotel jest naszą dużą gwarancją), nigdy nikt mi nie zgłosił żadnej kradzieży, ani problemów na miejscu" za bezwzględne kłamstwo, gdyż jest bardzo dużo negatywnych i niezadowolonych klientów.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem