Opinie klientów o Primorsko Del Sol

4.2 /6
196 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Grzegorz, Warszawa 30.07.2021

Przereklamowany hotel

Ogólnie góra 2 gwiazdki poza tym brudno niechlujnie hotel zaniedbany do remontu kapitalnego jedzenie okropne.

1.0/6

Kasia 16.08.2023

Rozczarowanie

W Bułgarii czas się zatrzymał. Palić można wszędzie więc śniadanie na świeżym powietrzu nie istnieje. Wszyscy dookoła puszczają dymka. Obsługa nie nadąża ze sprzątaniem po posiłkach. Na wolny stolik trzeba czekać. Pokoje hotelowe sprzątane niedokładnie. Po hotelu 5 gwiazdkowym spodziewałabym się czegoś więcej. Kosmetyki w łazience dają tylko na początku więc starczają na 2 dni. Pościel zmieniono nam dzień przed wyjazdem. Razem z pościelą ukradziono mojemu synowi z półki buty. Sprawa kradzieży została zbagatelizowana. Odradzam ten hotel.

1.0/6

Aneta, Kędzierzyn-Koźle 19.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Nie polecam

Do hotelu przyjechaliśmy ok 23.30 mieliśmy dostać kolację ale oczywiście nic nie było więc musielibyśmy pójść coś zjeść na szczęście miasto tętni nocnym życiem i nie było z tym problemu Na stołówce z jedzeniem zawsze był problem jedzenie zimne i zawsze szybko ubywało a na dołożenie kolejnych porcji zawsze trzeba było długo czekać...ale nie jechałam tam się najeść także nie narzekałam aż tak brak sztuców szklanek zdarzało się codziennie bar górny czynny tylko do 21 a ba dole przy basenie do 23 gdzie serwowali drinki i napoje w kubkach plastikowych tylko dwaj barmani byli zawsze mili i uśmiechnięci pozostali jak dostali napiwek to już było ok...pokój ok klimatyzacja działała ok w łazience spod prysznica ciekła woda po zgłoszeniu i tak nic z tym nie zrobili ogólnie łazienka czas świetności ma już za sobą w basenie odpadają male płytki jest ich bardzo dużo wszędzie brak muzyki i jakich kolwiek rozrywek ogólnie po 22 cisza nocna gdy siedzieliśmy grupkami przy stolokach wiadomo głośne rozmowy drinki itp... ale wszystko z kulturka ok godz 23.15 przyszła właścicielka hotelu i zaczęła się wydzierać na gości aby się rozeszli gdy podeszła do naszego stolika zaczęła się wydzierać ze to nie ośrodek rozrywkowy i jak się nie rozejdziemy to wezwie policję i z hotelu nas wyrzuci na próbę rozmowy z nią uslyszelismy "siarap" no brak kultury totalny nawet jak jest głośno to wypadało by podejść i kulturalnie powiedzieć przepraszam bardzo jestem właścicielem hotelu proszę rozmawiać ciszej itp....także byliśmy bardzo zniesmaczeni...Do plaży blisko woda w morzu poprostu boska także widoki rekompensowały nam negatywne emocje z hotelu Ogólnie Bułgaria jest piękna ale tego hotelu nie polecam z tego co wiem od gości którzy już wielokrotnie tak goscili to od roku zmienił się właściciel i większość ludzi narzeka a opinie pozytywne pochodzą od poprzednich właścicieli stąd wyska ocena napewno do tego hotelu nie wrócę i będę odradzać

1.0/6

Łukasz, Warszawa 14.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Nigdy więcej do Bułgari

Hotel był 5 gwiazdkowy pewnie do 5 lat po oddaniu... Ogólna czystość mierna, stan techniczny hotelu zatrważający, choć pewnie kiedyś był to naprawdę piękny obiekt - przy nas odpadł kawałek elewacji i leżał kilka dni na baldachimie, od spodu balkonów widać wystające pręty zbrojeniowe. "System" wydawania ręczników plażowych co najmniej dziwny. Pani je wydająca, to osoba ze spa, która wykonuje masaże i zazwyczaj jest niedostępna - jeżeli gość ma pecha, to nigdy ręcznika nie uzyska albo nie będzie mógł go oddać. Często ręczników brakowało, bo właśnie się prały i właściwie nie było wiadomo kiedy można po niego pójść ponownie... Baseny w miarę porządne, natomiast ratownika brak...chodzi tylko jakiś pan "security", który jest od wszystkiego i od niczego. W całym hotelu tylko kilka osób mówi po angielsku, czasem w recepcji nie ma nikogo, kto zna inny język niż bułgarski/rosyjski. Pokoje Stan obecny to w porywach 2 gwiazdki według Polskich standardów. Pokoje brudne, z grzybem na ścianach i suficie, estetyka wykonania łazienki również pozostawia wiele do życzenia. Widok z 6 piętra na morze jest bardzo ładny. Jedzenie Ryby bardzo dobre, kalmary w cieście dobre, dużo potraw bardzo słonych (więc uwaga), desery bardzo dobre, problem w tym, że w hotelu gośćmi są także Bługarzy i Turcy, którzy nie przejawiają żadnego szacunku do jedzenia i żeby można było spróbować, choć jednego deseru, to trzeba się znaleźć w restauracji przed nimi, albo patrzeć ze smutkiem i zazdrością na pozostawione na talerzach piramidy jedzenia, które idą w kosz... All Inclusive Pierwszy raz spotkaliśmy się z sytuacją, że po przyjeździe ok godz. 11:00 nie mogliśmy od razu korzystać z pakietu, musieliśmy pójść do pobliskiego sklepu po wodę i jedzenie na 4h, ludzie z innej grupy, którzy przylecieli w środku nocy byli prawie 13h o "suchym pysku". Innymi słowy mówiąc jak nie zameldują cię w pokoju, to z niczego nie możesz korzystać. A doba hotelowa zaczyna się od 15:00... Wyjazd powrotny mieliśmy z rana 07:15, hotel nie chciał przygotować wcześniejszego śniadania, standardowa godzina to 7:30, za to miały być wersje na wynos, tzw. "lunch boxy". Ostały się 2 pakiety, reszta została rozkradziona przez obsługę. Czujemy się oszukani o 1 dzień All Inclusive jeśli chodzi o posiłki... Bar z przyzwoitym alkoholem .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem