Opinie klientów o Primorsko Del Sol

4.2 /6
196 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Magda, Warszawa 25.08.2022

Tragiczny hotel

Już na lotnisku w Burgas kierowca naszego autokaru nie zauważył ze nie ma kartki z numerem wiec nie można było znaleźć autokaru. W hotelu okazało się ze nie ma dla nas pokoju ( przyjechaliśmy z 2 letnim dzieckiem ). Dostaliśmy po dwóch godzinach oczekiwania. W tym czasie zjedliśmy kolacje która nam zobrazowała już wszystko. Usiedliśmy na dworzu bo w środku było duszno i wszędzie brude materiałowe krzesła, brudne obrusy na stołach i smród . Na dworzu krzesła drewniane ale przez cały czas towarzyszy smród papierosów, bo wszyscy przy stołach palą! W środku restauracji palą epapierosy wiec nie widełek lepiej! Czas na jedzenie: ciagle brakuje na przemian talerzy albo sztućców wiec wszyscy kręcą się jak szaleni, filiżanki jak już są to nie domyte. Obsługa jak się poprosi o talerz macha głową i nagle znika …. Ciasta nikną w mgnieniu oka . Jak jest mięso to niema frytek, jak jest wędlina to brakuje masła i chleba I tak ze wszystkim. Jedzenie mdłe okropne w smaku. Syn jadł kupioną nutelle i córka jedzenie ze słoików. Mąż i syn oczywiście dostali rozwolnienia , które trwa już 6 dzień! O to była norma w hotelu. Obsługa zniesmaczona jak by miała zaraz wbić nóż, ze się prosi o napój. Pizza w barze przy basenie obrzydliwa: coś lepiącego zero podobnego i stare wędliny czy parowki na to . Plus, ze Cola to cola a nie jakaś podróba. Pokój to dramat: brudne pochlapane ściany , woda z brodzika wylewała się na całą łazienkę , smród w każdym pokoju, klima zardzewiała i tak brudna Że po włączeniu wciąż wypadał z niej brud, takie czarne małe opiłki . Zgłosiłam to rezydentów z prośba o zmianę pokoju, ta obiecała pomoc bo niby pobyt z małym dzieckiem to dla niej priorytet. Miała dać znac ale zapomniała, wiec sie jej przypomniałam. W odpowiedzi otrzymałam info ze nie da rady bo już za późno. Zaznaczam ze pokój dostałam po 20 a następnego dnia o 13 na spotkaniu przekazałam info o tym syfie w pokoju. Na klatce brud smród i pajęczyny. Sprzątanie polega na zabraniu śmieci i umyciu raz podłogi na cały tydzień i to po mojej interwencji. Nie dokładają papieru wiec trzeba wykradać chusteczki ze stołówki . Basen czysty z ciepłą wodą. Duży ale głęboki , tylko bardzo skrajne miejsca były dla mnie z gruntem( mam 1,71). Pełno wszędzie smiwrdzących cyganów dla który j obsługa była milsza. Animacje to porażka totalna. Wieczorem przy basenie ta niby dyskoteka to puszczenie muzyki przez 1,5 h jeden dzień zabaw dla dzieci i świętowanie urodzin dzieci cyganów. W załączeniu zdjęcie z god21 obrazujące animacje. Pokój zabaw to szklarnia w której nie ma czym oddychać , brud jakiego jeszcze nie widziałam, połamane zabawki, uszkodzony kosz do grania stoki do bilarda połamany ale stoi do dyspozycji. Zabawki brudne, panie dają kolorowanki do zabawy. Ściany gorsze niż w więzieniu. Z sufitu odpadają elementy. Rainbow powinno zamieścić zdjęcia z realu a nie piękne fotki do każdego hotelu takie same. Jest Polska animatorka, której zaangażowanie nie wprawia w zachwyt. W sklepach drogo. Wycieczka katamaranem do Nessebaru porażka: płynie się statkiem na tyle pokladu( przód zamknięty ) za budką wiec nie widać gdzie się płynie i nie można poddziwiac widoków . Zwiedzanie to oglądanie 9 zamkniętych cerkwi które wyglądają tak samo z zewnątrz , obiad , chwila w winiarni i 30 min czasu wolnego. Morze około 300 m od hotelu, ale cześć hotelowa to jeszcze z 200 metrów w lewo wiec trzeba się nachodzić. Woda czysta i ciepła , leżaków mało . Piasek typu w naszej piaskownicy pełen papierosów . Szkoda zdrowia czasu i pieniędzy na pobyty w tym hotelu. Szanujcie swoje życie !!

1.0/6

Jacek, Zduńska Wola 04.03.2019

Bułgaryja .

Dramat ,katastrofa i żenada . Dowóz do hotelu trwał 5,5 godziny ,a czym ?? Bydlęcym busem z 89 roku z przyczepką bez klimatyzacji ,z palącym fajki co 15 minut Bułgarem nie zwarzajacym na dzieci poprostu dramat . Na miejscu dostaliśmy pokój z uszkodzoną klimą ,nie działającym tv,zapchanym i brudnym brodzikiem i wiszącymi kablami z gniazdka które groziły popieszczeniem.Oczywiscie brak ręczników ,papieru i ogólny brud to wizytówka hotelu. Nie dałbym nawet 3 gwiazdek za syf ,wysypujące się śmieci z koszy ,monotonne i kiepskie jedzenie ,brak napojów i owoców oraz leżaków zarówno przy basenie jak i na plaży gdyż o 6 rano są już zajęte przez chamskich Bułgarów. Ogólnie jeśli nie chcecie doznać szoku to omijajcie to miejsce z daleka ..

1.0/6

Kinga, Dąbrowa Górnicza 18.07.2022

Niestety ogromne rozczarowanie

Opis hotelu bardzo zachęca i dużo obiecuje. Niestety realia są zdecydowanie inne. Rejon Bułgarii okazał się bardziej nastawiony na turystów z własnego kraju. Sam hotel również, próżno szukać oprócz pojedynczych osób np. w recepcji plus jeden barman innych z którymi skomunikujesz się w języku angielskim, nie mówiąc o języku polskim, pomimo dużej ilości gości z Polski. Hotel byl tworzony z rozmachem, ale ewidentnie cos poszło nie tak, widać bardzo dużo pustych pokoi, zwłaszcza w budynkach dodatkowych, gdzie nikt nie przejmuje się nawet pozorami, aby zasłonić zasłony aby nie było widać pustych przestrzeni z plamami na ścianach i sufitach. Nie przejmują się także otwartymi oknami w tych pomieszczeniach które straszą jak z kiepskiego horroru. Główny budynek mial sprawiać wrażenia "na bogato", a tak na prawdę korytarze i pokoje wytapetowane złotem raczej przytłaczają, juz nie mówiąc o miejscach gdzie ta tapeta odchodzi od wilgotnych i zagrzybialych ścian. Jednym zdaniem całość nadaje się do kapitalnego remontu i odgrzybiania, hotel nie przykłada uwagi do takich drobnych rzeczy jak złamane przegródki na balkonach, czy połamane krzesla na balkonie, aby sprawiało to wrażenie chociaz troche zadbanego. Kolejna rzeczą która bardzo rozczarowała to jedzenie. Przez cały pobyt wszystkie mrożonki na przemian: frytki, paluszki rybne, nugetsy, serek w panierce itp, niestety za każdym razem zimne. Nawet tak zwane live cooking przyprawialo o dreszcze: pan ktory od rana dokonywal prac przy hotelowych, przy obiadach stawal sie kucharzem i na naszych oczach wyciagal sterty zamrozonego miesa ktore odgrzewal. Ogolnie wybór jedzenia bardzo marny, za rowno w daniach cieplych, jak i warzywach czy owocach, o slodkich przekaskach nie wspomne. Przez połowę pobytu próżno było szukać karteczek z opisem potrawy, z kolei w snack barze wyliczone kawałeczki pizzy, o które trzeba było prosić Pana, który nie koniecznie umiał się komunikować i wyliczał 2 kawałki na osobę. Z pozytywnych rzeczy to jedynie personel który się stara, kelnerzy którzy się uwijali, choć czasami za szybko chcieli zabierać talerze. Czytając wcześniejsze komentarze przy wyborze wakacji, stwierdziłam, że te wszystkie zle komentarze mogą wynikać z tego że nie zawsze człowiekowi można dogodzić, aczkolwiek teraz już mam świadomość o co tak na prawdę chodziło. Niestety co innego starać się i nie dogodzić a co innego nie starać się w ogóle. Ostatnia rzeczą która chcialam opisać jest pojawienie się podczas naszego pobytu dwóch grup kolonijnych, jedna grupa to myślę około 11-12 lat, druga to około 17-18, które kompletnie zepsuły poczucie wypoczynku na wczasach. Myślę że każdy może wyobrazić sobie zachowanie takich grup dzieci/mlodziezy, które rozpływały się po całym obszarze hotelu, zajmowały połowę basenu czasami uniemożliwiając użytkowanie rodzinom z dziećmi. Zdominowały takze atrakcje od animatorów, przejmując władze nad laptopem u urządzając prywatna dyskotekę. Plus całych wakacji byl taki ze przy braku chęci przebywania w hotelu czy na basenie dużo okolicy pozwiedzaliśmy. Na koniec jedno słowo o plaży, może i faktycznie do samej plaży nie jest daleko z hotelu, natomiast drugi taki sam dystans należy przejść plaża aby dojść do tzw plaży hotelowej, która jest usytuowana na samym końcu za innymi z innych hoteli. Zdecydowanie nie polecam

0.5/6

Artur 30.08.2022

Dramat - Reklamacja

Wykupiliśmy wczasy All Inclusive.W dniu przyjazdu została złożona reklamacja .Myśleliśmy , że nastąpiła pomyłka w zakwaterowaniu.Niestety myliliśmy się.Mieliśmy mieć Super Wakacje niestety takie nie były.Brudno wszędzie.Napoje,drinki w plastikowych kubkach.Jedzenie monotonne robione na głębokim tłuszczu.Codziennie to samo.Wyszczerbione talerze,noże.Brudne kubki do herbaty .Brakowało naczyń dla gości.Czasami nie zdążyło się zjeść i zabierali spod nosa z jedzeniem .Można powiedzieć, że od pierwszego dnia odliczaliśmy dni do odlotu a nie o to chodziło.Basen - unosił się niemiły zapach.Wi-Fi nawet w lobby nie było a co dopiero w pokojach.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem