Opinie klientów o Primorsko Del Sol

4.2 /6
196 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Krzysztof 21.07.2018

Totalna katastrofa

Witam, serdecznie wszystkich zainteresowanych hotelem Primorsko Del Sol w Bułgarii. Poniżej moje krótkie sprawozdanie z pierwszych 12h z pobytu w tym hotelu. Trzy rodziny dość szybko dostały klucze do swoich „studio”. Za kolejne piętnaście minut spotkaliśmy się ponownie w recepcji na pierwszej reklamacji. Nasi sąsiedzi dostali „otwarty pokój” do którego nie pasował żaden klucz, więc chcąc iść spać o tej porze zapragnęli poczuć się bezpiecznie a tu masz klucze nie pasują i pokoju zamknąć się nie da. Po małej interwencji klucze się znalazły i całość sprawy się wyjaśniła. Natomiast my otwieramy nasze „studio” a tam: Na podłodze piach, na łóżku (a raczej wersalce) jakaś sterta przypominająca kilka dni wcześniej pościel, stół cały brudny, łazienka brudna, pod prysznicem warstwa piachu a w kiblu pływa g…..o, przy sedesie na rurze z wodą siatka wypełniona śmieciami, w umywalce brudne naczynia. Nie chcę być złośliwy i postrzegany jako zły Polak na wakacjach więc dołączam zdjęcia. Idę do recepcji bo żona „zdziwiona” a dzieciaki totalnie padają i chcą iść spać. A tu młoda „atrakcyjna” blondyneczka nawija mi makaron; „że o co chodzi, że jest sama i nic nie poradzi i najlepiej to się przespać tak jak jest a jutro to posprzątają. Próbuje mi wytłumaczyć, że mam wrócić do czekającej i poirytowanej żony wcisnąć jej kit aby wyspała się w brudnym pokoju w pościeli po jakiś ludziach a jutro to ktoś posprząta. Jak będę chciał popełnić rodzinne samobójstwo to naprawdę mam wiele fajniejszych pomysłów, no ale szacun z sam pomysł. Po dłuższej rozmowie o szaleństwie tego poprzedniego pomysłu pani gdzieś znika. Po jakimś czasie wraca z kolegą który pyta o co chodzi i tłumaczenie zaczyna się od nowa, dochodzi do wizyty w naszym „studio” i stwierdzenia, że faktycznie dziś tego nikt nie ogranie i dostaniemy inny pokój. Tu ku mojemu zaskoczeniu pokoje w budynku głównym mimo, że mniejsze to deklasują te niby większe rodzinne studio. Na ścianie tapeta, ładne zasłonki, łazienka czysta, ładna, w pokoju ładna wykładzina, ładne meble, telewizor LCD, lodówka i sympatyczny taras z widokiem. Większe natomiast mają być apartamenty bo składające się z sypialni i pokoju dziennego no ale to apartament- osobiście nie widziałem. Jak dla mnie przepaść do poprzedniej meliny. Rano po śniadaniu spotkanie z rezydent i co już nie dziwi skargi innych ludzi z wyjazdu na podobne sytuacje, brak wymiany pościeli, bałagan, standard itd. Informacja od rezydenta, że porozmawiają z hotelem odnośnie jakości. Około godziny 12 dostajemy info z recepcji, że mamy się wyprowadzić z pokoju do „posprzątanego” studio bo jest rezerwacja na ten pokój i goście czekają. Wg umowy hotel ma kategorie lokalna ***** ocena to 4,5 a dla mnie nikt nie wspominał że większe studio nie dobija nawet do 3. Posprzątane kiepsko, telewizor kineskop, jakaś brudna taca na nim nadal stoi a z kranu w łazience cały czas leci woda. W umowie żaden zapis nie wspomina o innych standardach wykonania i jakości. Oczywiście w hotelu proszą o kontakt z biurem bo wg nich powinniśmy wiedzieć, ze standard w studio jest inny a jak chcemy to możemy dopłacić - co cześć rodzin zrobiła widząc swoje pokoje. I tu powstaje pytanie co robić? Człowiek tyra ciężko przez cały rok, tak tyra, bo uważam, że nam Polakom z nieba nic za darmo nie spada i aby zabrać rodzinę na wczasy naprawdę trzeba się napracować a tu nie dość, że bałagan to jeszcze totalne kombinatorstwo. No ale to tylko pierwsze 12h i pewnie będzie lepiej.

0.5/6

Marek, Wrocław 20.08.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Beznadzieja

Hotel nie spełnia wymogów hotelu 5 gwiazdkowy pokoje brudne ,brodzik w łazience zapchany , obsługa hotelu totalna porażka nie polecam

0.5/6

Magda, Łódź 13.08.2019

nie polecam!!

Szkoda slow.... fatalny pokoj, jeszcze gorsza obsluga i problem z porozumieniem.... praktycznie nikt nie mowil po angielsku :( Dostaliśmy inny pokoj (duzo gorszy i mniejszy) niz ten, za ktory zaplacilismy. Na pomoc rezydenta nie ma co liczyc, nie chce mówić co mysle o naszym rezydencie.... niestety nie mogę zalaczyc zdjec - dziwne...!

0.5/6

Joanna 05.08.2022

Najgorsze wakacje

Niekompetetnta obsługa na recepcji, zimne jedzenie, Pan robiący Pizze cały czas palił papierosy. Pokój jaki dostaliśmy to jakiś dramat, powyrywane gniazdka, kable wystające ze scian, lampa w łazience bez obudowy z wystającymi kablami, wypalona podłoga, łóżko bez stelażu wyłożone płytami pilsniowymi, brud w pokoju, cały balkon w pętach, niedziałającą klimatyzacja, a co najważniejsze brak prądu. Po 3 godzinach walki na recepcji udało wymienić się pokój. Lodowata woda w basenie pomimo upałów powyżej 30 stopni. Jedyny plus to animacje dla dzieci.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem