Opinie klientów o Chiny Cesarskie

5.5 /6
124 
opinie
Intensywność programu
5.0
Pilot
5.6
Program wycieczki
5.5
Transport
5.2
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Joanna i Jerzy 22.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

wycieczka objazdowa

Wycieczka ciekawie zaplanowana.Hotele przyzwoite ale swoją świetność na 3-4 gwiazdki mają za sobą.Niwątpliwie największym atutem wycieczki był przewodnik pan Leszek.Wielka wiedza,poczucie humoru,talent organizacyjny.Pomocny i chętny na dodatkowe atrakcje.Jedzenie nam smakowało choć inni trochę marudzili.

4.5/6

Jolanta, Psary 31.03.2014

Chiny cesarskie

Wycieczka bardzo fajna, program prawie optymalny jak na tak krótki czas i tak ogromny kraj.

4.5/6

Iwona, Warszawa 09.11.2019

pozytywna

Super wycieczka, świetna organizacja

4.5/6

Barbara 17.10.2016

Reklamacja

W dniach 19.08.2016-02.09.2016 byłam uczestnikiem wycieczki objazdowej-Chiny Cesarskie.Podczas tzw.czasu wolnego zgubiłam się.Nie mogłam trafić do autokaru-miejsce spotkania ustalone było przy mostku z dmuchanym pokemonem.Kiedy pytałam o mostek z pokemonem wybuchano śmiechem /był to czas,kiedy wszyscy szukali pokemonów/.Kontakt z pilotem wycieczki był niemożliwy,ponieważ numer telefonu podany na lotnisku przez biuro Rainbow był nieaktualny.Okazało się,że numer telefonu jeśli nie jest używany przez pół roku w Chinach- jest kasowany.Musiałam 'okrężną drogą'skontaktować się przez Szczecin-uzyskać numer telefonu do Centrali Rainbow w Chinach,przez centralę dotrzeć do przewodnika chińskiego,który ostatecznie przyjechał po mnie w podane przeze mnie miejsce.Nadmieniam,że trwało to 4-5 godz.więc kiedy dotarłam taksówką/na własny koszt/do hotelu była godzina 24.Było to dla mnie brdzo duże doswiadczenie,ale i obciążenie psychiczne i finansowe-liczę więc na rekompensatę ze strony biura/gdyby bowiem telefon do pilota był aktualny nie byłoby większego problemu z odnalezieniem się.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem