Opinie klientów o Gradac

4.5 /6
301 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Agnieszka, Warszawa 31.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Udane wakacje

Miasteczko bardzo klimatyczne i bardzo fajne. Hotel według opisu wszystko się zgadza. Blisko do plaży. Można się dogadać po polsku. Rezydent w porządku.

6.0/6

Grzegorz, Radom 26.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Wyśmienite wakacje

Wyśmienite i wymarzone wakacje. Najpiękniejsza plaża ,lazurowe morze, wspanniałe góry. Super hotel. Rewelacja :)

6.0/6

Anna, Rosja Kaliningrad 07.07.2019

S

Chcę podziękować Rainbow - po raz drugi odpoczywam z nimi i jestem bardzo zadowolony! Praca jest doskonale zorganizowana! Jestem twoim klientem na zawsze! Teraz o reszcie. Gradac to piękne miasto z czystym morzem, piękną plażą. Bardzo przytulny, piękny! Wielka promenada wzdłuż miasta, gdzie znajduje się wiele sklepów i restauracji. Hotel „Gradac” znajduje się prawie na plaży, tj. W drugiej linii. Bardzo miły personel w hotelu. Czyste i wygodne pokoje. Świetne jedzenie! Wrócimy❤️❤️❤️

6.0/6

Bogdana 11.07.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

Piątka z plusem

Rewelacyjny poziom usługi za tak niską cenę (płaciłam w listopadzie ub. roku). Hotel chociaż tylko 3* jest po solidnym remoncie, wszystko czyste, działa bez zarzutu, dobra lodówka i klimatyzacja, praktyczna choć niewielka łazienka, widok z pokoju na morze (z drugiej strony budynku na góry). Naczytałam się przed wyjazdem opinii o marnym i zimnym jedzeniu, przykrych zapachach z WC, słabej obsłudze hotelowej i rezydenckiej. Po 2-tygodniowym pobycie w czerwcu br. (a były to moje 15-te wczasy w tym rejonie) uważam, że: 1. Oferta wczasów była zgodna z opisem katalogowym, a nawet go przewyższała (np. w pierwotnej ocenie nie było basenu). Trzeba po prostu dokładniej czytać ofertę przed podjęciem decyzji. Komunikacja z lotniskiem w Dubrowniku jest faktycznie niedogodna, ale dotyczy to także innych hoteli w Dalmacji (np. Hvar ma jeszcze trudniej). Koordynacja przejazdu na lotnisko z hoteli na trasie nie jest rzeczą prostą i trzeba pamietać, że jednak decydują koszty przewoźników i czarteru. Rezydentka p.Ewa okazała się bardzo sympatyczną, rzeczową i kompetentną osobą, nie wiem czego jeszcze można by od niej wymagać. 2. Przykrych zapachów z kanalizacji nie czuliśmy, oczywiście dotyczy to tylko naszego pokoju Może trochę ciasny prysznic, nam wystarczył, ważne że działał ciągle i bez problemów. 3. System żywienia był czymś pośrednim pomiędzy HB a All Inclisive light, jednak za cenę HB. Nie było problemu z piciem, mocniejsze napoje typu piwo i wino nie chrzczone i duże porcje. Lunch zawsze 2 zupy i 3 drugie dania (przynajmniej w czerwcu) w tym 1 ryba lub z owoce morza, podobnie na kolację. Wszystkie posiłki ciepłe, nawet przed końcem wydawania. Jedzenie smaczne i obfite, chociaż tu akurat trudno wszystkim dogodzić. 4. Obsługa hotelowa bardzo miła, praktycznie wszyscy mówią na tyle po polsku, że można się bez problemu porozumieć bez angielskiego. Recepcja działa sprawnie, sprzątaczki jako tako, wymiana pościeli raz na tydzień, ręczników częściej. 5. Plaża (miejska) - jak to w Chorwacji raczej kamienista niż żwirowa, znacznie ładniejsza jest 300 m na południe (na wysokości starych ośrodków wczasowych). 6. Dużo atrakcyjnych wycieczek fakultatywnych, co wynika z korzystnego położenia Gradaca.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem