Opinie klientów o Tryp Lisboa Caparica Mar

4.7 /6
109 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Iwona, Zgierz 20.08.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Prawda o wyjeździe

Witam wszystkich, Zacznę od początku, a więc 1. Hotel ładny, blisko plaży i miasteczka gdzie można się przejść i zrobić drobne zakupy jak również samemu wybrać się do Lisbony. Niestety jest pewne ale.... basen hotelowy to tak naprawdę brodzik dla dzieci natomiast pokoje są TYLKO dwuosobowe więc dostaniecie zarywajaca się dostawke lub w najlepszym wypadku jak jesteście w cztery osoby rozdziela was na dwa pokoje. Widok w 99,9% na ulicę gdzie jest śmietnik i remont . Jedzenie, a chodzi tu o obiadokolacje to są zimne i nie dokońca smaczne - wcześniejsze opinie są prawdziwe. 2. Lot samolotem - nie wiem czy jest to wina firmy RAINBOW - a taką informację otrzymałam na lotnisku - rozdziela rodziny i tu nawet matkę podróżując z dzieckiem w wieku przedszkolnym. Znajomość języka i prośby na wiele się tu nie zdają. 3. Rezydent - nic nie pomaga, a wręcz przeciwnie więc jak znacie język angielski sami rozmawiajcie z obsługą hotelu bo jest bardzo sympatyczna i więcej uzyskacie. 4. Wycieczki - nie opłaca brać wycieczek, ponieważ bardzo mało zobaczycie w dodatku Pani rezydent oprowadza i jej wiedza jest na poziomie 0, córka w wieku gimnazjum więcej faktów przytaczała. Proponują samemu poszukać w internecie i podróżować komunikacja miejska lub wynająć auto.

3.5/6

Andrzej Piotr, Lublin 08.06.2019

Lizbona i okolice na przelomie maja i czerwca

Mieszane uczucia ze względu na niekomfortowy dolot (dwie noce zarwane) i przydzielony pokój. Brak wody do picia w pokoju. Jak na ten okres duży upał ponad 35C.

3.5/6

Katarzyna, Łomianki 20.08.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Portugalia

Witam. Hotel sam w sobie - ladmy, czysty, zadbany Wyzywienie - zimne w wiekszosci posilki wynikiem cateringu i braku kuchni Basen - maly i okropna cerata zamiast kafelkow, obrzydlistwo niehigieniczne Wycieczki fakultatywne - nie widzi sie polowy rzeczy tak sie biega. Zwiedzanie lizbony - mial byc klasztor hieronimitow byl kosciol/bazylika, fatima - zero informacji o muzeum ktore jest na terenie poza tym przyjazd w godzinach jego zamkniecia! Wielkaa szkoda. Autokar - jeden z popsuta klima w 43stopniowy upal Obsluga rezydenta - mila sympatyczna mloda kobieta Wylot - duze problemy z wizzerem przy wylocie, stresy i wymog placeni 60 euro od osoby. A co jakby ktos niemial. Zenada. Ale sprawa szybko rozwiazana.

3.0/6

Katarzyna Alicja , Rzeszów 28.08.2019

męczący pobyt

wycieczkę/pobyt wykupiłam 2 miesiące wcześniej, z prośbą o pokój na wyższym piętrze. Pomimo faktu, że na wycieczce były osoby, które wykupiły pobyt "last minute" kilka dni przed, to otrzymałam pokój na 1 piętrze, pok. 101, do 3 rano hałas z pobliskiej kawiarni nie pozwalał usnąć. Pokój: ok ale poza łazienką, nie wiadomo dlaczego otrzymałam pokój przeznaczony dla osób z niepełnosprawnością fizyczną, co skutkowało brakiem jakichkolwiek półeczek w łazience i możliwością trzymania w niej kosmetyków, a najgorszy był fakt, iż drzwi w kabinie prysznicowej były tak zamontowane, że woda wylewała się na podłogę, podłoga z kolei była wyżej niż podłoga w przedpokoju i woda wypływała na przedpokój, pod drzwi wejściowe. Drzwi wejściowe obdrapane i rozklekotane. z szafy garderobianej nie korzystałam, jej stan i wygląd zmusił mnie do trzymania rzeczy w walizce. Fakt prośby przy rezerwacji/wykupie imprezy o pokój na wyższym piętrze tuż przy meldowaniu zgłosiłam rezydentce, która odp., że tak przydzielono, wiem, że pokoje przydziela opiekun imprezy i skoro były osoby, które wykupiły ją później i mieszkały na wyższych piętrach, to jaka to prawidłowość? niechlujstwo opiekuna. Fakt dotyczący wypływającej z łazienki wody zgłosiłam rezydentce i hotelowi, pokoju mi nie zmieniono tylko dostarczano 4-5 ręczników na podłogę, które część wody wchłaniały ale w łazience i tak stała woda i na maxa nasiąknięte nią ręczniki. Plusem było łóżko i pościel oraz wydajna i cicha klima. Restauracja dla klientów Rainbow znajduje się na 8 piętrze i jest ..hm klasy B.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem