Opinie klientów o Tryp Lisboa Caparica Mar

4.7 /6
109 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Katarina 23.06.2018

Fatalne wyżywienie, zła organizacja lotów.

Fatalne wyżywienie, śniadanie monotonne, kolacja jeszcze gorsza. Z warzyw na przemian gotowany kalafior, albo marchewka, a ze świeżych warzyw tylko niedojrzałe pomidory, pare liści sałaty i tarta marchewka.Jeden rodzaj ryby, jeden rodzaj mięsa. Wszystko w temperaturze letniej. Kolacje podają do 22, o 21 stoły są prawie puste. Obsługa gburliwa, zero uśmiechu. Jeszcze nie widziałam w hotelach takiej kiepskiej restauracji.Problemy z zamkami w drzwiach do pokoju. Ciągłe awarie, sześć razy jednego dnia trzeba jeździć windą od pokoju do recepcji. Kodują od nowa kartę ale okazuje się że i tak dalej nie działa. Za przedłużenie doby hotelowej o 6 godzin chcą 120 euro, jak pokój za dobę ze śniadaniem kosztuje 112 euro. Rainbow tak organizuje wyjazd, że przepada praktycznie cały pierwszy dzień pobytu. Hotel jest dostępny od godziny 15 a po przylocie dociera się do niego nastepnego dnia o 3 rano. A przy powrocie właśnie pokój trzeba opuścić o godzinie 12 w południe, a wylot do Polski jest następnego dnia o 1:30 w nocy. Do tego linia Wizz Air przydziela miejsca w samolocie z góry, praktycznie każdy siedzi z dala od towarzysza podróży. Chociaż Rainbow telefonicznie zapewniał, że przydział miejsc obowiązuje w zależności od stawienia się do odprawy. Na miejscu okazuje się, że miejsca są przydzielone i nie ma się nic do powiedzenia. Rodziców rozdziela się z dziećmi.To wszystko psuje pobyt tutaj. Dużo podróżuję, ten hotel nie zasługuje na 4*. Obsługa powinna się wybrać i zobaczyć jak traktuje się gości w hotelach tej kategorii w sąsiedniej Hiszpanii.

1.5/6

Stan 21.06.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Wycieczka pobytowa Tryp Lisboa Caparica Mar

Wyjazd bardzo nie udany. Na 4 gwiazdki zasługuja jedynie sprzątaczki i rezydentka Malwina.Reszta to kategoria hostelu.Jedzenie tragiczne,zimne i nie smaczne obiadokolacje.Kontakt z pracownikiem biura w Łodzi Panem Rafałem bardzo nie miły.Człowiek okazał sie nie uprzejmy i nie oddzwonił pomimo obietnicy.

1.0/6

Jerzy Waldemar, Lublin 13.07.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

To czego brak w opisie i ofercie

Informacje praktyczne

1.0/6

Czarosław 05.07.2019

Nie polecam !

Nie polecam hotelu. Obiekt 4 * nie posiada własnej kuchni, posiłki były zimne podawane w bemarach przez firmę cateringową. Basen zbyt mały na tak duży hotel. Pani rezydent nie zachęcała do wycieczek a wręcz straszyła odradzając. W hotelu goście Rainbow traktowani jako drugi sort. Stoliki do posiłków wyznaczane i to jeszcze grupowe ( stoły 8-10 osobowe) zero prywatności. Najgorszy pobyt jaki byłem z Rainbow
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem