Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
DARIUSZ, CHOJNICE 12.07.2023 Termin pobytu: czerwiec 2023
rewelacja
pobyt w tym hotelu to jest sama przyjemność , warunki pobytu i wyżywienie na najwyższym poziomie , także pozostałe jak okolica i sam obiekt hotelu , najwyższa ocena . gorąco polecam , napewno tam wrócę
4.0/6
Tadeusz, Olsztyn 25.08.2021
wypoczynek
Ogólnie wyjazd udany. Byłem z żoną ,córką i 2 wnukami ( 11,14 lat). Pogoda super , woda ciepła. Bardzo duża ilość ludzi,co przy ograniczonej ilości leżaków zarówno w obiekcie jak i na plaży,dawało szansę zarezerwowania leżaków od godz. 5.15.A to uciążliwe. Także brak przestrzegania zaleceń sanitarnych. ( dystans,maseczki),dawało poczucie braku bezpieczeństwa sanitarnego.
3.5/6
Ewa, Poznań 04.07.2019
Tygodniowy pobyt wypoczynkowy
W IBEROSTAR Bellevue spędziłam tydzień w dniach 13-20 czerwca. Jest to rozległy, trzyblokowy kompleks hotelowy, z czterema basenami różnych wymiarów i prywatną plażą. Klienci Rainbow mieli chyba najlepsze zakwaterowanie, w Bloku A Terrasse - był położony najbliżej morza, z pięknym widokiem z tarasu na zatokę i teren rekreacyjny (baseny, korty tenisowe). Klienci innych biur narzekali na odległości i wieczorny hałas imprez rozrywkowych. Pokój niewielki, ponieważ zamówiłam jednoosobowy, z miniaturową łazienką - brakowało półki na kosmetyki, bo po prostu nie było na nią miejsca. Wielkim mankamentem był brak wody pitnej w pokoju, na powitanie stała litrowa butelka wody mineralnej, a później trzeba było prosić o nią w restauracji. Ale można było kupić w sklepikach poza Hotelem, w cenie zbliżonej do naszych. Jedzenie w formule all inclusive bardzo dobre, w formie bufetu + dania ciepłe prosto z płyty, serwowane przez kucharzy. Duży wybór świeżych jarzyn i owoców, a w weekend "frutti di mare": krewetki, kałamarnice, małże, na zimno i na ciepło. Do posiłków były trzy rodzaje wina, w ekspresie bardzo dobra kawa, plus różne ciasta, lody, itp. Obsługa hotelu uprzejma,przyjazna i pomocna w rozwiązywaniu problemu jeśli taki się zdarzył. Niestety jeden duży minus, wpływający na ogólną ocenę: problem ze zdobyciem miejsca na basenie - walka o miejsca zaczynała się wcześnie rano, po godz. 9:00 już był kłopot ze zdobyciem leżaka. Do tego niektórzy goście rezerwowali miejsca kładąc ręczniki na leżakach, a później znikali na kilka godzin, prawdopodobnie przenosząc się na plażę. Ale ten problem jest powszechny wszędzie w Europie, a także poza Europą. Wyjeżdżając podniosłam ten problem w ankiecie pobytowej hotelu. W niektórych krajach służba hotelowa obserwuje zarezerwowane miejsca i po określonym czasie nieobecności zwyczajnie zbiera pozostawione rzeczy i wrzuca je do jednego worka. Myślę że Iberostar Bellevue także powinien starać się ten problem rozwiązać, bo to obniża ocenę pobytu.
3.5/6
Beata 14.09.2015
Hotel średniej jakości
Na ogólną ocenę hotelu najbardziej zaważyła ilość leżaków i miejsce przy basenie. Nie po to jedzie się na wakacje by wstawać o 6.00 rano, by rezerwować leżaki. Ogólnie bardzo tłoczno. Jeżeli ktoś lubi ciszę i spokój to na pewno nie ten hotel (bynajmniej nie w lipcu i sierpniu). Ktoś powie, że można iść na plażę (10 euro za komplet). Leżak koło leżaka.