Opinie klientów o Montenegro

3.9 /6
188 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
3.8
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Wyżywienie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Sylwia Ch. 26.08.2022

HOTEL PORAŻKA !!!

Pobyt w hotelu na objazdówce . Zwiedziłam mnóstwo miejsc ale takiego CHAMSTWA od obsługi hotelu i zaprzyjaźnionej z nimi plaży w życiu nie widziałam. Potrafili na nas krzyczeć,rzucać krzesłami (gdy przesunęło się krzesło z innego stolika) , żebyśmy "wyszli" z plaży(po godz.18-tej zamykają plażę) usłyszeliśmy bluźnierstwa we wszystkich językach (oczywiście tych ,które oni tylko tolerują czyli: czarnogórski,serbski,kosowski,albański,ruski..po angielsku z nimi się nie dogadacie). Na koniec pobytu już przestałam brać napoje z baru (należał się jeden do obiadokolacji) bo KRZYCZELI za nami ,że mamy brać tylko jeden... .Z basenu nie korzystaliśmy bo baliśmy się,że nas będą siłą wyciągać o 12-tej i 18-tej (przerwy techniczne basenu MASAKRA ) .Pokoje mieliśmy czyste ale łazienka DRAMAT !!! w życiu tak się nie brzydziłam wejść pod prysznic (oczywiście jak była woda,której codziennie brakowało) .Nie rozumiem jak takie renomowane biuro Rainbow może mieć taki hotel w swojej ofercie .PORAŻKA !!!!!

1.0/6

Ogromne rozczarowanie 30.07.2022

Czytajmy komentarze pod ofertą!

Zainteresowani odpoczynkiem w Czarnogórze zdecydowaliśmy się na wybór hotelu Montenegro w Canj. Jeżdżąc po wielu innych miejscowościach (i w Polsce i poza Polską) mieliśmy styczność z naprawdę różnymi warunkami jeżeli chodzi o nocleg. Z reguły nie mamy dużych wymagań - podstawowym kryterium zawsze jest czystość i łazienka w pokoju (to tyle). W przypadku hoteli były to zawsze 3* , ewentualnie hostele czy prywatne mieszkania. Nigdzie jednak nie byliśmy tak niezadowoleni jak w hotelu Montenegro. Zarówno w hotelu jak i w całej miejscowości naprawdę wiele rzeczy nie było ok. Przed samym wyjazdem widzieliśmy ze 2-3 negatywne komentarze pod tą ofertą, jednakże niezrażeni nimi pojechaliśmy z myślą, że przecież my nie mamy aż tak dużych wymagań i będzie ok - to był nasz błąd. Poniżej wyjaśniamy dlaczego. Wiele z tych rzeczy, które opisaliśmy przeczytaliśmy w trakcie pobytu zagłębiając się w resztę komentarzy, jak widać wszystko dalej aktualne. Obiektywnie patrząc, jeżeli ktoś ma możliwość to naprawdę lepiej dopłacić kilkaset złotych i wybrać się do innego hotelu, w zupełnie innej miejscowości.

1.0/6

Anna 22.07.2019

Nigdy więcej!

Nie mogę ocenić hotelu Montenegro , ponieważ widziałam go tylko z zewnątrz , oraz restaurację. Zakwaterowano nas w Wili Aleksandra , która nie miała nic wspólnego z hotelem , natomiast restauracja to stołówka zakładowa z czasów PRL-u - kolejki , zimne i ohydne jedzenie!

1.0/6

Ryszard, Opole 26.07.2022

5089987

Ogólnie mało atrakcyjny pobyt w hotelu Montenegro. Cena wczasów nieadekwatna do warunków wypoczynku. Hotel powinien mieć dwie gwiazdki. Pokoje brudne nieremontowane, wyżywienie monotonne, tłuste i niesmaczne. Plaża brudna, niestety płatna. Ogólnie należy stwierdzić, że ze względu na warunki pobytu szanująca się firma turystyczna (a za taką mamy firmę Rainbow) powinna zweryfikować cenę wczasów w hotelu Montenegro w Czarnogórze.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem