Opinie klientów o Montenegro

3.9 /6
188 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
3.8
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Wyżywienie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Grzegorz, Lublin 24.08.2022

Hotel nie do polecenia

Hotel Montenego nie spełnia współczesnych standardów. Gwiazdki nie przedstawiają jakości hotelu. Nasz pokój był bardzo mały i brudny. Łazienka brudna, zagrzybiona a z kanalizacji wydobywał się charakterystyczny fetor. Mimo otwartego okna tego smrodu nie udało się zlikwidować. Dodatkowo pobyt utrudniały okresowe lecz częste i regularne braki bieżącej wody. Po interwencji zmieniono nam pokój na nieco lepszy i czystszy. Stołówka też pozostawiała wiele do życzenia. Bardzo mała lada była przyczyną wiecznych kolejek po dania. Obsługa czujnie obserwowała i nadzorowała kto, co i ile jada. Niedyskretne zachowanie obsługi było bardzo krepujące. Jedzenie, w moim poczuciu było dość dobre a ilości wystarczające. Hotel nie zapewnia serwisu plażowego. Ponoć można wykupić leżaki na recepcji lecz nigdy nam się to nie udało. Prezentowane powyzej zdjęcie nie jest zdjeciem z tego hotelu.

1.0/6

Violetta 19.07.2023

Nieciekawy hotel

Hotel oferuje czysty i klimatyzowany pokój z lodówką i niestety wraz z wyjściem z pokoju lodówka wyłącza się i rozmraża a w malutkiej łazience przez cały czas pobytu bardzo mocno unosił się odór z rur kanalizacyjnych. Pomoc przyszła natychmiast po zgłoszeniu problemu, ale polegała na przykryciu folią odpływów. Chwilowo problem znikał ale był to dość uciążliwy smród unoszący się w całym pokoju Obsługa w hotelu i na stołówce wymaga bardzo dużo do poprawy niezbyt uprzejmi i stołówka odbiegająca od jakichkolwiek standardów, miejsce gdzie pobierało się posiłki bardzo malutkie dostępny tylko jeden ekspres do kawy i do napoi .Jedzenie zawsze zimne i twarde ,niesmaczne , bardzo mały wybór przy śniadaniu . Brak owoców i soków. Głównym problemem były ogromne kolejki do posiłków tak naprawdę to raczej nie polecałabym tego hotelu ze względu na łazienkę i stołówkę.

1.0/6

TATSIANA, Warszawa 16.09.2022

Najgorszy hotel w moim życiu

Okropne jedzenie , po prostu dramat, jest skudne, przedstawione na jednej małej linii wraz z ekspresem do kawy. Zawsze jest kutnia, bo nie jest jasne, kto stoi przy kawie, kto stoi przy jedzeniu. Okolica jest brzydka, góry śmiecia o bok Hotelu. Nawet nie zasługuje i 2 gwiazdki

0.5/6

Anna 23.07.2022

Pobyt z nastolatkami lipiec 2022

Pokoje czyste i dobra klimatyzacja to jedyne plusy tego obiektu. Cała reszta to koszmar. Zdjęcia oferty nie pokrywają się z rzeczywistością. Łazienki zagrzybione i śmierdzące, balkony brudne w ptasich odchodach. Widok z balkonu na blaszane dachy i architekturę przypominającą baraki za czasów PRL. 4 piętra bez windy, budynek 3* nie został pokazany w ofercie biura. Basen przez większość pobytu nieczynny, a w godz. 12-15 zakaz kąpieli. Jak będą łaskawi, to pozwolą korzystać również gościom z 3*. Obsługa traktuje gości, jak intruzów, krzyczą, wyganiają z basenu i z restauracji, zabraniają wszystkiego. Stercza nad talerzami i pilnują, czy ktoś nie ukradnie 2x napoju , czy banana- jedyny owoc dostępny max 2 razy na tydzień. Posiłki dramat!!! Chyba, że ktoś lubi chleb w jajku czy kaszę z jajkiem. My nie korzystaliśmy ze śniadań bo nawet pieczywo było fatalne, jeden rodzaj chleba, żadnych bułek, płatków, mleka itp. Plaża brudna, wszędzie pety i śmieci, za leżaki trzeba płacić. Okolica nieciekawa, żeby coś zobaczyć trzeba wykupić wycieczki. Szczerze nie polecam, jeżeli nie chcemy sobie zmarnować urlopu na kłótnie z obsługa kelnerska i recepcja. Byliśmy świadkami, jak manager omal nie pobił starszego Pana, a recepcjonistka na uwagi gości pokazała palcem, gdzie mają się udać, jak się im nie podoba. Wifi i tv też nie zawsze jest, my byliśmy pozbawieni przez dobę.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem