Opinie klientów o Playa Bachata Resort

5.1 /6
1334 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Mirosława Koj 24.03.2022

Fatalny hotw

Brud, ścieki z szamba płyną no Atlantyku na plaży smród szamba. Mętna od ścieków woda na plaży . Niemiła obsługa w restauracji. Niedomyte naczynia i sztućce. Wiele osób uległo zatruciu pokarmowemu. Ja również ale nie byłam jedyna.

0.5/6

Radosław, Maleczyńskich Ewy i Karola 5 18.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

porażka

ciągły brak ciepłej wody w hotelu, brak prądu co kilka dni, brudne naczynia, popsute ekspresy do kawy, brud w pokojach, smród stechlizny wszędzie. plaża, animacje, położenie OK nie dla rodzin z dziećmi

0.5/6

Anna 06.07.2021

Nigdy więcej!!!

Zacznę może od plusów, bo jest ich mało. Hotel jest pięknie położony, a obsługa jest w większości serdeczna i pomocna, poza zespołem animacji, który zasadniczo jest skupiony na sobie. Na tym plusy się kończą. Hotel jak opuszczony - stary, brudny, pokoje koszmarne, meble stare, połamane, śmierdzące, robactwo. Restauracja to hala stołówkowa. Leżaki stare, brudne i połamane, łazienka nie do przyjęcia. Ogólnie hotel brudny, robiący wrażenie zaniedbanego, opuszczonego, w którym ciężko znaleźć choć jedną działającą i niezniszcznoną rzecz.

0.5/6

EWA, WARSZAWA 06.10.2021

WIELKA PORAŻKA BRUD brudem poganiał

Ten wyjazd to koszmar, który odczuwany po dziś dzień 😡 Po przyjeździe do hotelu Playa Bachata Resort i odczekaniu w dużej kolejce do rejestracji otrzymaliśmy klucze do pokoju. Po wejściu do przydzielonego pokoju w dniu przyjazdu buchnęła stechlizna. Nie wiem co znajdowało się pod łóżkiem bądź w wezgłowiu wiklinowym ale na trzy dni przed zakończeniem pobytu spałam na krześle. W nocy obudził mnie chrobot i potrząsanie wezgłowiem. Do tej pory nie wiem co to było czy ale nie miłe wrażenie pozostało. Ręczniki słabo wymieniane te z przyjazdu przetrwały około 4 dni W restauracji brud brudem poganiał !!!! Pilnowano przy wejściu aby mieć maseczkę i to jest Ok Natomiast osobiście widziałam jak Pan obsługujący gości wysmarkał się w maseczkę poprawił i dalej przystąpił do obsługi. Podczas każdych posiłków brakowało sztućców nie mówiąc o serwetkach. Brakowało obsługi do jakichkolwiek napojów a nie można było pobierać samemu. Brakowało filiżanek do herbaty kawy Czasami do zakończenia jedzenia nic nie piliśmy. Brudne paskudne talerze ślizgały się w rękach ludzie i tak je brali bo ich brakowało . Naczynia tace w których były serwowane jedzenie były śmierdzące i nie domyte. Pomidory się ślizgały w nie mytych naczyniach. Grillowane mięso zawsze twarde ryby śmierdzące. Owoce podane na śmierdzących tacach . Obecnie jeszcze obydwoje z mężem odczuwamy skutku zatrucia pokarmowego przez trzy dni mieliśmy biegunkę a minął już tydzień od powrotu. W dniu 29 września po powrocie do Warszawy zgłosiłam na massagera do dwóch Pań rezydentek żądanie kontroli restauracji w hotelu po dziś dzień cisza.Wymóg noszenia maseczki w lobby w barach okey ale mycie rąk przez personel nie był przestrzegany brak higieny. Sama osobiście widziałam (służę zdjęciami) jak w barze personel rękoma po kilka razy otwierał brudny kosz na odpady po czym podawał drinki. Czasami a nawet bardzo często napoje wino piwo było podawane z łaski . Zdarzyło się że rzucono mi kubkiem na zasadzie ,,masz,,Na plaży połamane brudne leżaki pilnowano maseczek na terenie hotelu a leżaki nie dezynfekowane. Po zajęciu miejsca na leżaku składał się w pół. Ogólnie teren czysty. Kubki plastikowe wielorazowe w barze śmierdzące. Cały tydzień polowaliśmy na karalucha i na szczęście w ostatnim dniu udało się nam go zabić i zostawić koło sejfu w szafie. Po pobycie z hotelu przede wszystkim zatrucie pokarmowe. Brak miłej obsługi Brak organizacji co do obsługi. Poniżej szczegóły. Osobiście za tak wydaną dużą kwotę za tygodniowy pobyt dla dwóch osób to jakaś porażka. Co roku wyjeżdżamy przeważnie do Grecji lub Turcji ale nie spotkaliśmy się z tak kiepskim pobytem . Nie ukrywam że cała moja recenzja będzie podana do publicznej wiadomości tak aby przestrzec ludzi i mogli nie chorować. Zostanie również złożona reklamacja do biura podróży Raibow. Oprócz tego wyjazd w dniu bukowania przeze mnie (posiadam print screena) kosztował o wiele mniej ale zanim do mnie oddzwoniono wzrósł. W przed dzień wyjazdu różnica w cenie dla dwojga to kwota 1600,00 zł Co roku korzystam z Państwa usług. Tegoroczne bukowanie wyjazdu do hotelu Playabachata Spa Resort to totalna pomyłka. Dziwię się że biuro Raibow nadal posiada podpisaną umowę z tym hotelem i proponuje tak dużej ilości osób pobyt. To jest poprostu spęd. Brak gości z Europy Zachodniej o standardowych wymaganiach tylko Polacy Rosjanie i miejscowi
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem