Opinie klientów o Playa Bachata Resort

5.1 /6
1280 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Olga, --- 17.04.2022

Piękny ogród palmowy, bardzo zła oferta gastronomiczna

Bungalowy położone w pięknym ogrodzie palmowym i na tym kończymy pozytywy. Jedzenie w hotelu bardzo złe i monotonne ciągle to samo. Restauracje ala carte to jakiś żart. Jedzenie ze stołówki podane trochę ladniej. Zero kuchni regionalnej poza smażonymi platanami, brak owoców morza mimo położenia hotelu, nie działającą połowa barów. Pobyt ok bo pogoda dopisała i ilość palm przewyższająca oczekiwania natomiast na pewno nie polecam na dłuższy pobyt. Brak reklamowanych butelek z alkoholem w pokojach.

2.5/6

Kamil 28.03.2022

Udany urlop - nie w playa Bachata

Spędziliśmy w Playa Bachata 2 dni po czym przenieśliśmy się do Senatora (za dopłatą). Wszystkim którzy mają wątpliwości przed wyjazdem to różnica między tymi obiektami jest spora. Jeśli ktoś oczekuje spokoju, odrobinę luksusu i komfortowego wypoczynku to proszę NIE wybierać Playa Bachata. Uważam również, że cena regularna pobytu w hotelu Bachata jest niestety bardzo zawyżona. Odbyliśmy również 2 wycieczki fakultatywne i uważam, że warto. Bartosz rezydent, który im przewodniczył bardzo ciekawie opowiadał o historii i dużo można się było dowiedzieć. Generalnie wycieczki dobrze zorganizowane i warto zobaczyć Dominikanę również poza hotelem.

2.5/6

Robert 22.12.2019

Tragedia

To był mój 4 pobyt w dominikanie , najgorszy. Jedzenie, plaża , obsługa restauracji , dno ,czerwona flaga przez cały pobyt, brak ratowników, praktycznie na całej długości hotelowej po wejściu do wody kamienie. Weekend inwazja tubylców , dosłownie . Miłe i kompetentne rezydentki w szczególności Diana. Świetna obsługa podczas lotu. Zmieńcie hotele na te w Bayahibe .

2.5/6

Dawid 12.11.2022

Słaby hotel dla niewymagających

Raczej nie poleciłbym tego hotelu. Z zewnątrz ładny, względnie zadbany choć wiele elementów wymaga już naprawy. Pokoje duże, niestety brudne i zaniedbane. W pokojach utrzymuje się nieprzyjemny zapach stęchlizny, a zagrzybiała klimatyzacja nie poprawia sytuacji. Drugiego dnia w pokoju pokazały się dwa karaluchy i mrówki, choć to może być kwestia klimatu... Wanny z poprzedniej epoki zdecydowanie wymagają wymiany. Łóżka duże i wygodne, balkony przestronne. Plaża czysta i piękna, mnóstwo palm i zieleni. Woda czysta i ciepła. Panowie ogrodnicy bardzo mili, chętnie sprzedają pyszne świeże kokosy - polecam. Największym minusem hotelu było jednak słabe jedzenie i mały wybór dań, śniadania względnie ok. Do wyboru świeże omlety, naleśniki, owoce, ciastka i dobra kawa, niestety śmierdzące warzywa sery i wędliny. Obiady nijakie, dania mięsne często niedopieczone i/lub z kwaśnym zapachem nieświeżego mięsa. Pomimo obecności prawdziwego pieca opalanego drewnem, pizza zawsze była zakalcem przygotowywana z gotowego mrożonego produktu. Kolacje to praktycznie powtórki obiadów, większość czasu byliśmy zawiedzeni. Dwa dni (niedziela i wtorek) miło się zaskoczyliśmy smacznymi daniami. Owoców morza brak. Na plus zasługują świeżo wyciskane soki z owoców do śniadania. Drinki alkoholowe dobre. Obsługa miła i uśmiechnięta.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem