Opinie klientów o Playa Bachata Resort

5.1 /6
1280 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Magdalena, Wołów 19.05.2019

palmy plaża i klimat kolonialny

Piękna, długa plaża pokryta palmami, cudowny kolor wody i styl kolonialny hotelu. To są główne atrybuty tego miejsca. Hotel jest dość stary i przydałoby się odnowienie (zwłaszcza mebli). Jedzenie w miarę ok, Natomiast obsługa dość słaba i nie wyrabiająca się, zwłaszcza w weekendy, kirdy hotel przeżywa nalot miejscowych.

3.0/6

Ania 14.08.2021

Para 08.21

Wszystko byłoby super gdyby nie to okropne jedzenie. MASAKRA .Poza tym przez 4 dni nie działała klimatyzacja i za bardzo nikt z tym nic nie robil

3.0/6

KATARZYNA, SOCHACZEW 10.07.2021

wypoczynek

Niestety jestem rozczarowana hotelem, do tego stopnia, że na miejscu zdecydowaliśmy się zapłacić ( nie mylić z dopłatą), za zmianę hotelu. Stan łazienki oceniam na poziomie 1, a nie 4 gwiazdkowego hotelu, niestety musieliśmy spędzić tu jedną noc. Wyżywienie - mi wystarczyły owoce więc nie będę się wypowiadać, natomiast nie ma się czym zachwycić podczas tzw kolacji tematycznych. Ogólnie rzecz biorąc Dominikana mnie nie zachwyciła, poza terenem hotelu bardzo brudno. Obsługa na lotnisku nastawiona nieprzychylnie do turysty, na dziesięć godzin lotu rozsadzono nas z mężem zupełnie w osobnych rzędach. Dopełnieniem wszystkiego był na powrocie lot w klasie ekonomicznej. Od PLL LOT oczekiwałabym wyższego standardu w obsłudze. Lepiej byłoby zrezygnować z częstowania pasażerów tym co nazwano posiłkiem i się nie kompromitować. Każdy z nas zrozumiałby, że posiłek należy zapewnić sobie we własnym zakresie, bo to klasa turystyczna.

3.0/6

Mariola 08.05.2022

Podwójne standardy

Przyjemny hotel w karaibskim stylu. Bardzo ładna plaża z palmami. Pokoje duże z tarasem, codziennie sprzątane. Lodówka z napojami uzupełniona 3 razy podczas 2 tygodniowego pobytu. Same łazienki wymagają już odświeżenia - zaniża to ogólną ocenę pokoju. Jedzenie po prostu przeciętne, czyli można się najeść ale nie ma nic szczególnie wyróżniającego się w smaku. Rzeczy z menu śniadaniowego, obiadowego i kolacyjnego w 70% to te same potrawy (te same owoce, warzywa, makarony, przekąski).Sam pobyt oceniałbym ogólnie bardzo dobrze, gdyby nie przejawy wszędzie obecnej dyskryminacji przez obsługę hotelu (czego nie mogę pominąć!) względem nie miejscowych (lokalnych) turystów. Przejawia się to zarówno w poziomie i kolejnością obsługi jak i brak pewnego rodzaju świadczeń i usług. Miejscowi obsługiwani są po prostu inaczej (Dla przykładu ustawiałam się do kolejki w barze jako pierwsza a byłam obsłużona jako 8, brak limonki i mięty do do drinków dla turystów zagranicznych, gdyż ponoć się skończyły, ale ślą kolejnej osoby „lokalnej” już są tak samo jak chowanie niektórych z alkoholi po ladą). Sprawiało to, że momentami czułam się po prostu źle, tracąc zadowolenie z pobytu. Dla miejscowych obsługa była miła, dla turystów zagranicznych już nie koniecznie. Elementów dyskryminacji nie odczuwałam od samym miejscowych gości, jedynie od obsługi hotelu. W przypadku naszego pobytu tj. przełom kwietnia i maja, na weekendy przyjeżdzają osoby z Dominikany. Hotel jest przepełniony, zdążały się 1-1,5 h kolejki do restauracji (wolałabym ten czas wykorzystać inaczej na urlopie) a finalnie i tak braki jedzenia na obiad czy kolacje. Hotel nie do końca dobrze sobie radzi przy większym obłożeniu. Na duży minus brak czynnych wszystkich barów. Podczas mojego pobytu były czynne jedynie 2 bary z bodajże 4. Udając się na plaże musiałam zabierać wodę w butelkach z baru, aby już nie cofać się kilkuset metrów do baru. Jest to duży minus - wiadomo człowiek opalać się potrzebuje nawodnienia a przy takim nagrzaniu tak długa podróż do baru to wyczyn. Bary bliżej plaży są nieczynne - otwierane jedynie na przyjazd miejscowych. Snack bary też są czynne raczej, gdy przyjeżdzają Dominikańczycy. W normalny dzień są to raczej po przekąski które zostały ze śniadania. Ciężko to nazwać all inclusive, raczej po prostu nieuprzątnietną restauracją po porannym posiłku. Można się w tym czasem pogubić, kiedy będzie czynny dany snack bar czy bar. Z rozpiski w hotelu wynika co innego niż występuje w praktyce . Niestety to nie tylko moje odczucia, ale wszystkich Polaków z którymi przebywałam w hotelu i z którymi wymieniłam opinie. Odpowiednie uwagi zostały zgłoszone do rezydenta (zrobiło to sporo osób z naszego turnusu). Sam hotel jak podkreślam jest dość przyjemny, ale ma podwójne standardy jakości obsługi i standardów oferowanych usług oraz nie do końca radzi sobie z większą ilością gości.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem