Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
1.5/6
MIROSŁAWA, ROGOŹNIK 11.07.2019
Zły hotel
Witam, w czerwcu 2019 roku odbyliśmy podróż do hotelu Playa Bachata. Miały to być wymarzone wakacje w raju w dobrym hotelu. Okazało się, że był raj ale nie w dobrym hotelu. Podczas całego pobytu nie skorzystaliśmy z kąpieli w basenie hotelowym z uwagi na pływające śmieci w basenie oraz potwornie śmierdzącą wodę moczem, sytuacja spowodowana była kąpielą innych uczestników w ubraniach, w tym w skarpetkach oraz spożywaniem posiłków w basenie oraz piciem napoi w plastikowych kubeczkach w basenie. W restauracji hotelowej panował brud, brak przygotowanych stolików dla gości, około godziny 14:20 w porze obiadowej najczęściej nie było już jedzenia albo były totalne resztki nie uzupełniane. Zachowanie innych uczestników (wczasowiczów) w hotelu było skandaliczne, tj. pakowali jedzenie (posiłki, owoce, desery) do plastikowych pojemników. Zgłaszaliśmy praktycznie codziennie te problemy obsłudze hotelowej, która twierdziła, że nic nie może z tym zrobić.
1.5/6
Zofia, Mnich 13.02.2020
Ocena hotelu
Witam , trzymajcie się z daleka od tego hotelu. Byłam w nim razem z mężem od 30.01-11.02 2020 , samo umiejscowienie hotelu super, pokoje bardzo duże - niestety śmierdzi w nich pleśnią i grzybem - to jeszcze mozna wytrzymać . Najgorsze jest jedzenie - jest nie świeże wręcz zepsute ( warzywa , owoce nie wspomnę o rybach i mięsie . Razem z mężem do dzisiaj jesteśmy chorzy , po powrocie trzeba było pójść do lekarza i zażywamy przepisane leki , jeśli nie przejdzie do tygodnia to trzeba będzie zrobić dodatkowe badania. W takcie naszego pobytu było tam wielu Polaków i rozmawiając z niektórymi usłyszeliśmy że również mają problemy żołądkowe.
1.5/6
Rodzina z dziećmi 02.01.2019
Opis oferty nie adekwatny do tego co na miejscu
przydział pokoi trwał 4 godziny, rezydentka nie pomocna nastawiona tylko na sprzedaż wycieczek na zgłaszane problemy „proszę sobie załatwić w recepcji”
1.5/6
Małgorzata, Łódź 27.07.2021
Kiepski hotel
Pierwsze wrażenie okropne, nieprzyjemny zapach w pokoju, zepsuty sejf, brak ręczników, dostarczono je dopiero wieczorem, mimo naszej interwencji a przyjechaliśmy ok południa, więc po długiej podróży jest to produkt niezbędny. Następnego dnia zmieniliśmy pokój ale chodziliśmy kilka razy do recepcji. W nowym miejscu najpierw zapchała nam się toaleta, potem zepsuła spłuczka i wierzcie mi, to było wielkie wyzwanie aby naprawili nam to wszystko. Panowie przychodzili, patrzyli, mówili zaraz wracam i znikali. Wymiana baterii w pilocie TV zajęła 2 dni i trzeba było przypominać kilka razy. W weekendy był najazd Dominikańczyków z całymi dużymi rodzinami i trzeba było walczyć o miejsce w restauracji i talerze. Dominikańczycy zachowywali się bardzo głośno wręcz wrzaskliwie czasami do 4 rano, więc były problemy ze snem.Wspomnę jeszcze tylko, że samolot opóźnił się o kilkanaście godzin a rezydent gdy był najbardziej potrzebny po prostu zniknął.