Opinie klientów o Playa Bachata Resort

5.1 /6
1280 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Piter 12.08.2021

TRAGEDIA!

W hotelu spędziliśmy dwa tygodnie. Nie wiem, jak tam było wcześniej, ale aktualnie to hotel, w którym oprócz lokalnych turystów z Dominikany nie ma już nikogo, oprócz Polaków, którzy jeszcze dadzą się naciągnąć na ten żenujący hotel! Od 12 lat latam do Dominikany, ale takiego koszmaru jeszcze nie przeżyłem. Jedzenie, oprócz owoców tragiczne. Znaczna większość miała kłopoty żołądkowe, a dwie osoby wylądowały w szpitalu z poważnym zatruciem! ! Dobrze, że wziąłem leki i reanimowałem część naszej załogi z PLL LOT, bo chyba nie wrócilibyśmy stamtąd nigdy. Klimatyzacją ciągle się psuła. Przez 4 doby nie było jej wcale. Wyobraźcie sobie noc w pokoju przy 38 stopniach z dwuletnim dzieckiem! Tubylcy będący w hotelu kradną wszystko na potęgę i jest ich już znaczna większość. Mi zginęły okulary za 200 euro, żonie spodnie, sąsiadom czapeczka dla dziecka, pompowane kółko i 2 ubranka dla dziecka. Pokoje zaniedbane i brudne. Pochwalić muszę jedynie rezydentkę Kasię, która robiła co mogła, ale i tak jej interwencje hotel miał gdzieś! Gdyby nie wycieczki z Kasią, to bym tam zwariował. To niestety aktualnie hotel 3* TYLKO dla lokalnych turystów z Dominikany i to na prawdę nie tylko moja opinia, ale większości gości, którzy byli z nami!

0.5/6

Madzia 14.01.2019

Koszmarne Karaiby

Piszac tą opinię chcę przestrzec kolejnych potencjalnych turystów przed hotelem Playa Bachata Resort. Sam hotel wygląda ładnie, jedzenie smaczne, panie sprzątające starają się. Jednak to nie wystarczy. Hotel, a zwłaszcza pokoje wymagają gruntownego remontu! Zameldowanie gości, którzy dotarli w nocy trwało godzinami. Rezydenta z nami niestety nie było! Obsługa była powolna. Nie dawała sobie rady z taką ilością turystów. Dzieci płakały, a starszym puszczały nerwy. Koszmar! W rezultacie przydzielone pokoje były bez zgodności osób zakwaterowanych. Tak więc zamiany z tytułu brudu, braku łóżek, smrodu wilgoci lub innych powodów trwały prawie do rana. Dla porównania następnego dnia przyjechali turyści z Francji lub Niemiec i sam za kwaterunek trwał około 30 minut, natomiast goście zostali poczęstowani lampka wina. Wspomniałam już wcześniej o smrodzie wilgoci, otóż moi mili :-( wszystkie pokoje śmierdzą wilgocią. Jest to tak uporczywy smród, że wielu z nas bolała głowa. Po jakimś czasie przyzwyczailiśmy się do takich warunków, bo nie mieliśmy innego wyjścia. Po powrocie okazało się, że cała garderoba mimo wielokrotnego prania nadaje się tylko do wyrzucenia. Torby, walizki,obuwie, ubrania , dosłownie wszystko. Obecnie rozmawiamy w/s wystąpienia na drogę postępowania sądowego z tytułu zwrotu poniesionych strat tj.zniszczonej garderoby. Prawdopodobnie będzie to pozew zbiorowy. Niedociągnięć w tym hotelu było wiele. Jestem ciekawa czy ktoś będzie o tym pisał . Z tego co zauważyłam na ostatnim spotkaniu z rezydentem 60% turystow składało reklamacje na ręce rezydenta. Z różnych powodów. Jestem ciekawa jak biuro Rainbow odniesie się do tej sytuacji. Kochani reasumując: Hotel Playa Bachata Resort nie jest wart takich pieniędzy. Bo straty są o wiele większe.

0.5/6

GRZEGORZ, POZNAN 03.01.2022

Tragedia

Chcieliśmy spędzić Sylwestra w bajkowej scenerii i przyzwoitym hotelu ...podobno 5 gwiazdek lokalnie...To była masakra ... dzisiaj pragniemy tylko poinformować potencjalnych kolejnych klientów którzy mają nadzieję na fajne wakacje aby tego nie robili bo szkoda ich pieniędzy i czasu. Więcej informacji poniżej

0.5/6

Agnieszka, Pajeczno 18.04.2023
Termin pobytu: kwiecień 2023

pobyt od 8 .04-15.04

Niestety długo wyczekiwane wakacje okazały się porażką. Pojawiliśmy się w hotelu ok. godziny 21 zmęczeni po podróży ,ale niestety a tu niespodzianka brak ciepłej wody i klimatyzacji. Pragnę zauważyć , że o niedogodnościach zgłaszałam do recepcji oraz rezydenta przez kolejne trzy dni bez rezultatu. Na czwarty dzień po awanturze w recepcji , dostaliśmy pokój z ciepłą wodą i bez robaków, szczyt luksusu!!!. Taka firma jak Rainbow chyba powinna wiedzić gdzie wysyła swoich klientów ,my nie płacimy groszy tylko konkretne pieniądze , w moim przypadku są to 4 osoby dorosłe. Oczywiście takie cuda tylko z polskim biurem i nie ma na to prawa. Złożę pozew o odszkodowanie i tym razem nie odpuszczę. Tylko polscy turyści mieli problemy z pokojami i obsługą. Rozmawiałam z innymi turystami z innych krajów u nich wszystko było ok. Znowu jesteśmy traktowani jak trzeci świat , ale płacimy więcej niż Amerykanie lub inni. Stanowczo nie polecam , koszmar
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem