Opinie klientów o Dookoła Grecji

5.3 /6
1039 
opinii
Intensywność programu
4.8
Pilot
5.7
Program wycieczki
5.6
Transport
5.4
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Łucja Maria, Koszalin 26.09.2017

slabo

Raczej słabo w porównaniu z innymi wycieczkami, słabe hotele (albo słabe warunki -widok na śmietnik i huk wentylatora, albo w innym hotelu katastrofalna, niemiła obsługa). Brak możliwości spożywania obiadów w innym miejscu aniżeli miejsce wskazane przez biuro (wywożenie na odludzie). Wykupienie obiadokolacji i niejako wymuszenie dodatkowo zakupu obiadu w restauracji - co nie jest uczciwe. W ofercie hotel (studia Karies) w odległości ok.150 metrów od plaży, a były w odległości ok. 240 m. Pani przewodniczka super, ale niestety wiedza, umiejętności (także interpersonalne) nie zrekompensują nie do końca uczciwych praktyk biura

0.5/6

MIROSŁAWA, RUDA ŚLĄSKA 19.08.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Grecja do poprawki

Wycieczka nastawiona na maksymalny zysk (jeden pilot, jeden kierowca, po jednym przewodniku lokalnym) przez biuro Rainbow - stłoczenie 74 osób w jednym, piętrowym, starym autokarze. Skrócony czas zwiedzania poprzez długi czas wychodzenia tak licznej grupy z autokaru czy korzystania z toalety. Zwiedzanie Werginy to była totalna porażka i strata czasu oraz pieniędzy, przewodniczka myliła pojęcia, ponadto tak liczna grupa to katastrofa, gdy my byliśmy przy pierwszej gablocie początek grupy przy siódmej, więc nie wiedzieliśmy nic!

0.5/6

Sebastian, Ożarów Mazowiecki 23.05.2022

Oszustwo

Po przylocie okazało się, że dodatkowe koszty oraz podatek hotelowy zostały zawyżone w odniesieniu do umowy. Pilot stwierdził, że to wytyczne biura, reklamacje można złożyć tylko listownie. Przy takim procederze nieźle zarobią. Sama wycieczka OK choć niektóre śniadania niejadalne.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem