Opinie klientów o Egipt - Potęga Południa

5.3 /6
481 
opinii
Intensywność programu
5.0
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Agnes 06.03.2022

Opinia o wycieczce Potęga Południa

Egipt to piękny kraj ale sama wycieczka była źle zorganizowana. Myślę, że przede wszystkim dlatego, że organizację pozostawiono samym Egipcjanom. Hotel na objeździe słaby i brudny. Statek starty i wszędzie roznosił się zapach ropy, ale nadrabiał jedzeniem i obsługą. Przewodnik słabo przygotowany merytorycznie, kaleczący język polski, który potrafił krzyczeć na polskich turystów przy grupie. Program wycieczki został zmieniony bez pytania uczestników o zdanie.

3.0/6

Paweł, Wrocław 21.12.2023
Termin pobytu: październik 2023

Egipt - Potęga Południa (opinia)

Ilość pozytywnych komentarzy dla tej wycieczki i biura Rainbow jest dla mnie dużym zaskoczeniem. Z natury nie jestem malkontentem i przymykam oko na wiele spraw, ale postanowiłem napisać tę opinię, by podzielić się z potencjalnymi podróżnikami swoimi odczuciami. Po pierwsze - LOTY - od momentu podpisania umowy z biurem nasze godziny wylotu oraz powrotu zmieniały się 3 razy. Przykładowo mieliśmy lecieć rano o 9:30 z Katowic do Hurghady, a finalnie mieliśmy lot ok. 19:00 . Przesunięcia czasowe oraz przystanki na lotniskach spowodowały, że nasz pobyt został skrócony o prawie całą dobę. Jakiekolwiek próby rekompensaty utraconego czasu były zbywane przez biuro formułką, iż "nie mają na to wpływu" Po drugie - HOTEL - Sphinx Aqua Park Resort - DRAMAT! Począwszy od zakwaterowania, które pierwotnie miało mieć się odbyć ok. 16:00, ale w skutek przesuniętych lotów miało miejsce o 2 w nocy. Po dość długiej podróży samolotem oraz autokarem spodziewaliśmy się chociaż butelki wody w pokojach. Nic z tych rzeczy... Mało tego, poziom obsługi i ich podejście do klienta sprawiał, że czuliśmy się jak byśmy byli tam intruzami. Pokoje brudne, pościel nieświeża (zarówno ja jak i moja małżonka dostaliśmy uczulenia po pierwszej nocy spędzonej w tych wspaniałych warunkach), jedzenie 3/10, a serwowany alkohol był paskudny (piwo smakowało jak zmieszana wódka z najtańszym browarem więc skutecznie zachęcono nas do zakupu alkoholu na własny koszt w innych barach). Plaża niedaleko hotelu oblegana przez "naganiaczy" wciskających na siłę cokolwiek, a hotelowe ręczniki rozdawane do plażowania wyglądały jak stare dziurawe szmaty do wycierania podłogi. Internet w hotelu? Działa tylko w recepcji oddalonej od pokojów o dobre 100 m, a sama jakość połączenia na tragicznym poziomie (osobiście nawet nie mogłem sprawdzić swojego maila, natomiast WhatsUp i Messanger to niestety marzenie ściętej głowy). Mieliśmy nadzieję, że nasza przygoda z tym hotelem zakończy się na 2 nocach spędzonych przed Rejsem, ale okazało się, że mieliśmy "przyjemność" wrócić tam na jeszcze jedną noc (o tym później). Po trzecie - WYCIECZKI oraz PRZEWODNIK (Bassim) - korzystaliśmy tylko z jednej fakultatywnej wycieczki (Abu Simbel - będąc w południowym Egipcie to absolutny "must have") natomiast jak wynikało z rozmów z innymi uczestnikami Rejsu - drugi raz nie zdecydowaliby się kupić innej wycieczki fakultatywnej ze względu na nieadekwatną cenę. Przewodnik Bassim 10/10 - poczucie humoru, umiejętność porozumiewaniu się po polsku, sposób w jaki opowiadał o zabytkach, historii i kulturze - rewelacja! :) Co do wycieczek to polecam sprawdzić każdemu, które wycieczki są w cenie pakietu, a które są dodatkowo płatne. REJS i statek - tutaj ciężko jest mi się przyczepić do czegokolwiek: jedzenie bardzo dobre, pokoje czyste, obsługa miła. Jedyny mankament to dodatkowo płatny Internet (wyłącznie na jedno urządzenie). Warto również dodać, że na statku jest zakaz spożywania własnych napojów i wody. Sam program zwiedzania oraz nasze wrażenia oceniam na 4/5. Jest intensywnie, pobudki między 2:00-4:00 w nocy, autokar ok, suchy prowiant nie ma tragedii. Powrót autokarem na północ trwała ok. 11 godzin (brak sprawnej toalety w autokarze, ale kilka postojów po drodze) po czym zameldowaliśmy się we wcześniej wspomnianym hotelu Sphinx (o zgrozo!) na szczęście na jedną noc. Z perspektywy czasu uważam, że strzałem w dziesiątkę było wykupienie dodatkowych dni wypoczynku w Hotelu Palm Royale Resort Soma Bay (10/10, najlepszy hotel w jakim kiedykolwiek byłem) - gdybyśmy mieli wracać do domu od razu po Rejsie, mielibyśmy duży niedosyt i czulibyśmy się bardziej zmęczeni niż wypoczęci. Dodatkowe 3 dni w Hotelu Palm Royal osłodziły nam smak całego pobytu, ale chciałbym tutaj jeszcze zaznaczyć jedną kwestię. OPIEKUN - mieliśmy mieć z nim spotkanie organizacyjne, które się nie odbyło. Do dzisiaj nie wiemy dlaczego ta osoba nie pojawiła się w hotelu. W rezultacie nie mieliśmy żadnej informacji z Rainbow odnośnie spraw organizacyjnych związanych z naszym powrotem. Podczas wykwaterowania nikt nie poinformował recepcji hotelowej odnośnie ponad godzinnego opóźnienia autobusu, który miał nas zawieźć na lotnisko. Reasumując - nastawiliśmy się na dość intensywny program wycieczki, zobaczyliśmy wiele przepięknych miejsc, a wspaniałe wspomnienia zostaną z nami na zawsze, natomiast czujemy ogromny zawód jeśli chodzi o podejście Biura Podróży Rainbow do klienta. Przyznam szczerze, że wystarczająco zniechęciliście mnie do korzystania z Waszych usług, a poziom świadczonych usług pozostawia wiele do życzenia.

3.0/6

RUTOW-FLAKSBERGER, OTWOCK 26.01.2022

Super statek

Bardzo fajna wycieczka jednak szkoda, że nikt nie poinformował mnie że za wycieczki w których nie miałam zamiaru brać udziału muszę zapłacić 225 dolarów. Jestem osobą niepełnosprawną i chciałam potraktować rejs po Nilu jako atrakcję, bo nie mogę dużo chodzić. Skoro nie brałam udziału to dlaczego musiałam zapłacić? Mam też zastrzeżenia do biura podróży i osoby która mnie obsługiwała, bo wiedziała ta pani że nie będę korzystać z wycieczek tym bardziej że na każdym lotnisku jestem pod opieką Asysty właśnie dlatego że mam problemy z poruszaniem się. Uważam że jest to nie w porządku delikatne mówiąc. Na statku było fantastycznie. Bardzo miła i pomocna obsługa. Jeśli ktoś jest nastawiony na zwiedzanie to polecam.

3.0/6

Sang Kil, Lublin 07.08.2022

Nieudana Potega Poludnia

Program wycieczki zostal zmieniony w nocy w autokarze. Pierwszy dzien przeznaczono na transfer do Asuanu, choc mial byc wolny. W umowie byl hotel w Hurghadzie all inclusive' a wywieziono nas 60 km dalej do Safagi. Spalismy 3 godziny I suchy prowiant na droge. Zostalismy zakwaterowani na statku, na ktorym dostalismy obiad I mial sie rozpoczac rejs , po drodze zwiedzanie swiatyni w Kom Ombo, a wieczorem Galabia Party...Nic z tego sie nie odbylo... Statek po ok.100 m ugrzazl na mieliznie ok.14.30. Brak rzetelnej informacji, zwodzenie, wymyslanie coraz wiekszych bredni przez pilota , powodowalo frustracje I niepokoj .Nie wiedzielismy , co robic... O 24 w nocy zadzwonil pilot do pokoi,ze pobudke mamy o 3.30 I wyjazd autokarem o godz.4 do Edfu. Juz o 2 w nocy pod statek podplynela motorowka , z ktorej dochodzil glosny dzwiek silnika , muzyka I smrod benzyny.W pokoju nie dalo sie wytrzymac.Przeskakiwanie przez barierke statku w ciemnosci o 3.30 na mala lodke pozbawiona kola ratunkowego narazalo na szwank zdrowie pasazerow I grozilo wpadnieciem do Nilu.Nadmienie,ze wsrod pasazerow byla osoba niepelnosprawna a trudnosciami w chodzeniu.Mielismy plynac po Nilu 200 km, a przeplynelismy 50 km. Wozono nas autokarem I serwowano suchy prowiant. Reszta wycieczki odbyla sie w prawidlowy sposob.Rainbow powinno uwazac , komu powierza polskich turystow.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem