Opinie klientów o Egipt - Potęga Południa

5.3 /6
481 
opinii
Intensywność programu
5.0
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Mirosław, Warszawa 20.04.2017
Termin pobytu: marzec 2017

Najważniejszy jest pilot

Podczas wycieczki objazdowej najważniejszy jest pilot, który ma decydujące znaczenie na jej ocenę. Nam trafił się Adel Zidan, który najpewniej wywodzi się z miejscowych biur organizujących wycieczki dla Polaków. Świadczy o tym jego komercyjne podejście do zawodu. Zanim dojechaliśmy z lotniska do hotelu zebrał od wszystkich obowiązkowe 145$ mimo, że o 20.00 wyznaczył spotkanie organizacyjne podczas którego można było to zrobić w sposób bardziej cywilizowany. Później było podobnie – przede wszystkim biznes czyli sprzedaż wycieczek fakultatywnych, płyt DVD o historii Egiptu (własna działalność gospodarcza), agitowanie do zakupu kartuszy, wyrobów jubilerskich (od znajomych) czy wreszcie do zakupu wody od kierowcy w cenie 1$ za dwie półlitrówki (średnio w sklepie woda 1,5 l kosztuje 4-5 funtów). Zazwyczaj podczas takich wycieczek pilot mówi tak dużo że czasami tęskni się za błogą ciszą, tutaj było odwrotnie – trzeba było czekać na informacje od pilota, ale tak już maja przewodnicy komercyjny. Tylko zapytany odpowiadał na pytania dotyczące zwyczajów, codziennego życia czy innych ciekawostek z życia Egipcjan. Osobnym problemem była jego znajomość języka polskiego. Była wystarczająca w autokarze, gdzie było dobre nagłośnienie i można było się domyślić wyrazu którego się nie zrozumiało a było ich trochę. Pan Adel nie wymawia spółgłosek i podczas zwiedzania, gdzie nie zawsze można stanąć blisko przewodnika były duże problemy żeby zrozumieć co mówi. Wystarczyło zgubić jeden wyraz kolejnego nie zrozumieć i klops. Przykład - „podzim” oznacza „pod ziemią” ale wiem to dopiero teraz. Podczas sprawdzania obecności gdy okazało się że nie potrafi wymówić większości nazwisk sprawdzał nas numerami pokojów. W czasie przejazdu z Assuanu do Hurgady który trwał ok. 9 godzin nie odzywał się prawie wcale – dla niego było już po wycieczce więc po się wysilać. Rozdał ankiety i na tym zakończył działalność. Był to najgorszy pilot jakiego spotkałem dotychczas a ponieważ to moja pierwsza wycieczka z Rainbow nieprędko kupię tutaj następną.

2.5/6

Maria 10.08.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Toksyczna wycieczka

Toksyczna, mimo, że miała być super - przez pilotów i Polaka - można nazwać złodzieja. Mieliśmy tylko miejscowych pilotów - Shayeba i Nagiego, ale ślepy Shayeb odwrotnie postawił znaczki przy płaceniu za wycieczki fakultatywne. Moje wymarzone Abu Simbel wpisał panu Kazimierzowi siedzącemu za mną w autokarze, a mi zaznaczył wioskę nubijską, którą wykupił Pan Kazimierz, na którą nigdy nie chciałam jechać. Ja tego nie zauważyłam, ale pan Kazimierz tak i to wykorzystał. Zostałam w środku nocy wyrzucona z autokaru z wycieczki do Abu Simbel, byłam straszona policją przez pilotów... .Nie życzę nikomu takich przeżyć! Dla pilotów było ważne, że jak mówili "kasa się zgadza", a ja jestem oszustką. Prosiłam Polaków z autokaru o pomoc, ale.. jak napisał Mickiewicz - były to szkieletów ludy... . Nikt się nie odezwał, a niektórzy razem z panem Kazimierzem ponaglali do odjazdu(!). Nawet jak ten człowiek oficjalnie śmiał się później przy posiłkach, ze mnie oszukał - nikt nie stanął w mojej obronie - wręcz przeciwnie, zostałam zbluzgana za przeszkadzanie im w wypoczynku... . Uważajcie więc Państwo, kto jest Waszym towarzyszem podróży... . Ja pytałam, kilka razy w autokarze do Abu Simbel, bo wszyscy wiedzieli, ze za wycieczkę zapłaciłam: "Wy jesteście Polacy???? " Ale była cisza... - bez serc, bez ducha... . Potem też, a nawet jak napisłam niektórym przeszkadzałam podejmując próbę wyjaśnienia pomyłki pilotów. A piloci? Jeszcze wielokrotnie ośmieszyli mnie publicznie... co prawda reakcja współtowarzyszy z wycieczki była wtedy prawie taka sama, czyli "bez serc i bez ducha" ( i bez oklasków na koniec dla pilotów - cisza), ale co z tego? Ja w Kairze już byłam - pojechałam tam dla Abu Simbel - zapłaciłam, za nie i ... . Resztę dopiszcie sobie Państwo sami - ja po tej wycieczce do dzisiaj czuję tylko gorycz. Pan Kazimierz się tylko śmiał, a piloci uciekali od konfrontacji z nim !!!! Napisałam skargę do biura, nie prosząc o rekompensatę, opisałam tylko zdarzenie... . I co? Jakbym słyszała tych pilotów... "pani za wycieczkę nie zapłaciła" - z potwierdzeniem rezydentki z Hurghady (której ani minuty nie było razem z nami) w ich obronie - a pro po - ta pani wnioskuję kazała im zadzwonić na policję... . Tak naprawdę - nie widziałam osób zadowolonych z jakiejkowiek wycieczki fakultatywnej... .

2.5/6

Grazyna, CIECHANÓW 08.12.2022
Termin pobytu: listopad 2022

Trzeci mój Rejs po Nilu

Trzeci mój Rejs po Nilu, Pierwszy co prawda z Biurem Rainbow ale najbardziej nieudana impreza w ciągu moich 20 lat podróży. Zaczęło się od Hotelu Paradise w Safadzie. Miał być hotel Royal Beach lub podobny. Jeśli Hotel w Safadze jest podobny do Royal Beach w Hurghadzie ,to gratuluje oceny i porównywania tych dwóch. Dwie noce spędzone w tym Hotelu to walka całe noce z komarami , które pogryzły nas dokładnie i nie tylko nas. Jak powiedzieliśmy przewodnikowi to ostatnią noc zakwaterowano nas w tym hotelu w innych pokojach, ale u nas "coś " chodziło po kotarach a sąsiad z naszej grupy stwierdził,że karaluch chodził po telefonie w jego pokoju. Na statku w 2 dniu pobytu wybuch pożar . Gryzący dym dał się nam we znaki, dobrze ,że nas ewakuowano, bo nie wiem jak by się to skończyło. Zamieniono nam statek z luksusowego 5 Gwiazdek na stary 3 gwiazdki z maleńkimi kajutami. Oprócz tego straciliśmy kilka godzin na pakowanie się i jadąc do drugiego statku około godziny autobusem wzdłuż Nilu nie płynąc. A to przecież miał być Rejs po Nilu. Program ciekawy, dużo wycieczek oczywiście "fakultatywnych " przy wpłacie za pakiet 225 Dolarów. Kilka uwag odnośnie przewodnika, który może miał wiedzę, ale w tym tłumie, wycieczka obok wycieczki nie słychać było co mówi, bo na tej wycieczce nie było słuchawek. Oprócz tego ,że grupa była wiekowo 50 + przewodnik gonił nie patrząc na resztę.Nie zgłaszaliśmy uwag podczas wycieczki , bo na rejsie nie odbierała telewizja, telefony nie mówiąc o internecie na terenie całego Egyptu. Na zakończenie cały dzień jechaliśmy autobusem w , którym głównym zapachem był zapach z autobusowej toalety. Myślę za wszystkie niedogodności , stres w czasie pożaru, niedogodności po zmianie statku, niedogodności w Hotelach, autobusie - to właśnie nam należy się Voucher na następny wyjazd, żebyśmy nie pisali skargi na Biuro Rainbow i nie zrezygnowali z dalszych wycieczek z tym Biurem, o czym mówili inni uczestnicy tego " koszmarnego " Rejsu po Nilu. Z poważaniem Grażyna i Zdzisław

2.5/6

MONIKA, DABROWA GORNICZA 28.11.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

safari

Ogólnie safari jest ciekawe ale niestety nie zgadza się z opisem. Wioska pokazana na zasadzie sprzedaży towarów, połowy atrakcji jaka miała być w tym terrarium nie została pokazana. Z jazdy gdyby nie to, że wymusilismy na miejscu wyszło by że zamiast jazdy quadem i spiderem chcieli zrobić jedno do wyboru. Inna sprawa to stan techniczny pojazdów. Niestety rozsypujace się a czasami zagrażające zdrowiu (np. nie przykręcone siedzenie quada). Brakuje informacji, że w wiosce wypadowej naciskają na wynajem gogli. Żadnego oglądania gwiazd również nie było. Ogolnie dość w pośpiechu i nijak to się ma do analogicznej wycieczki z konkurencyjnego biura podróży.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem