Opinie klientów o Egzotyka Light - Kuba - Varadero

3.7 /6
45 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
3.6
Pilot
5.1
Plaża
5.3
Pokój
3.1
Położenie i okolica
4.9
Program wycieczki
5.0
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.3
Transport
5.4
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Urszula Malgorzata Lesznowola 28.03.2014

opinia o pobycie

Miejsce ok- hotel I zwiazane z nim uslugi -bardzo zle

1.0/6

Andrzej 01.01.2019

16-dniowe wczasy w Gran Caribe Sun Beach

Ten hotel to zwykły nieprzyjemny barak.Pokoje - katastrofa.Brudne,śmierdzące,poplamione tapczany na których śpicie,brudne śmierdzące koce którymi się przykrywacie,zimna lub letnia woda.Komary,karaluchy i inne wielkie robactwo w którego towarzystwie obudzicie się rano.Jeśli sprzątaczce nie zapłacicie to kolejnego dnia nie przyjdzie posprzatać pokój i robactwo Was dosłownie zerzre.Wyżywienia katastrofa - niesmaczne "pomyje" i codziennie to samo.Posiłkom towarzyszy niesamowity dym i smród którym przejdą Wam całe ubrania - po środku sali kucharz pichci live potrawy na brudnych,spalonych blachach i najgorszym oleju.Ubikacje przy basenie w koszmarnym stanie.Na plaży wieczny brak leżaków.Jedynym plusem jest sprawna foruła All Inclusive która na zmianę działa w 3-ech miejscach oraz przy plaży oraz co kilka dni pokazy tańców kubańskich na terenie hotelu.

1.0/6

Iwona Wróbel 02.01.2018
Termin pobytu: styczeń 2018

Hotel Grand Caribe Sun Beach

Pobyt po objazdówce . HOTEL W STANIE OPŁAKANYM . Część htelu odnowiona ogólnie bardzo złe warunki na stołówce, brak sztućców, talerzy, przez 4 dni pobytu ekspres nie sprawny i nikt nie miał ochoty go naprawić, Drzwiczki pozapychane chusteczkam aby cokolwiek można było nalać. Na podłodze kałuża wody i napis uwaga ślisko /przez 4 dni a pewnie i potem/. Stoły powypaczane od gorących potraw!!!! . Ceraty myte nie wiadomo kiedy, po gościach zbierane tylko naczynia. W pokojach zamiast czynnej spłuczki wiaderko od śmieci do spłukiwania wody. Ręczniki niezbyt czyste, szafki uszkodzone okna nie zamykające się. Brak deski sedesowej, woda nie dolatująca do prysznica. Trudno było wytrzymać tylko 4 dni. Nadmienię że w czasie objazdówki hotele były super nawet te 3 gwiazdkowe. Dziwię się że taka firma jak Rainbow ma ten hotel w swojej ofercie. Rezydenci w hotelu również wydali taką opinię Jeśli będzie piękna pogoda i większość czasu spędzi się nad morzem a wracać do pokoju będziemy o 20 tej to może można wytrzymać. Jadąc na wycieczkę nie spodziewałam się luksusów i takich nie wymagam, byłam przygotowana na pewne nie dogodności ale to co zaoferowało nam biuro jest poniżej nawet skromnych oczekiwań.

0.5/6

MiJ, ŁÓDŹ 20.01.2020

Hotel

Hotel bardzo słaby, pierwszej nocy brakowało nam jednego kompletu pościeli, ręczników, papieru toaletowego, żarówek w lampach. Pokoje bardzo zniszczone - w szafie - wyrwane drzwi z prowadnic, w oknie - popękana szyba, lampy w łazience pordzewiałe. Ale działała klimatyzacja i była ciepła woda! Jedzenie - bardzo słabe i niesmaczne, a na stołówce - kolejki po lepsze kąski :). Wiedzieliśmy, że hotel jest "skromny", ale trochę dziwi, że w ogóle jest w ofercie Rainbow. Na tak postawione pytanie Pani rezydentce usłyszeliśmy, że ten hotel jest w ofercie bo klienci go cały czas wybierają. Tyle tylko, że przy pobycie 7 dniowym - nie mogliśmy wybrać nic innego, nawet za dopłatą - niestety nie wiem czy dlatego że nie było innych miejsc, czy po prostu inne hotele są zarezerwowane na dłuższe pobyty.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem