Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Anna Głogów 10.12.2023 Termin pobytu: listopad 2023
Brazylia light
Wycieczka bardzo lekka i przyjemna .2 dni zwiedzania i 7 dni pobytu, podczas którego można sobie dokupić kolejne wycieczki fakultatywne. Przewidniczka Magda dobrze zorganizowana , utworzyła grupę na whats app ,na której były wszystkie niezbędna wiadomości. Odpowiadała także na wszystkie pytania. Dużo miejsc można odwiedzić także samodzielnie. Hotele zlokalizowane są w centrum miasta ok 500 m od plaży skąd można się swododnie poruszać do metra, promenady czy plazy. Wycieczkę oceniam na przyjemną i nie męczącą.
4.0/6
Tomasz 26.02.2023 Termin pobytu: luty 2023
Rio de Janeiro
Wycieczka Ok, spełniła moje oczekiwania. Hotel czysty, lecz już wiekowy, jedzenie monotonne ale w miarę smaczne.
4.0/6
Danuta, Bytom 18.11.2023 Termin pobytu: listopad 2023
Rio de Janeiro
Rio de Janeiro to fantastyczne miasto, pięknie położone ze wspaniałymi widokami i cudowną plażą. Egzotyka Light- to nie typ wyjazdu objazd. Były tylko dwa wyjazdy po pół dnia. Rezydent p. Tomasz niezbyt zainteresowany turystami. Powrót do kraju to masakra, część ludzi leciała do Amsterdamu część do Paryża. A tam też podzielono nas na różne godziny wylotu do Warszawy. Nam przyszło czekać aż osiem godzin na samolot do Warszawy . Nasza podróż z Rio do Wa-wy trwała ponad 30 godz. A najgorsze to, że przy przydziale biletów rozdzielano rodziny i co niektórzy (ja też) lecieli osobno. Nigdy więcej z biurem podróży samolotem rejsowym.
4.0/6
KRZYSZTOF, NYSA 18.11.2023 Termin pobytu: listopad 2023
Wycieczka Rio
Miasto Rio de Janeiro przepiękne, hotel Mirador pamięta czasy sekretarza Edwarda Gierka, lobby i basen w porządku (odnowione) ale pokoje dramat, szafy i drzwi obdarte, łazienki z kaflami przypominającymi lastryko, nie działający sejf, brak balkonów, okna na ulicę nieszczelne hałas przez całą dobę (pokoje od tyłu hotelu z ładnym widokiem +). Najgorsze był powrót z niepewnością gdzie i kiedy odlecimy, odwołane loty do Amsterdamu (z wcześniej zarezerwowanymi i opłaconymi miejscami w samolocie). Opiekunowie (piloci) z Rainbow strasznie słabi, zero inicjatywy i zaangażowania w pomoc (np. na lotnisku). Ogólnie miasto i okolice przepiękne, samodzielnie zorganizowane wycieczki super, jedzenie w hotelu codziennie to samo, hotel bardzo słabiutki, jedynie basen na + (tylko o 20.00 zamykany ?).