Opinie klientów o Europejskie Stolice

5.4 /6
148 
opinii
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.6
Program wycieczki
5.6
Transport
5.4
Wyżywienie
5.0
Zakwaterowanie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Józef Bukała--- 12.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

opinia o wycieczce

Impreza ciekawa dająca przekrojowy obraz zwiedzanych stolic . Wszystko w ogromnym pospiechu. za pilotką trzeba było biegać aby się nie zgubić. Poza jednym muzeum w Amsterdamie i jednego kościoła w Brukseli, wszystko oglądaliśmy zewnątrz. Nie wejście choćby do jednego muzeum w Paryżu uważam za błąd programu. Nocny powrót autokarem z Luksemburga do Polski był mordęgą.

2.5/6

3city 11.08.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Stolice lizane jak cukierek zza szyby wystawowej.

Zbyt wiele stolic jak na parę dni. Czuję niedosyt - nie odradzam, ale i specjalnie nie polecam. Jestem pod wrażeniem Pani przewodnik z Rijksmuseum w Amsterdamie - pełen szacun za profesjonalizm.

1.0/6

Xyz 12.09.2023

Wstyd i hańba

Renomowane biuro podróży a zapomina zabrać swoich klientów, gdybyśmy nie zaczęły dzwonić nikt by nie zauważył, że brakuje osób w busie. Jeszcze do nas pretensje, że nie dzwoniłyśmy wcześniej, dzwoniłyśmy ale nikt na infolini nie odbiera. Ostatni raz jakakolwiek wycieczka z tego biura. 160 euro też nie wiem na co poszło na wejścia jeśli zwiedza się albo z busa, albo darmowe atrakcje. Sam pilot tam był chyba za karę, cały czas wpatrzony w telefon

0.5/6

Magdalena 08.01.2017
Termin pobytu: kwiecień 2017

Najgorsze wakacje ever. Odradzam.

Z całego serca odradzam powyższą wycieczkę. Zwłaszcza tym osobom, które chcą jechać same i wierzą, że Rainbow zapewni im cudowne wakacje. Przez cały czas trwania wycieczki wychodziły błędy i niedopatrzenia Organizatora. Np. W hotelu w Berlinie spotkała mnie dość krępująca i dziwna sytuacja tzn. trzy samotnie podróżujące Panie (w tym mnie) zakwaterowano w pokoju gdzie znajdowało się jedno łoże małżeńskie i jedno łóżko pojedyncze. Podpisując umowę, nie godziłam się na spanie z obcą, nieznajomą osobą w jednym łóżku czy też pod jedną kołdrą. Brzmi jak dobry żart? Takie warunki swoim klientom właśnie proponuje Rainbow. Sytuacja zakończyła moją osobistą interwencją w recepcji hotelu. A Pani pilot? Pani Sylwia - bez komentarza. Oczywiście, złożyłam reklamacje na powyższą wycieczkę. Hotel w Berlinie to tylko przykład, taka kropla w morzu. Rainbow nie uznało mojej reklamacji, bo jak wyjaśniono mi w piśmie - łoże małżeńskie to teraz trend i standard w światowym hotelarstwie... Jak dla mnie to śmiech na sali. Idąc tym tokiem rozumowania to gdyby trendem i standardem była np. kradzież czy jeden wielki wspólny koedukacyjny prysznic to zapewne Biuro też nie widziałoby problemu. Powyższą organizacją wycieczki zainteresował się Miejski Rzecznik Konsumentów. Wysłał On stosowne pismo (MRzK.742.610.2016.K.P. dot. sprawy nr REKU 06-54/05/16) z prośbą o wyjaśnienie, a także upomnienie, ponieważ Biuro Rainbow w ogóle Mu nie odpisało i milczy do dnia dzisiejszego. Myślę, że to mówi samo za siebie. Nie takich wakacji oczekiwałam. Jestem potwornie rozczarowna.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem