Opinie klientów o Holiday Beach Club

4.3 /6
48 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
4.6
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.0
Wyżywienie
3.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Anna L. 23.03.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Holiday Beach Club

Zalety hotelu to spokojna okolica i jednocześnie bliskość centrum miejscowości z licznymi klubami z muzyką na żywo oraz targiem rzemiosła Craft Market, bliskość oceanu z ładną plażą, miła obsługa, przyjemy basen i ogród na terenie hotelu. Można tam w spokoju się zrelaksować. Możliwość długich spacerów po plaży dla mnie była olbrzymią zaletą. Nie wszystko jednak było OK w tym hotelu. Pierwsze wrażenie po przyjeździe bardzo niemiłe. Zaproponowano nam brudny pokój z warstwą kurzu na meblach i nieprzyjemnym zapachem z rur kanalizacyjnych oraz z popsutym zamkiem w drzwiach. Wyjście z pokoju aby zgłosić na recepcji hotelu, że pokój nie nadaje się do użytku skutkowało tym, że nie mogłam się dostać z powrotem do pokoju, w którym były zamknięte moje walizki. Pomimo starań obsługi dopiero o 4 rano drzwi zostały otwarte. W oczekiwaniu na otwarcie drzwi bardzo atakowały komary i nie było gdzie się schować. To było bardzo niemiłe doświadczenie z tym hotelem. Obsługa, powiedzmy, że stanęła na wysokości zadania i w dniu następnym otrzymałam pokój o wyższym standardzie ale to skróciło cieszenie się pobytem o 1 dzień, a pogryzienia przez komary stworzyły ryzyko zakażenia malarią . Kolejny pokój był OK. Należy jednak zwrócić uwagę, że klimatyzacja jest dodatkowo płatna i to 10 euro/1 dzień. Płatny jest też zwykły wiatrak, z tego co pamiętam 27 euro za 2 tyg. Bez wiatraka lub climy w pokojach bardzo gorąco więc to obowiązkowy dodatkowy wydatek. Wyżywienie. Korzystałam tylko ze śniadań, które były bardzo skromne i monotonne, pieczywo, dżem, parówki, kawa, herbata, bardzo słodki sok lub raczej napój i niezbyt dobre omlety kilka razy w ciągu 2 tygodni. Przez 2 tygodnie jadłam tylko pieczywo z dżemem. Mam porównanie z innym hotelem (Senegambia) gdzie śniadania były bardzo urozmaicone i obfite, każdy mógł znaleźć w ofercie coś dla siebie. Wybór był naprawdę bardzo duży. Biorąc pod uwagę konieczność dodatkowych opłat (clima lub wiatrak) oraz naprawdę słabe śniadania, nie wróciłabym do tego hotelu bo w ofercie Rainbow są niewiele droższe hotele o dużo wyższym standardzie.

2.5/6

Maciej, Gliwice 27.12.2017
Termin pobytu: listopad 2017

dobrze nie jest

Hotel ma sporo minusów: - bardzo monotonne śniadania - fatalna kawa, bagietka, nutella, dżem, ser żółty, szynka zmielona razem z budą, jajko gotowane lub smażone - jedna sztuka na osobę dziennie, banany i arbuz - i tak codziennie, cały czas to samo - w tym miejscu jest bardzo wąska plaża więc leżaki nie są na samej plaży ale w nieciekawym piasku na terenie hotelu - prowadzone były prace budowlane w tej części plaży, budowano umocnienia brzegu - pokoje mało atrakcyjne, ciemne pokoje, złej jakości wyposażenie, oddzielne łóża bez możliwości połączenia - sejf, klimatyzacja, lodówka czy wiatrak za dodatkową, wcale nie niską opłatą (są inne hotele które mają to w standardzie) plusy: - położenie - jeśli chce się wyjść do restauracji, kantoru czy marketu - bardzo blisko - w hotelu jest cicho i spokojnie

2.5/6

Witosławski 26.02.2016
Termin pobytu: marzec 2016

Skrajności

Pierwsze wrażenie (mówi się, że najważniejsze i coś w tym jest) to szok w tym złym znaczeniu. Przydzielony pokój gdzieś poza głównym kompleksem w jakimś piętrowym bloku, gdzieś za płotem. "Pokój" mały, duszny, słońce walące prosto w okno, bez klimy nawet za dopłatą, na środku dwa duże łóżka (to akurat ok) ale zajmowały 80 % pokoju, pościel mocno pożókła, łazienka mocno sfatygowana, z zamkiem drzwi za każdym razem trzeba było się kilka minut namęczyć, ogród beznadzieja. Wyglądało to jakby te pokoje przeznaczone były dla klientów gorszego sortu. Jak się okazało to Polaków głównie tam lokowano. Na zdjęciach reklamowych nigdzie te paskudne pokoje nie były pokazane o co mam duży żal do biura podróży. Nie dano nam szansy wyboru. Po małej awanturze w recepcji zaproponowano nam pokój o podwyższonym standardzie za dopłatą ok 120 €. Nie chcąc sobie psuć tygodnia odpoczynku weszliśmy w to. Dostaliśmy już lepszy pokój z dwoma pomieszczeniami w głównej części hotelowej, choć łazienka była podobna jak w poprzednim. Woda z prysznica raczej kapała niż leciała. Nie obyło też się bez zgrzytów z obsługą (bardzo wielki problem z zsunięciem łóżek- nawet straszono nas policją!! Skrajna głupota) Sprzątaczka poruszała się jak mucha w smole, ciągle po coś przychodziła: to ręczniki, to trochę coś zamiotła, to coś przetarła i tak w kólko do 17 godz. Czyste ręczniki dała najczęściej dobrze popołudniu, czyli bez ręczników byliśmy ładnych parę godzin. Śniadania tragedia. Codziennie dokładnie to samo, już nie dało się na to patrzeć mimo, że tutaj byliśmy tylko tydzień (a co mieli mówić ci co tutaj byli miesiąc a byli tacy)- pokrojona bagietka, masło, żółty ser, jakaś kiepska mielonka, dżem, małe kawałki banana i melon. Znajomi, z którymi spotkaliśmy się mówili, że u nich w hotelu śniadania były bardzo dobre i urozmaicone. Całe szczęście, że nie wykupiliśmy w hotelu obiadokolacji. Ogród w tej części głównej był naprawdę ładny i zadbany to na plus. Ogólnie dało się jakoś przeżyć i wypocząć, bo do wszystkiego można się przyzwyczaić, ale nikt nie lubi być nabijany w butelkę.

2.5/6

Stanisław Przygoda 28.02.2016
Termin pobytu: marzec 2016

Skromnie i siermiężnie

Jak w tytule z dodatkiem , że głośno i strasznie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem