Opinie klientów o Hasta la vista Mexico!

5.4 /6
509 
opinii
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.7
Program wycieczki
5.5
Transport
5.5
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Sylwia 16.01.2024

Marzenie dużym rozczarowaniem.

Objazdówka plus wypoczynek 28.12-13.01.2024. Niestety mimo pozytywnego nastawienia i planów od tak dawna duże rozczarowanie. Jak każdy wyjazd czy pobyt każdy ma swoje plusy i minusy. Zacznę od plusów bo jakieś pozytywne aspekty można znaleźć: zabytki, w tym wpisane na listę UNESCO; przewodniczka Ania- człowiek tzw. radyjko, uprzejma, komunikatywna, pomocna, cierpliwa, ogromna wiedza przekazywana z zainteresowaniem; plan wydawał się ciekawy ale niestety nie było czasu nacieszyć się zabytkami, wszystko szybko, jeszcze raz szybko i po 6,7 h jazdy autobusem 1,30 na zwiedzanie z przewodnikiem i czas wolny. Czasami ledwo uczestnik zdarzył skorzystać z toalety nie mówią o możliwości zrobienia zdjęcia; pogoda, i oczywiście ludzie. Minusy: prawie wszystko co najciekawsze dodatkowo płatne (poza opłata za wycieczkę, dopłata gotówką do objazdówki, to jeszcze więcej dolarów do zapłaty); środek transportu (autobus) bardzo nie wygodny na tyle godzin podróży. Szczerze lepszy autobus mieliśmy w drodze na lotnisko niż podczas objazdówki; hotele podczas objazdówki (jak na standardy europejskie 2 gwiazdki). Na Sylwestra dostaliśmy tak obrzydliwy hotel i brudną pościel, że musiałam spać pod własnym kocykiem. Jedzenie- cóż za ponad 8000 tys była jajecznica i nie świeże tosty. Jedna szklanka sok, nie więcej. Brak wody w pierwszym hotelu w XXI wieku był dla nas szokiem; zmarnowany czas na przejazdy w autobusie (5,6 a nawet 7h dziennie). Na atrakcje mało czasu. Czasami biegiem zwiedzane (wodospady) żeby zdążyć. Dla mnie najważniejsze było zwiedzenie sanktuarium Guadalupe i tu największe rozczarowanie. Cały czas dany nam na zwiedzanie to 1,20 minut, nie było czasu że nawet na mszy zostać i poznać meksykańskie zwyczaje; wszystko co dobre dodatkowo płatne. Dla mnie była to pierwsza objazdówka z Rainbow i na chwilę obecną ostatnia. Pozostają zdjęcia, wspomnienia i brak satysfakcji.

3.0/6

Katarzyna, Łódź 20.04.2022

hasta la vista

.Pokonaliśmy ponad 2 tys km, bardzo intetnsywnie ale Całośc wycieczki kiepska, gdyby nie super pilot i wycieczki fakultatywne szkoda w ogóle się wybierać , bo ileż można oglądać świątynie ... chyba , że ktoś lubi. Hotele i wyzywienie bardzo kiepskie.do polecenia na pewno przelot balonami .

3.0/6

Kamila 29.12.2015

Grudzień 2015

Największe wrażenie robią miasta Majów.

3.0/6

Janusz, Skarżysko-Kamienna 07.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Popsuta przez RAYNBOW " Podróż życia"

Objazd ciekawy, pani Julia (pilot) kompetentna z dużą wiedzą na temat zwiedzanych miejsc. Niestety przejazdy autokarem po koszmarnie zatłoczonych drogach (marnej jakości) Meksyku trwały dużo dłużej niż by to wynikało z odległości do przejechania(kilometrowe korki, objazd i kontrole policji). Skutkowało to zbyt krótkim czasem na zwiedzanie i odpoczynek. Jakby tego było mało, po zakończonym objeździe zawieziono nas do zupełnie innego hotelu niż Catalonia Yucatan Beath. Bez naszej wiedzy i zgody zostaliśmy zmuszeni do zakwaterowania w hotelu Bahia Principe Grand Coba. Okazało się, że hotel, w którym nas zakwaterowano wbrew naszej woli mimo 5 gwiazdek w żaden sposób nie spełniał naszych oczekiwań. Odległości dzielące nasz pokój od plaży (około 1500m, dojazd z przesiadką dwoma meleksami), restauracji (około 800m) powodowały, że nasz dzień zamiast relaksu i odpoczynku po męczącym objeździe upływał na przemieszczaniu się meleksami lub piechotą, co zajmowało dużą część dnia. Potęgowało to nasze zmęczenie, stres i niezadowolenie z faktu jak zostaliśmy potraktowani przez RAINBOW, biuro podróży, którego jesteśmy stałymi klientami od wielu lat. Niestety nasze interwencje u rezydenta RAINBOW pana Rafała w kwestii zmiany hotelu na zgodny z warunkami umowy nie przyniosły żadnego skutku. Rezydent nie miał dla nas żadnej propozycji rozwiązania problemu i właściwie się nami nie interesował. Nasza „podróż życia” zdecydowanie nie tak miała wyglądać, wręcz zmieniła się w koszmar. Zamiast odpoczynku na szerokiej piaszczystej plaży przy hotelu Catalonia w kameralnym kurorcie Puerto Aventuras, 7 dób musieliśmy spędzić w kilkutysięcznym molochu (nieustający hałas i chaos), ciągle przemieszczając się meleksami z pokoju do lobby (jadalni) następnie na plażę i z powrotem, niezliczoną ilość razy (niestety przy plaży nie było baru z przekąskami, tylko jedna „buda” z napojami, przy której ciągle były kolejki) – porażka. Niestety nie mieliśmy również prawa korzystać z barów innych hoteli znajdujących się przy plaży. W związku z powyższym złożyliśmy pisemną reklamację do RAINBOW.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem